Vietimme ukkelin kanssa, viime viikonlopun Budapestissa ja voin yhtyä siihen mitä Mats kertoi. Tutkiessamme karttaa meitä autettiin pyytämättäkin. Jäimme raitsikka pysäkille mistä oli jatko bussilla, paikalliset nuoret tulivat kertomaan mistä jatkaa. Meitä ei yritetty todellakaan huijata tai ryöstää missään. Käytimme opasMonikaa hetken hahmottaaksemme kaupukia ja se osoittautui kullan arvoiseksi. OTTAKAA YHTEYTTÄ OPASMONIKAAN kun matkustatte Unkariin! Suosittelemme lämpimästi! Ihana ihminen! On suureksi osaksi hänen ansiotaan että saimme niin paljon irti muutamasta päivästä. Sydämemme jäi osaksi kauniiseen Budapestiin toivottavasti tapaamme vielä joskus! Pääsimme todella irti arjesta ja jaksamme taas jatkaa töitä ! KIITOS !
Vastaukset 4
- opasMoonika
velottaa. Tällä palstalla on kehuttu kovasti opasmoonikaa.Onko tuntitaksa vai mistä maksu koostuu?
Kun kyseessä on henkilökohtainen palvelu aikataulumme räätälödään halunne mukaisesti. Voi olla opastus Budapestissä julkisilla pari kolme tuntia, mutta voidaan puolipäivän tai päivän ohjelman räätälöidä opastuksella. Onko pariskunta, perhe tai pieni seurue... on sellaisia tekijöitäkin hintaan.Jos seurue on suurempi, hinta/hlö on pienempi. Tiedoksi vertailuksi, hip-hop bussi kiertoajelu joka todella ei ole henkilökohtaista, ei edes ostaa valmiiksi matkakorttia maksaa n 25 Euroa/hlö :) Tervetuloa mukaan www.opas.hu
- rustari
Saat tietää hinnan kun menet pyytämään WWW.opas.hu sivulle tarjousta siitä mitä palvelua haluat. Toimin itse siten ja olen hyvin tyytyväinen siihen mitä sain.
- Opastuksesta
Mieti, mitä haluat ja kysy hintaa. Tulet yllättymään, positiivisesti. nimim. kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520