mikä sopii kauris miehelle parhaiten

milelläni tietäisin

Niin kyselisin tässä et mikä horoskooppimerkki sopisi kauris miehelle parhaiten.

9

1979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraansanottuna

mikään,ei jaksa keskittyä suhteen hoitamiseen,kovasti yrittää puhua ja selostella mutta siihen se jääkin.Ystävä toki voit olla läpi elämän mutta ei kykene sitoutumaan kehenkään!Naisia menee ja tulee edestakaisin,näin se vaan on.Ikuinen poikamies eikä kenellekään uskollinen koskaan,paitsi mielessään "sille" joka sattuu olemaan kierroksessa sillä hetkellä.

• milelläni tietäisin

Ilmankos mun elämäni onkin sit tähän mennessä ollutkin tämmöistä, et mikään ei meinaa pysyä kasassa. Eikä ne kyllä sit pitemmän päälle oo pysynytkään.No kai pitää ruveta nauttii niistä hetkistä jotka saa ja ihmetellä maailman menoa!:D

• nauti todellakin
        milelläni tietäisin kirjoitti:

Ilmankos mun elämäni onkin sit tähän mennessä ollutkin tämmöistä, et mikään ei meinaa pysyä kasassa. Eikä ne kyllä sit pitemmän päälle oo pysynytkään.No kai pitää ruveta nauttii niistä hetkistä jotka saa ja ihmetellä maailman menoa!:D

niistä hetkistö jotka kyseinen kauris mies tarjoaa,onhan ne sen arvoisia-jos on? Harvoin niitä pääset toistamaan mutta silloin kun pääset niin nauti täysillä!

• pilttuu

tutulta ;O)

• s.a.m.a

merkki, pelkästään kaverina sopii melkein parhaiten, mutta suhteessa tulee mustasukkaisuutta väkivaltaa,on kokemus jo parista t:kaurisnainen

• kauris -71

on kyllä perää ja järkeä. Olen kaurismies ja ollut saman kanssa 10 vuotta, mutta vierasta on ollut koko ajan ja mielessä vain vaihto´. Just tiedän , että ei varmaan kukaan kelpaa.

• vesimies nainen

Vesimies ja kauris sopivat yhteen, jos haluavat suhteen toimivan. Minun mies on kauris ja hyvin täydennetään toisiamme. Jokapäivä voi toiselta oppia jotakin. Yritän itse oppia olemaan rauhallisempi ja rentoutumaan ja kauris voi minulta oppia olemaan iloisempi ja nauttimaan pienistä asioista. Hyvin on mennyt jo montavuotta, kun ollaan opeteltu riitelemään rakentavasti. :)

• KaurisNainen

1. VesimiesNainen 2. KaurisNainen 3. HärkäNainen

• ---------------

Neitsyt kauris ja härkä. Ovat maanmerkkejä niin kuin Kauriskin..Rapu kalat ja skorpionkin ovat veden merkkejä,sopivat kauriille. Ilman ja tulenmerkit luokitellaan huonommasti sopiviin, eipä tietenkään, tätäkään voi yleistää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      116
      5423
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      436
      1701
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1203
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1163
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1159
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      951
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe