Huoneistohotelli Mayflower

Mayflower

Onko kellään kokemusta Mayflower hotellista Alanyassa. Onko huoneissa jääkaappi ja kuuluuko meteli selvään kadulta. Kiitos vastauksestasi.

17

2368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymyksellä

olisin tiedustellut samaa, tulossa keskuun alussa, vaihtoehdot: Mayflower,Novelle vai Margarita.Kertokaa nyt te jotka osaatte näaistä jotakin. Margarita taitaa olla vähän kaukana??

• saimi5

Novella aivan mahti huoneistohotelli. Tyylikäs ja aika uusi. Allasalue ei kovin iso, mutta riittävä kuitenkin. Hyvä sijainti. Suosittelen aikuisille. Lasten kanssa valitsisin ehdottomasti Margaritan. Ihan huippu! Mayfloweista en vielä tiedä, mutta kahden viikon päästä sekin selviää.

• turkkiin huomenna

Henkilökunta asiallista, siisti, hyvä sijainti. Huoneissa on jääkaappi, eikä liikenteen melu ainakaan meitä häirinnyt. Turkkilainen ilta on jäänyt mieleeni: sain pitää kolmemetristä pythonkäärmettä harteillani..WAU!! Toivotan teille viihtyisää matkaa Alanyaan, itse lähden huomenaamuna Antalyaan.

• kyllä suo-

malaisnaisten kovasti kehuvan turkkilaismiesten kykyjä,mutta että kolmemetrinen Python,pah...tuota ei usko kukaan. Johnny Wadkin oli vajaat 30 senttiä...

• kesää odotellessa

Mä sain kans pitää pytonia jotain keltaista käärmettä kaulan ympärillä

Nyt vastaan tohon ekaan kysymykseen
        Ite olen ollut Mayflowerissa 3 kertaa ja kesällä 4 kerta (ikää 13 eli soveltuu lapsille :)) hotellin vastapäätä olevassa vikingen (?) kaupassa halpoja vaatteita. Hotellin tarjoilijat/henkilökunta mukavaa, asiallisia (välillä heittää läppää ) ja lapsiystävällistä.:)

• Alanyaan 18

Hei,olen menossa keväällä hotelliin. Sopiiko yksin matkustavalle vai onko siellä vain perheitä? Kuvista päätellen ihan mukava hotelli.

• alanya hello

Olimme jo vuonna -96 mayflower hotelliissa. Siisti hotelli oli silloin.

• jälleen

Kertoisitteko kokemuksia hotellista, kuka on käynyt? Onko lähellä keskustaa,kun nuo ilmoitetut metrit eivät aina pidä paikkaansa. Ja onko eri maista matkailijoita,ei pelkästään suomlaisia?

• saimi5
        jälleen kirjoitti:

Kertoisitteko kokemuksia hotellista, kuka on käynyt? Onko lähellä keskustaa,kun nuo ilmoitetut metrit eivät aina pidä paikkaansa. Ja onko eri maista matkailijoita,ei pelkästään suomlaisia?

Olin Mayflowerissa toukokuussa. Voin kyllä suositella tätä. Aivan loistava sijainti.
        Hotellilla on todella hyvää ruokaa ja ihan kohtuuhinnalla. Altaita on 2.
        Eikä rannallekaan ole pitkä matka. Kannattaa mennä hotellin edessä olevasta risteyksesta oikealle ja siitä suoraan rantaan. Matkalla on ihana konditoria, nam.

Huoneistot ovat isot ja siistit. Tiskauskin kuului siivoukseen. Toivottavasti saatte huoneiston mahd. ylhäältä, jotta saisitte mahti näkymät. Se hotellissa oleva marketti on ihan edullinen. Ei kyllä kannata vesiänsä kauempaa raahata.
        Hyvä valinta siis!

• varjoon
        saimi5 kirjoitti:

Olin Mayflowerissa toukokuussa. Voin kyllä suositella tätä. Aivan loistava sijainti.
        Hotellilla on todella hyvää ruokaa ja ihan kohtuuhinnalla. Altaita on 2.
        Eikä rannallekaan ole pitkä matka. Kannattaa mennä hotellin edessä olevasta risteyksesta oikealle ja siitä suoraan rantaan. Matkalla on ihana konditoria, nam.

Huoneistot ovat isot ja siistit. Tiskauskin kuului siivoukseen. Toivottavasti saatte huoneiston mahd. ylhäältä, jotta saisitte mahti näkymät. Se hotellissa oleva marketti on ihan edullinen. Ei kyllä kannata vesiänsä kauempaa raahata.
        Hyvä valinta siis!

Olen ollut monessa hotellissa Alanyassa,eikä ole huonoja kokemuksia,minkä nyt samalla avaimella pääsee joka huoneeseen. Onneksi turistit ovat rehellistä väkeä'. ja tietysti henkilökunta. Olen menossa yksin ja siksi kiva tietää hotelllista etukäteen,sijainti sekä välimatkat..

• rantaan
        varjoon kirjoitti:

Olen ollut monessa hotellissa Alanyassa,eikä ole huonoja kokemuksia,minkä nyt samalla avaimella pääsee joka huoneeseen. Onneksi turistit ovat rehellistä väkeä'. ja tietysti henkilökunta. Olen menossa yksin ja siksi kiva tietää hotelllista etukäteen,sijainti sekä välimatkat..

Samoin,menossa kesällä samaan hotelliin,olisiko kokemuksia? Olisi kiva saada tietoja miten matka on mennyt. Olen kyllä ollut Alanyassa useasti, mutta en tässä hoteliissa.

• mikä vaan
        rantaan kirjoitti:

Samoin,menossa kesällä samaan hotelliin,olisiko kokemuksia? Olisi kiva saada tietoja miten matka on mennyt. Olen kyllä ollut Alanyassa useasti, mutta en tässä hoteliissa.

Onko moni menossa toukokuussa Alanyaan yksin? Parempi matka yksin kuin huonon seuralaisen kanssa!!

• hauskempaa
        mikä vaan kirjoitti:

Onko moni menossa toukokuussa Alanyaan yksin? Parempi matka yksin kuin huonon seuralaisen kanssa!!

Jokainen varmaan odottaa lomaaa: Mikähän on hotelli?? Onko kuka menossa tähän hotelliin keväällä?? Olisi kiva kuulla hauskoista lomalijoista! Uskoisin että jokaisella on hauskaa kun loma alkaa!!

• lomailija
        hauskempaa kirjoitti:

Jokainen varmaan odottaa lomaaa: Mikähän on hotelli?? Onko kuka menossa tähän hotelliin keväällä?? Olisi kiva kuulla hauskoista lomalijoista! Uskoisin että jokaisella on hauskaa kun loma alkaa!!

Hei,onkohan moni menossa tähän hotelliin keväällä? Olen menossa ensimmäistä kertaa tähän Eikä sijaintikaan ole aivan tiedossa. Onko lähempänä itäpuolta vai kaikkea kleopatra rannalla? Ranta,baarit,dickot ym.??

• lomailija
        lomailija kirjoitti:

Hei,onkohan moni menossa tähän hotelliin keväällä? Olen menossa ensimmäistä kertaa tähän Eikä sijaintikaan ole aivan tiedossa. Onko lähempänä itäpuolta vai kaikkea kleopatra rannalla? Ranta,baarit,dickot ym.??

Menossa tähän huoneistohotelliin keväällä. Olisi kiva kuulla uusia kokemuksia tastä paikasta. onko näihin keskustelu paikkojen kuumiin nimiin pitkä matka? Heikin-baari,Kippis, pitkä matka?

• alanyassa X5
        lomailija kirjoitti:

Menossa tähän huoneistohotelliin keväällä. Olisi kiva kuulla uusia kokemuksia tastä paikasta. onko näihin keskustelu paikkojen kuumiin nimiin pitkä matka? Heikin-baari,Kippis, pitkä matka?

On kiva hotelli, lähellä keskustan palveluita. Kippis on ainakin melko lähellä. Suosittelen hotellia aikuisten lomailuun tai isompien lasten kanssa ok. Mutta lastenallas on tosi pieni. Huoneet on siistit. Aamiainen aika vaatimaton. Altaita on kaksi jotka sijoittuu eri puolille rakennusta. Kaikkiaan rentouttava ja rauhallinen pienen hotellin tunnelma. Hyvä palvelu.

• leidi -78
        mikä vaan kirjoitti:

Minä ainakin menossa toukokuussa Alanyaan yksin. Paljon olen matkustellut yksin, mutta ensimmäistä kertaa Alanyaan. Hotellina Mayflower, josta onneksi olen paljon lukenut positiivisia kommentteja. Reilu kuukausi vielä odotusta edessä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6704
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe