Varjot mielen tien haihtuu, aurinkoinkoista aamun tietä käyn. Tässä mää taas tuun ja tätä tarinatupaani katselen. Ajanhampaan jälkiä nään, porraspuuki hiven madaltunnu. Oikeastaan siinä niin tuttu tunne, siinä on niin hyvä olla. Siksi oonki aatellu porraspuutani enhän uuteen. Saan niin koko painollani, aina siihen tulla ja olla. Kuopsuttelempas sinnuuki juhannusruusuni, heinittynyttä kuollutta heinää juuriltas. Oot niin rujon näkönen piikkeines. Eihän uskois ei millää, miten kauniiks ihastukseks. Kukkaloistos sitä kohta kannat, tuoksuas eihän sitäkää oo missää. Juhlistat taas kohta pihapiirin, kesän valoisaan aikaan. Siirränki lähelles piene pöydän, ja varmuudella kaksi tuolia. Jos - jos tuota - eksyis eihän nyt muuten. Huii kuis mää jo noin aattelin, huohahtaa syömestäin. Kevät se aina haastelemaan vie, laskeudunki syliis porraspuulle. Kyselemään viisautta ajanhampailta.
Keväässä
4
235
Vastaukset
- Into.Lento
tässä näkee suhteesi luontoon tarkkana kuljet OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sanos Liisa oma mielipiteesi tykkääkö/kasvaako kukat haastelusta kun siitä on eriäviä kannanottoja?
Minut valloittannu puutarha, olen jopas saanu nimenki, olen puskapetisti, heh. On semmonen tunne puhua pitäs kukillekki ja eiköhä kaikki tarvitse rakkautta. Palkitseehan kukat loistollaan ja tuoksullaan jos aikaa niille on antannu pienen hetken. Meki näin Into.Lento miten tulee hyvä mieli, kiitos annoit ajatuksilleni aihetta. Kiitos vierailustas..Liisa
- *MURUKULTA*
.."Juhlistat taas kohta pihapiirin, kesän valoisaan aikaan. Siirränki lähelles piene pöydän, ja varmuudella kaksi tuolia.".. *hymy* Kiitos Liisa runostasi! Niin ihanan oli lukea ja tunnelmassa kulkea... Keväänmakuinen, niin raikas että 10 pojoa rapsahti het tästä! :D Viikonlopun alkuja vilkuttaa täältä joutsenten vierestä Murukulta! :)
Sinulle MURUKULTA Tänää aukes ensimmäinen valkovuokko, katselin noitaki tuomia niissä isot silmut. Olen joskus kirjoittannu noista tuomista, tuomi on kohta kukassa ja minä oon hukassa. Pitäähän sitä vieraan varainen olla, jos sattus eksymään, heh. Tuota huumorinkukkaa aina väliin, ettei hymy ihan unohtuis. Wauu noin paljon annat, se on aika paljon. Ois ehkä riittänny se papukaijamerkki. Keväistä hienoa aikaa, nautitaan nyt siitä.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479
