Paikkakunnalle juuri muuttaneena pitäisi päästä kampaajalle ja hieman värjätä ja leikata hiuksia. Kampaamoja näkyy niin Äänekoskella kuin Suolahdessakin olevan vaikka kuinka paljon, mutta onko niissä mitään hintaeroja? Suositelkaa hyvää halpaa.
Halpa kampaamo
27
8076
Vastaukset
- mikälieniminen
hirvaskankaan kampaaja/parturi oli suht edullinen ja ihan hyväkin - ja aikojakin sai kivasti.
- aarni
Minä yllätyin kanssa positiivisesti Spektrissä olleesta kampaamosta. Minusta siellä oli hyvä hinta-laatu suhde ja kiva kampaaja :-). Minäkin olen pari vuotta kolunnut ääneseudun kampaamoja ja ennen tätä en ole ollut aina niin tyytyväinen.
- hinta oli melkein 30
aarni kirjoitti:
Minä yllätyin kanssa positiivisesti Spektrissä olleesta kampaamosta. Minusta siellä oli hyvä hinta-laatu suhde ja kiva kampaaja :-). Minäkin olen pari vuotta kolunnut ääneseudun kampaamoja ja ennen tätä en ole ollut aina niin tyytyväinen.
Kävin keväällä yks viikonloppu ja siellä leikkasi soma vaaleahiuksinen tyttö, sanoi työskentelevänsä vain viikonloppuisin. Eli kannattaa tarkistaa onko vakituinen leikkaaja, petyin silloiseen käyntiin, viikon päästä huomasi että leikkaus oli toisesta kohden pitempi jatoiselta puolen lyhyempi eivät asettuneet mitenkään. Varsinkin kun seuraava kampaaja kysyi onko nämä itse leikatut, siitäkin jo sain varmuuden ettei taituri ollut asialla.
- on hyvä ja edullinen
Leikkaa hyvin, on ystävällinen eikä hinta päätä huimaa! Suosittelen!
- Lisamaija
Tykkään eniten Stopista, varsinkin kun siellä on se poika kampaaja!! Suosittelen!
- juhnjhnnnijn
on paras, leikkaavat huolella ja hinta on kohdallaan.
Eikä haittaa, vaikka toinen partureista on upea Ukrainalainen vaalea nainen, nam nam!
- kopsd
Punasalonki on melko edullinen :)
- äänekoskella
ja edullinenkin, on Cleopatra.
- pulituri
äänekoskella kirjoitti:
ja edullinenkin, on Cleopatra.
edullinen ja lisäksi hyvää palvelua saat parturikampaamo Katrilta. tosin ei ole keskustassa
- Kun nyt näytät jo hetken
täällä asuneen, niin olet ehkä huomannut että seuraa täältä ei löydy sitten millään.
Minä muutin tänne Jyväskylästä, ja olen aika kauan täällä asunut.
Sieltä löytyi kavereita oikeastaan mistä vain, mutta täällä on mahdotonta tutustua.
Jos laadukaan parturin etsiminen on vaikeaa, niin entäs tutustuminen paikalliseen väestöön? :D
ihmiset tuijottavat kun eivät ennen sellaista olisi nähneet.
terveisin,
"tositarkoituksella kaveria lenkille ja kahville yms etsimässä"- HP
Tapahtui Suolahdessa joskus 1970-luvulla.
Olin jäätelö-lehtikioskilla tilapäismyyjänä yhden päivän, syystä kun kioskirouva oli lähtenyt käymään Jyväskylässä tarvikehankinnoilla.
Paikallinen hienostorouva tuli ostamaan seuraa, kysyen lempeän ja vaisun tuntuisesti, tietysti kun oli ravatti kaulassa uudella puotipojalla, oisko seuraa? kysyi arvon rouva, siihen oitis riensin vastaamaan: Ei ole nuorta, eikä vanhaa seuraa. Ja oitis mitä sitten seuraavana päivänä, seuraa kysellyt oli mennyt seuraavana päivänä kertomaan kioskin omistajalle ja kyläläisille: siellä se vasta, että millaisen myyjän te kioskirouva olettekaan nyt kioskille palkanneet. - Heikki Penttinen
HP kirjoitti:
Olin jäätelö-lehtikioskilla tilapäismyyjänä yhden päivän, syystä kun kioskirouva oli lähtenyt käymään Jyväskylässä tarvikehankinnoilla.
Paikallinen hienostorouva tuli ostamaan seuraa, kysyen lempeän ja vaisun tuntuisesti, tietysti kun oli ravatti kaulassa uudella puotipojalla, oisko seuraa? kysyi arvon rouva, siihen oitis riensin vastaamaan: Ei ole nuorta, eikä vanhaa seuraa. Ja oitis mitä sitten seuraavana päivänä, seuraa kysellyt oli mennyt seuraavana päivänä kertomaan kioskin omistajalle ja kyläläisille: siellä se vasta, että millaisen myyjän te kioskirouva olettekaan nyt kioskille palkanneet.Miten on olisiko nyt seura paremmin saatavissa, kuin silloin 1970-luvulla. On noita varmaan paljon muitakin lukemattomia, vaihtoehtoisia kuin silloin sattumoisin, tapaus kyseisen hienostorouvan seuran tiedustelu. Ei sitä silloin tullut huomioiduksi, että mitä seuraa siellä kioskinluukun toisella puolella kysyttiin.
- Kotiparturi
HP kirjoitti:
Paikallinen hienostorouva tuli ostamaan seuraa, kysyen lempeän ja vaisun tuntuisesti, tietysti kun oli ravatti kaulassa uudella puotipojalla, oisko seuraa? kysyi arvon rouva, siihen oitis riensin vastaamaan: Ei ole nuorta, eikä vanhaa seuraa. Ja oitis mitä sitten seuraavana päivänä, seuraa kysellyt oli mennyt seuraavana päivänä kertomaan kioskin omistajalle ja kyläläisille: siellä se vasta, että millaisen myyjän te kioskirouva olettekaan nyt kioskille palkanneet.Ei sitä seuraa ja asiakkaita tahdo löytyä, muuten kuin menemällä ovelta ovelle, että se on nykyaikaa, sen olen kokenut minäkin.
- Abc:llä
Näytti olevan avattu uusi kampaamo Abc:lle entisen lahjatavaraliikkeen paikalle. Nimeltään oli HiusStop ja mitä hinnastoa vilkaisin niin oli edukkaat hinnat, mm. tyviväri 21 euroa! On avoinna myös sunnuntaina.
- maasupilami
Itse pidän Cleopatrasta mikä on siinä Pukkimäen R-kioskin läheisyydessä.Ajan voi varata netissäkin ja saa melko piankin aina ajan.
- menossa
minä en enää KOSKAAN mene "pikaisena" asiakkaana kampaajalle,muuta kuin parhaalle äänekoskelaiselle. olen saanut haukut hiuksistani,on leikattu vinoon,on oltu leikkaamatta,kun ei kuulema ollut leikattavaa(vaikka olisin mallia vaihtanut).mieluummin varaan ajan kuukauden verran etuajassa kuin kärsin ja heitän eurot hukkaan. ei niissä hinnoissa ole kuin huonon ja hyvän kampaajan välillä n. 5euroa.
- toivonsa menettänyt
Minnekkään ei tunnu saavan aikoja.. Mitä parturia suosittelette, nyt kun joutuu odottamaan niin saisi myös vastinetta sitten kun pääsee..
- Kirkonkyläläinen 1
toivonsa menettänyt kirjoitti:
Minnekkään ei tunnu saavan aikoja.. Mitä parturia suosittelette, nyt kun joutuu odottamaan niin saisi myös vastinetta sitten kun pääsee..
Mietippä tätä,
-Mihin tuli toivo haudattua, jos sen todella menetti.
- rahaa paloi myös
ja elämäni kauhein permanentti jota jouduin peittelemään ensin huivilla ja sitten pinneillä puoli vuotta. Yks tuttava kysyi heti etteikö sitä laitettu paplareille, ei. Hiukset olivat alusta alkaen vanuttuneen ja kihara oli kuin lampaanvillaa. Ostin rakennehoitainetta ja kosteuttavaa ainakin yhden permanentin hinnan. Enkä käyttänyt kiharrinta vaan yritin saada kiharan paplareilla, ilman mitään laittoa se oli kauhea. En tiedä ajatteliko kampaaja että puristelisin kiharat mutta ei silläkään tavalla niistä tullut mitään, oli hirveä pehko. Ihan kuin kuollutta heinää. Enkä laita oman hoidon piikkiin tätä permistä koska joskus aikaisemmin on myös toisenlaista kokemusta.
- enenää uuestaan meee
anraissa on varmaan aika halpaa nykyään, vapaita aikoja on pilvin pimein. Sinne vaan, jos uskallat....................... Laatua en takaa........
- Kuivat purut
Suolahdessa hiussalonki Linnea. Hina-laatusuhde kohdallaan. Työn jälki on hyvää, asiakasta ja hänen toiveitaan todellakin kuunnellaan. Silloin tällöin annan ihan vapaat kädet eikä ole tarvinnut katua :)
- ninnis1
Ei Äänekoskelta hyvää kampaajaa löydy, halpoja kylläkin, mutta jos yhtään välittää lopputuloksesta, niin suosittelen menemään Jyväskylään. Ei sinne nyt niin pitkä matka ole! :)
- iinezz7
se on täällä saada ystäviä. Ei ole rentoa meininkiä, jollekin kun alkaa kaupassa juttelemaan, niin kyllä tulee aina kiire toiselle lähteä pois? Lenkilläkään eivät paljon muut juttele, vaikka koirat jäisivät haistelemaan toisiaan, senkun väkinäisesti hymyillään ja vedetään koiraa perässä, jotta matka jatkuisi eikä tarvitse jäädä juttelemaan. Kunnon tuppukylä. Parhaiten täällä saa kavereita menemällä kouluun, siellä on pakko istua 8 tuntia joka päivä ja pakko puhua toisille. Siinä tutustuu. Muuten täällä ei oikein kavereita saa.
Paras parturi on Cleopatra, nopeasti saa ajan. Pitkän tukan muotoonleikkaus 25e. Siro myös ok, mutta hirveän pitkään joutuu istumaan siellä, tekee niin tarkasti kaiken ja jää juttelemaan joutavia tämä nainen, n. 23 euroa sielläkin taisi olla leikkaus. Raidatkin aika halpoja, oliko parikymppiä.
- Parturiin
Erittäin tyytyväinen Cleopatran parturiin,monessa parturissa olen käynyt ja kukaan ei ole tehnyt niin huolellista työtä kun Natatalia.Ei tule sellaista tunnetta kun joissakin partureissa missä olen käynyt ,että rahat ja tukka nopeesti pois. Kätevä ajanvaraus ja hinnasto selkeä . Voin suositella tuskin tulet pettymään.
- jikkola
menkää Saarijärvelle siellä on 20 parturia.Suosittelen Anneli Hännistä Jyväskyläntien varressa.halpa ja hyvä!
- ihaliikaa
Niitä on ihan liikaa koskella,joka nurkassa niitä!
- Lisääpartureita
Miten nii liikaa ?
Jos kaikille riittää asiakkaita, niin ei niitä liikaa silloin ole, ja eikös se vaan ole hyvä että on valinnan varaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3142349Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2512200Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211215- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861111