Vastaukset 6
- talteen!
Kuten täälläkin on monesti kerrottu: NETTIPOKERI ON KUSETUSTA. Vain idiootti pelaa nettipokeria ja sellaiselta kuuluukin viedä rahat.
- Salainen_Agentti
Kuten täälläkin on monesti kerrottu: VERKOSTOMARKKINOINTI ON KUSETUSTA. Vain idiootti harrastaa verkostomarkkinointia ja sellaiselta kuuluukin viedä rahat.
- 3 merkkiä :)
Kukaan ei ole huolissaan vaikka suomalaiset pelaava eli HÄVIÄVÄT miljardin joka vuosi Veikkauksen ja RAYn peleihin! Koska peliongelma on yksilötason ongelma, se ei paljoa peliongelmaista lämmitä että pelaa rahansa hyväntekeväisyyteen? Nettipokerissa voi kuitenkin myös ansaita rahaa jos opiskelee pelin logiikkaa ja pelaa fiksusti. Montako Ässä-arvalla, Lotolla tai pitkävedolla itsensä elättävää löytyykään...? Vain Veikkauksen/RAY:n ylimitoitetut henkilöstömäärät. Haloo! Eikö aikuiset saa itse päättää mihin rahansa laittavat.
- Lukutaito kunniaan
Eihän tossa nettipokeripelaajia kusetettu vaan niitä, jotka lähtivät pyramidihuijaus-firmaan. Itse tahkosin noin 6K kuukaudessa t6:lta ennen kuin en enää uskaltanut pitää rahoja pelitilillä kun haistoin palaneen käryä.
- lollerzzz
Lukutaito kunniaan kirjoitti:
Eihän tossa nettipokeripelaajia kusetettu vaan niitä, jotka lähtivät pyramidihuijaus-firmaan. Itse tahkosin noin 6K kuukaudessa t6:lta ennen kuin en enää uskaltanut pitää rahoja pelitilillä kun haistoin palaneen käryä.
Et sinäkään kyllä kovin fiksu ollut. No nyt sentään ehdit ottaa rahasi pois, mutta jos kupla olisi puhjennut jo aiemmin niin sinne olisi mennyt sinunkin 6 tonnias.
- Rollini
lollerzzz kirjoitti:
Et sinäkään kyllä kovin fiksu ollut. No nyt sentään ehdit ottaa rahasi pois, mutta jos kupla olisi puhjennut jo aiemmin niin sinne olisi mennyt sinunkin 6 tonnias.
Luuletko, että pidin sitää 6K:a tuolla saitilla. En maksoin turnauksen, jos voitin niin kotiutin heti. No, pari sataa tuonne jäi kun yritin nostaa kesälllä, niin ei onnistunut. Tammikuussa oli vielä turnauksia, joissa saattoi olla jaossa 250 000 euroa, vaikka turneiden yhteinen sisäänosto oli vain 100 000. Tammi-helmikuun vaihteessa nuo loppuivat: silloin ei enää halunnut tuolla pelata: ei ollut ilmaista rahaa tarjolla, mutta tosiaan sellainen tonni/viikko tuli noista tahkottua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371460Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2811038Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41491
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48455Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32419
- 77412
- 28410
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381