SÄÄ ENSI VIIKOLLA ALANYASSA?

MATKAAN LAUANTAINA

Hei, onko joku paikan päällä Alanyassa? Mikä ilma, entä ensi viikon ennuste? Netissä aika ristiriitaista tietoa, onko kellään varmaa tietoa, itku meinaa tulla kun joku ennuste näytti sadetta ja vain 15 astetta.

10

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lienee

ollut noin 25 lamminta, aurinko paistaa kuumasti ja ihmiset auringonotossa rannoilla, jotkut uskaltautuu jo mereenkin vaikkei se taida ihan linnunmaitoa ollakkaan. Ela sina murehdi, oon huomannu etta aina taalla on lampimampaa kuin mita ennusteet lupailee. Ja se sade on yleensa kuuriluontoista, ei tarkoita etta sataa kaiken paivaa vaikka saatiedotuksessa oliskin sateen kuvia. Saat takuulla varia pintaan!! Tervetuloa vaan...

• ++00++

Kun kirjoitat weather Alanya ja katsot wundergroundista.Katso sieltä ilta ja paiva.Aika hyvin ne on pitäneet paikkansa. Olen itse katsonut sään sieltä koko talven. Katso myös tuulen hyytävyys se kertoo paljon. Päivät olleet nyt lämpimiä. Asteista en tiedä. Sen vain tiedän ettei vielä 30c ole koska selkäni sanoo sen heti. Itse en ole normaali turisti. Vielä kaikki talvivaatteet päällä. Ensimmäinen murheeni on saada särkylääkkeet pois. Turistit pomppii shorstsit jalassa ja nauttivat olostaan ja ruskettuneet. Meidän vieraamme Istanbulista piti meitä hulluina kun meillä vielä paljon päällä. Kuitenkin illalla oli kylmä, kun ukot kalastivat. Sadetta on luvattu, mutta ne voivat jäädä myös vuoristoon. Täällä ei ole satanut ja Karcigasissa on satanut. Alä murehdi kyllä varmasti saat hyvän rusketuksen.

• aloittaja ketjulle

KIITOS toivotaan parasta. VAin viikko siellä.

• ++00++
        aloittaja ketjulle kirjoitti:

KIITOS toivotaan parasta. VAin viikko siellä.

Turisteilla on ihan kesähepeneet narutopit päällä. Kyllä lämmintä jo heille piisaa.

• Side, Conakli

Samassa koneessa ollaan! Ei ole enää kauan odottamista! Sää on tietty aurinkoinen ja lämmintä piisaa, sellasta tilattii :)

Me lähdemme huomen aamulla kuudelta. Ja sää näyttää tosiaan noissa ennusteissa 15 ja vesisadetta. V***ttaa ku matkaa odottanu vuoden alusta ja tietty just méijän lomaviikko näyttää paskalta.

• ronjat
        ***** kirjoitti:

Me lähdemme huomen aamulla kuudelta. Ja sää näyttää tosiaan noissa ennusteissa 15 ja vesisadetta. V***ttaa ku matkaa odottanu vuoden alusta ja tietty just méijän lomaviikko näyttää paskalta.

Katsopa Turkin omilta sää sivuilta, esim.googleta hava(sää) alanya ja ihan kivoja ilmoja luvataan...

• + 15 astetta
        ***** kirjoitti:

Hauskaa matkaa vaan Turkkiin. lämmintä 15 astetta vettä sataa tervemenoa turisti rysään toivottavasti pidät viileästä Turkista

• puhetta
        + 15 astetta kirjoitti:

Hauskaa matkaa vaan Turkkiin. lämmintä 15 astetta vettä sataa tervemenoa turisti rysään toivottavasti pidät viileästä Turkista

Onko noin katkeraa, kun muut matkustavat ja pitävät hauskaa? Ja sinä vain jäät tänne palstalle ruikuttamaan :) Tosin kotinurkat ovat kaltaisellesi varmaankin turvallisempi ympäristö. Tai sitten ihan hoitolaitos.

• ++00++
        + 15 astetta kirjoitti:

Varjossa 20.8C klo 14.10. Yöt on edelleen viileitä mutta päivällä on lämminta mutta ei hehkuvaa hellettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2401
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      61
      2327
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1480
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1190
    9. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1156
    Aihe