Olen kiinnostunut liittymään MLL vapaaehtoistoimintaan jollain tavalla. Olen lukenut perustiedot miten voi liittyä, mutta haluaisin ihmisten omakohtaisia kokemuksia vapaaehtoistyöstä. Ymmärrän että tilanteesta riippuen työ saattaa olla rankkaakin, mutta on varmasti myös erittäin positiivisia puolia joista haluaisin kuulla.
Vastaukset 1
- Hepsu2
Kannattaa ehdottomasti liittyä! Itselläni vaihtui paikkakunta ekan lapsen syntymän aikoihin, ja olin myös vanhan kaveripiirini eka, joka sai lapsen. Aika orpo olo olisi ollut, jos en olisi ymmärtänyt silloin googlettaa MLL:ia ja löytää muskaria, perhekahvilaa ym., joista sain ensimmäiset kontaktit uudella paikkakunnalla.
Nyt olen ollut järjestävänä osapuolena MLL:n toiminnassa mukana, kun lapsilla on jo vähän ikää. MLL:stä saa isoja ja pieniä pestejä, ota yhteys paikkakuntasi MLL:n yhteyshenkilöön tai yhdistyksen PJ:aan. Jo muutama tunti vuodessa auttaa, tai voit uppoutua hommaan niin, että teet jotain joka viikko.
MLL:ssa on myös helppo saada uusia ideoita läpi eri toimintamuodoista, eikä yhdistykset tunnu olevan kovin köyhiäkään, eli siitä vaan järjestämään lasten touhupäiviä ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2032157Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71927
- 58908
- 47833
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta110697