Rivitalon päädyssä on surkeassa kunnossa oleva n. 4-6m:n levyinen kaistale nurmikkoa. Alla kovettunut savivoittoinen pohja. Kaistaleen toisella puolella on pieni alue metsäpohjaa, missä muutama iso mänty ja pihlajia. Nurmikon ja metsäalueen raja on epämääräinen. Toivoisin vinkkejä miten nurmikkoalueen voisi rakentaa toisin.
rivitalon
3
442
Vastaukset
- neuvoa paremmin
Esim. kiviä ja maanpeitekasveja! Tilaa rohkeasti kuva ja teko-ohjeet suunnittelijalta :)
- vaan
tuohon tilaan mahtuu jo uima-allas mukavasti. toisaalta jos harrastaa auton korjailua, niin sellanen rasvamonttukin ois kiva. helposti siihen saa myös jonkinlaisen huvipuiston ylijäämä vekottimen ja sekin on kivempi jos saa sähköt siihen. lehmiä siinä aitais tai lampaita, kanoja tai mitä nyt keksii. onhan noita vaihtoehtoja. mistä itse tykkäisit ?
- kivikkopuutarha?
Kiviä, maanpeitekasveja ja erikokoisia tuijia kasvamaan. Tai kaivat vaan reilusti savea pois ja uutta multaa tilalle - ja sitten esim. kuunliljoja, isotyöhtöangervoa yms varjossakin viihtyviä kasveja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827