Työryhmän ehdotuksessa maksu kohdistuu asuntokuntaan, kun sen pitäisi kaiken oikeudenmukaisuuden nimissä kohdistua jokaiseen HENKILÖÖN (ainakin tietyn iän ylittäneeseen) samansuuruisena. Miksi yksinasuva velvoitetaan maksamaan yhtä paljon kuin suurperhe, jossa mediakäyttäjiä on paljon? Kyseessä on selvä epäkohta.
Mediamaksun perusteet väärät
3
252
Vastaukset
- esim äitini
minimi eläke ja silmät siinä kunnossa jotta ei voi vaikka haluaisi katsoa tvtä maksaisi saman,kuin joku muu?Minimi eläke 450/kk kivaa
- takia
että tämä maa on aina ollut perheellisten maa. yksineläjiä ei koskaan oteta huomioon, kun perheelliset huutavat kuin käenpojat toisten pesillä äänekkäimpänä.
Ehdotus on vain pienen pieni parannus aikaisempaan. Suuri epäoikeudenmukaisuus säilyisi uudessakin mallissa. Yksinäinen eläkeläinen, opiskelija tai vaikkapa työpaikan takia toisella paikkakunnalla kortteeraava maksaisi uudessakin mallissa kohtuuttomasti. Budjettirahoitus olisi huomattavasti parempi, mutta ei, kun maksua puuhataankin poliitikkojen parissa YLEn ohjauksessa. Julkinen palvelu kustannettakoon julkisista varoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197