Keväässä

Varjot mielen tien haihtuu, aurinkoinkoista aamun tietä käyn. Tässä mää taas tuun ja tätä tarinatupaani katselen. Ajanhampaan jälkiä nään, porraspuuki hiven madaltunnu. Oikeastaan siinä niin tuttu tunne, siinä on niin hyvä olla. Siksi oonki aatellu porraspuutani enhän uuteen. Saan niin koko painollani, aina siihen tulla ja olla. Kuopsuttelempas sinnuuki juhannusruusuni, heinittynyttä kuollutta heinää juuriltas. Oot niin rujon näkönen piikkeines. Eihän uskois ei millää, miten kauniiks ihastukseks. Kukkaloistos sitä kohta kannat, tuoksuas eihän sitäkää oo missää. Juhlistat taas kohta pihapiirin, kesän valoisaan aikaan. Siirränki lähelles piene pöydän, ja varmuudella kaksi tuolia. Jos - jos tuota - eksyis eihän nyt muuten. Huii kuis mää jo noin aattelin, huohahtaa syömestäin. Kevät se aina haastelemaan vie, laskeudunki syliis porraspuulle. Kyselemään viisautta ajanhampailta.

4

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Into.Lento

      tässä näkee suhteesi luontoon tarkkana kuljet OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sanos Liisa oma mielipiteesi tykkääkö/kasvaako kukat haastelusta kun siitä on eriäviä kannanottoja?

      • Minut valloittannu puutarha, olen jopas saanu nimenki, olen puskapetisti, heh. On semmonen tunne puhua pitäs kukillekki ja eiköhä kaikki tarvitse rakkautta. Palkitseehan kukat loistollaan ja tuoksullaan jos aikaa niille on antannu pienen hetken. Meki näin Into.Lento miten tulee hyvä mieli, kiitos annoit ajatuksilleni aihetta. Kiitos vierailustas..Liisa


    • *MURUKULTA*

      .."Juhlistat taas kohta pihapiirin, kesän valoisaan aikaan. Siirränki lähelles piene pöydän, ja varmuudella kaksi tuolia.".. *hymy* Kiitos Liisa runostasi! Niin ihanan oli lukea ja tunnelmassa kulkea... Keväänmakuinen, niin raikas että 10 pojoa rapsahti het tästä! :D Viikonlopun alkuja vilkuttaa täältä joutsenten vierestä Murukulta! :)

      • Sinulle MURUKULTA Tänää aukes ensimmäinen valkovuokko, katselin noitaki tuomia niissä isot silmut. Olen joskus kirjoittannu noista tuomista, tuomi on kohta kukassa ja minä oon hukassa. Pitäähän sitä vieraan varainen olla, jos sattus eksymään, heh. Tuota huumorinkukkaa aina väliin, ettei hymy ihan unohtuis. Wauu noin paljon annat, se on aika paljon. Ois ehkä riittänny se papukaijamerkki. Keväistä hienoa aikaa, nautitaan nyt siitä.Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe