mikä sopii kauris miehelle parhaiten

milelläni tietäisin

Niin kyselisin tässä et mikä horoskooppimerkki sopisi kauris miehelle parhaiten.

9

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraansanottuna

      mikään,ei jaksa keskittyä suhteen hoitamiseen,kovasti yrittää puhua ja selostella mutta siihen se jääkin.Ystävä toki voit olla läpi elämän mutta ei kykene sitoutumaan kehenkään!Naisia menee ja tulee edestakaisin,näin se vaan on.Ikuinen poikamies eikä kenellekään uskollinen koskaan,paitsi mielessään "sille" joka sattuu olemaan kierroksessa sillä hetkellä.

      • milelläni tietäisin

        Ilmankos mun elämäni onkin sit tähän mennessä ollutkin tämmöistä, et mikään ei meinaa pysyä kasassa. Eikä ne kyllä sit pitemmän päälle oo pysynytkään.No kai pitää ruveta nauttii niistä hetkistä jotka saa ja ihmetellä maailman menoa!:D


      • nauti todellakin
        milelläni tietäisin kirjoitti:

        Ilmankos mun elämäni onkin sit tähän mennessä ollutkin tämmöistä, et mikään ei meinaa pysyä kasassa. Eikä ne kyllä sit pitemmän päälle oo pysynytkään.No kai pitää ruveta nauttii niistä hetkistä jotka saa ja ihmetellä maailman menoa!:D

        niistä hetkistö jotka kyseinen kauris mies tarjoaa,onhan ne sen arvoisia-jos on? Harvoin niitä pääset toistamaan mutta silloin kun pääset niin nauti täysillä!


      • pilttuu

        tutulta ;O)


      • s.a.m.a

        merkki, pelkästään kaverina sopii melkein parhaiten, mutta suhteessa tulee mustasukkaisuutta väkivaltaa,on kokemus jo parista t:kaurisnainen


      • kauris -71

        on kyllä perää ja järkeä. Olen kaurismies ja ollut saman kanssa 10 vuotta, mutta vierasta on ollut koko ajan ja mielessä vain vaihto´. Just tiedän , että ei varmaan kukaan kelpaa.


    • vesimies nainen

      Vesimies ja kauris sopivat yhteen, jos haluavat suhteen toimivan. Minun mies on kauris ja hyvin täydennetään toisiamme. Jokapäivä voi toiselta oppia jotakin. Yritän itse oppia olemaan rauhallisempi ja rentoutumaan ja kauris voi minulta oppia olemaan iloisempi ja nauttimaan pienistä asioista. Hyvin on mennyt jo montavuotta, kun ollaan opeteltu riitelemään rakentavasti. :)

    • KaurisNainen

      1. VesimiesNainen 2. KaurisNainen 3. HärkäNainen

      • ---------------

        Neitsyt kauris ja härkä. Ovat maanmerkkejä niin kuin Kauriskin..Rapu kalat ja skorpionkin ovat veden merkkejä,sopivat kauriille. Ilman ja tulenmerkit luokitellaan huonommasti sopiviin, eipä tietenkään, tätäkään voi yleistää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe