Varjot mielen tien haihtuu, aurinkoinkoista aamun tietä käyn. Tässä mää taas tuun ja tätä tarinatupaani katselen. Ajanhampaan jälkiä nään, porraspuuki hiven madaltunnu. Oikeastaan siinä niin tuttu tunne, siinä on niin hyvä olla. Siksi oonki aatellu porraspuutani enhän uuteen. Saan niin koko painollani, aina siihen tulla ja olla. Kuopsuttelempas sinnuuki juhannusruusuni, heinittynyttä kuollutta heinää juuriltas. Oot niin rujon näkönen piikkeines. Eihän uskois ei millää, miten kauniiks ihastukseks. Kukkaloistos sitä kohta kannat, tuoksuas eihän sitäkää oo missää. Juhlistat taas kohta pihapiirin, kesän valoisaan aikaan. Siirränki lähelles piene pöydän, ja varmuudella kaksi tuolia. Jos - jos tuota - eksyis eihän nyt muuten. Huii kuis mää jo noin aattelin, huohahtaa syömestäin. Kevät se aina haastelemaan vie, laskeudunki syliis porraspuulle. Kyselemään viisautta ajanhampailta.
Keväässä
4
195
Vastaukset
- Into.Lento
tässä näkee suhteesi luontoon tarkkana kuljet OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sanos Liisa oma mielipiteesi tykkääkö/kasvaako kukat haastelusta kun siitä on eriäviä kannanottoja?
Minut valloittannu puutarha, olen jopas saanu nimenki, olen puskapetisti, heh. On semmonen tunne puhua pitäs kukillekki ja eiköhä kaikki tarvitse rakkautta. Palkitseehan kukat loistollaan ja tuoksullaan jos aikaa niille on antannu pienen hetken. Meki näin Into.Lento miten tulee hyvä mieli, kiitos annoit ajatuksilleni aihetta. Kiitos vierailustas..Liisa
- *MURUKULTA*
.."Juhlistat taas kohta pihapiirin, kesän valoisaan aikaan. Siirränki lähelles piene pöydän, ja varmuudella kaksi tuolia.".. *hymy* Kiitos Liisa runostasi! Niin ihanan oli lukea ja tunnelmassa kulkea... Keväänmakuinen, niin raikas että 10 pojoa rapsahti het tästä! :D Viikonlopun alkuja vilkuttaa täältä joutsenten vierestä Murukulta! :)
Sinulle MURUKULTA Tänää aukes ensimmäinen valkovuokko, katselin noitaki tuomia niissä isot silmut. Olen joskus kirjoittannu noista tuomista, tuomi on kohta kukassa ja minä oon hukassa. Pitäähän sitä vieraan varainen olla, jos sattus eksymään, heh. Tuota huumorinkukkaa aina väliin, ettei hymy ihan unohtuis. Wauu noin paljon annat, se on aika paljon. Ois ehkä riittänny se papukaijamerkki. Keväistä hienoa aikaa, nautitaan nyt siitä.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167