Varjot mielen tien haihtuu, aurinkoinkoista aamun tietä käyn. Tässä mää taas tuun ja tätä tarinatupaani katselen. Ajanhampaan jälkiä nään, porraspuuki hiven madaltunnu. Oikeastaan siinä niin tuttu tunne, siinä on niin hyvä olla. Siksi oonki aatellu porraspuutani enhän uuteen. Saan niin koko painollani, aina siihen tulla ja olla. Kuopsuttelempas sinnuuki juhannusruusuni, heinittynyttä kuollutta heinää juuriltas. Oot niin rujon näkönen piikkeines. Eihän uskois ei millää, miten kauniiks ihastukseks. Kukkaloistos sitä kohta kannat, tuoksuas eihän sitäkää oo missää. Juhlistat taas kohta pihapiirin, kesän valoisaan aikaan. Siirränki lähelles piene pöydän, ja varmuudella kaksi tuolia. Jos - jos tuota - eksyis eihän nyt muuten. Huii kuis mää jo noin aattelin, huohahtaa syömestäin. Kevät se aina haastelemaan vie, laskeudunki syliis porraspuulle. Kyselemään viisautta ajanhampailta.
Keväässä
4
235
Vastaukset
- Into.Lento
tässä näkee suhteesi luontoon tarkkana kuljet OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sanos Liisa oma mielipiteesi tykkääkö/kasvaako kukat haastelusta kun siitä on eriäviä kannanottoja?
Minut valloittannu puutarha, olen jopas saanu nimenki, olen puskapetisti, heh. On semmonen tunne puhua pitäs kukillekki ja eiköhä kaikki tarvitse rakkautta. Palkitseehan kukat loistollaan ja tuoksullaan jos aikaa niille on antannu pienen hetken. Meki näin Into.Lento miten tulee hyvä mieli, kiitos annoit ajatuksilleni aihetta. Kiitos vierailustas..Liisa
- *MURUKULTA*
.."Juhlistat taas kohta pihapiirin, kesän valoisaan aikaan. Siirränki lähelles piene pöydän, ja varmuudella kaksi tuolia.".. *hymy* Kiitos Liisa runostasi! Niin ihanan oli lukea ja tunnelmassa kulkea... Keväänmakuinen, niin raikas että 10 pojoa rapsahti het tästä! :D Viikonlopun alkuja vilkuttaa täältä joutsenten vierestä Murukulta! :)
Sinulle MURUKULTA Tänää aukes ensimmäinen valkovuokko, katselin noitaki tuomia niissä isot silmut. Olen joskus kirjoittannu noista tuomista, tuomi on kohta kukassa ja minä oon hukassa. Pitäähän sitä vieraan varainen olla, jos sattus eksymään, heh. Tuota huumorinkukkaa aina väliin, ettei hymy ihan unohtuis. Wauu noin paljon annat, se on aika paljon. Ois ehkä riittänny se papukaijamerkki. Keväistä hienoa aikaa, nautitaan nyt siitä.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638
