Mulla on ideat aika vähissä mitä ostaisin tänä vuonna äidilleni äitienpäivälahjaks. Olen ostanut aiempina vuosina esim. koruja, lahjakortteja, ulkokoristeita ja yöpukuja. Nyt haluaisin ostaa jotain muuta. Onko teillä ideoita? Lahja voisi olla vähän joku erikoisempikin juttu, mutta ei välttämättä. Tai joku sellainen mistä kävisi ilmi kuinka tärkeä äiti on minulle. Hintakaan ei saisi olla paljon yli 10 euroa, koska minulla ei ole nyt paljon rahaa ja netistä en rupea mitään tilailemaan.. Kiitos kaikille vinkeistä :)
Äidille lahja
tyttö...
1
657
Vastaukset
- yksi äiti
Miksi ihmeessä pitää äidille pakosta ostaa jotain? Ei se oo niin tärkeätä, kyllä äidit osaa ostaa mitä ne itse tarvitsee. Pelkkää kaupan hössötystä koko juttu, että äidit tarttee sitä ja tätä. Lähde äidin kanssa vaikkapa kävelylenkille kahdestaan ja samalla voitte vaikkapa poiketa kahvilla tai kävellä muuten vaan. Sitten kerrot kuinka tärkeä äiti on sinulle. Ilman mitään ylenhömppää ylistystä. Tiedän että äiti muistaa tämän paljon tärkeämpänä kuin yhtäkään lahjaa.Sellaista lahjaa kuin sinä ei voi ostaa kaupasta! Olet hänen tärkein lahjansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195