Mulla on ideat aika vähissä mitä ostaisin tänä vuonna äidilleni äitienpäivälahjaks. Olen ostanut aiempina vuosina esim. koruja, lahjakortteja, ulkokoristeita ja yöpukuja. Nyt haluaisin ostaa jotain muuta. Onko teillä ideoita? Lahja voisi olla vähän joku erikoisempikin juttu, mutta ei välttämättä. Tai joku sellainen mistä kävisi ilmi kuinka tärkeä äiti on minulle. Hintakaan ei saisi olla paljon yli 10 euroa, koska minulla ei ole nyt paljon rahaa ja netistä en rupea mitään tilailemaan.. Kiitos kaikille vinkeistä :)
Äidille lahja
tyttö...
1
607
Vastaukset
- yksi äiti
Miksi ihmeessä pitää äidille pakosta ostaa jotain? Ei se oo niin tärkeätä, kyllä äidit osaa ostaa mitä ne itse tarvitsee. Pelkkää kaupan hössötystä koko juttu, että äidit tarttee sitä ja tätä. Lähde äidin kanssa vaikkapa kävelylenkille kahdestaan ja samalla voitte vaikkapa poiketa kahvilla tai kävellä muuten vaan. Sitten kerrot kuinka tärkeä äiti on sinulle. Ilman mitään ylenhömppää ylistystä. Tiedän että äiti muistaa tämän paljon tärkeämpänä kuin yhtäkään lahjaa.Sellaista lahjaa kuin sinä ei voi ostaa kaupasta! Olet hänen tärkein lahjansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389