Jos olet Phuketissa: Katalla, Karonilla, Phatongilla, Shalongilla jne. ja pyyntiveret vetää kalaan. Niin, Phuketista löytyy Salong Baylta hyvä suomalainen kalasatus-, sukellus- ja snorklausmatkoja järjestävä firma. Mm. kalastusmatkalla voi myös snorklata korallien yllä. Tosi vilkasta elämää veden alla mm.erilaisia kaloja, merimakkaroita, meritähtiä, koralleja ja muuta. Saaliina tulee ainakin "tunaa" eli tonnikalaa. Me saimme vähän vauraampaakin kalaa. Elämyksenä ko. reissu kruunaa matkan. Mekin kävimme kaksi kertaa kalasa ( snorklattiin) ja kerran sukeltajien kanssa snorklaamassa. Tämä firma, jossa on suomalainen henkilökunta, sijaitsee Shalong Baylla ja on Shalong Seasport. Meidät aina noudettiin hotelliltamme sovittuun aikaan lava-autolla, että hyvää palvelua! Hinta ei ollut kolmeenpekkaan paha ja joka kerta henkilökunta tarjosi mm. maittavan aterian, jossa oli onkimaamme "tunaa" myös.
Phuketissa kalaelämyksiä
2
850
Vastaukset
- suomalaisille
rekkamiehille suunnattuja juttuja. Kun kyllääntyvät nussimaan niin voi käydä onkimassa monneja siihen väliin.
- Nimetön
Eikö Sinulla rekkamiehistä ja monneista kertova yli-ihminen ole mitään muuta sanottavaa, kuin joka keskusteluihin sama teksti? Onko Sinulla koneessasi teksti valmiina ja "hiirosella" vain klikkaat ja lähetät sen joka paikkaan? Mikä "Thaimaan matkailussa Sinua niin pännii? "Thaikuissa" on äärestä laitaan mukavia harrasteita, muutakin kuin seksiturismia, mutta seksiturismia muutamat ovat niin kovasti vailla. Aattele, joku vois jäädä ilman "pilakkaa" koko elämänsä ajaksi, mutta eipä jää kun hakee ja saa sitä pientäkorvausta vastaan "Thaikuista"! "Se on kliffaa kun on leffassa gloku"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086