Mulla on ideat aika vähissä mitä ostaisin tänä vuonna äidilleni äitienpäivälahjaks. Olen ostanut aiempina vuosina esim. koruja, lahjakortteja, ulkokoristeita ja yöpukuja. Nyt haluaisin ostaa jotain muuta. Onko teillä ideoita? Lahja voisi olla vähän joku erikoisempikin juttu, mutta ei välttämättä. Tai joku sellainen mistä kävisi ilmi kuinka tärkeä äiti on minulle. Hintakaan ei saisi olla paljon yli 10 euroa, koska minulla ei ole nyt paljon rahaa ja netistä en rupea mitään tilailemaan.. Kiitos kaikille vinkeistä :)
Vastaukset 1
- yksi äiti
Miksi ihmeessä pitää äidille pakosta ostaa jotain? Ei se oo niin tärkeätä, kyllä äidit osaa ostaa mitä ne itse tarvitsee. Pelkkää kaupan hössötystä koko juttu, että äidit tarttee sitä ja tätä. Lähde äidin kanssa vaikkapa kävelylenkille kahdestaan ja samalla voitte vaikkapa poiketa kahvilla tai kävellä muuten vaan. Sitten kerrot kuinka tärkeä äiti on sinulle. Ilman mitään ylenhömppää ylistystä. Tiedän että äiti muistaa tämän paljon tärkeämpänä kuin yhtäkään lahjaa.Sellaista lahjaa kuin sinä ei voi ostaa kaupasta! Olet hänen tärkein lahjansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251218
- 731203
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun97957Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka48873- 78812
- 45781
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40768- 67653
- 113614
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39546