Posio

mökkeilijät....

Hei. Onko joku käynyt posiolla,keloposio 2 mökissä? sinne olisi tarkoitus kesällä mennä.. esitteessä luki,että naapuri on 100m päässä,eli onko kovinkin lähellä,näkyykö sieltä mökiltä tähän keloposio 2 mökille,saako olla rauhassa? onko rannassa nuotiopaikka? onko mökissä astioita,entä viedäänkö itse petivaatteet? onko saunan yhteydessä suihku vai napulla vettä päälle syysteemi? :) kaikki tieto mökistä jne tervetullutta,kiitos.

8

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyä mökin

      vuokraajalta eikä täältä. Aika tollo oootkin jos mökin otat vuokralle kysymättä muutako mitä se maksaa, sitte alat netistä kysymään josko joku olis samassa mökissä ollu.

      • topivanikka

        Keskustelupalstalla ei saa kysellä mitään, nämä ovat suurempia filosofioita varten. Ajatella, että joku voi kysellä vaikka digiboxin kytkennästä keskustelupalstalla, olisi hiljaa. ----- asiaan: Kertoisnin jos olisin käynyt.


      • mökkeilijät....

        Oletko sä itse kuullut sanontaa,ettei tyhmiä kysymyksiä olekaan.... itse taidat olla todella fiksu,kun et tarvitse ollenkaan kysymyksiä,hyvä sulle. Ensinnäkin mä netistä kattelin tätä mökkiä ja hyvältä näytti jne... mutta kyselin nyt täällä jos jollain olisi henkilökohtaisia kokemuksia tästä mökistä. Ei nää kysymykset olleet niin kauheita,että niistä pitää heti alkaa haukkumaan. Et ole tainnut mökissä käydäkään joten pidä sitten suu kiinni jos ei ole sanottavaa.


      • arvostelija
        mökkeilijät.... kirjoitti:

        Oletko sä itse kuullut sanontaa,ettei tyhmiä kysymyksiä olekaan.... itse taidat olla todella fiksu,kun et tarvitse ollenkaan kysymyksiä,hyvä sulle. Ensinnäkin mä netistä kattelin tätä mökkiä ja hyvältä näytti jne... mutta kyselin nyt täällä jos jollain olisi henkilökohtaisia kokemuksia tästä mökistä. Ei nää kysymykset olleet niin kauheita,että niistä pitää heti alkaa haukkumaan. Et ole tainnut mökissä käydäkään joten pidä sitten suu kiinni jos ei ole sanottavaa.

        mutta kyllä se puhuu asiaa, aika pösilö joka ensin ottaa mökin vuokralle, ennenkun selvittää noi asiat jotenkin.


      • kyllä ottanut
        arvostelija kirjoitti:

        mutta kyllä se puhuu asiaa, aika pösilö joka ensin ottaa mökin vuokralle, ennenkun selvittää noi asiat jotenkin.

        selvää asiasta,mutta kun kaikkia tietoja ei siihenkään ole laitettu...paljon tietoa,mutta ei kaikkea. Kyllä meillä sen verran on järkeä päässä,ettei summassa mökkejä vuokrailla,että sellanen pösilö täällä,kiitos vaan. Saat katua vielä haukkumisesta!


    • jeepulis

      99% varmasti on astiat, 99% varmasti naapurista on näkö etäisyys tuohon mökkiin. uskoisin että ei ole juoksevaa vettä, siitä pitäisi olla maininta.

    • vaivannäköä

      Googleta keloposio 2 niin pääset tutustumaan eri linkeistä mökkiin melko hyvin.Löytyy kuvasarja mökin sisä- ja ulkotiloista,laiturista puuseestä.Löytyy myös kartta ja järven syvyyskäyrät.Naapuri on keloposio 1 ja jos ilmoitetaan et.100m naapuriin niin se on ymmärtääkseni 100m.Rauha riippuu naapurimökin vuokraajasta. Mökkihän on kolmen kävyn mökki Villi Pohjolan luokituksessa.Käy tarkistamassa mitä se pitää sisällään. Omat liinavaatteet on tämän hintaluokan mökissä itsestäänselvyys.Samoin loppusiivous. Kuvien perusteella viihtyisä paikka.Uskon että viihdytte.

      • omaani

        En ole ko. mökillä käynyt mutta kerron kokemuksiani aikaisemmista(useista). Mukaani otan TEROITETUN HYVÄN leikkuuveitsen.Kalustoon kuuluvat yleensä pyörivät met.aterimien seassa ja ovat terävyydeltään sitä sun tätä.Mukaan otan myös TEROITETUN puukon,yhden kattilan ja kannellisen uunivuoan.Aterimia mukeja yleensä löytyy riittävästi.Jos olette kalaihmisiä niin fileveitsi piikki ovat tarpeen.Jos varovehkeet ovat tarpeettomia niin kulkeutuvathan ne takaisin. Tuli muuten kipinä tähän mökkiin ens kesälle! Jos kehtaatte niin kommentoikaa kokemaanne elokuussa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe