Happy Cat kissapullot

nti keräilijä

Onko kellään tietoa kuinka monta eriväristä kissäpulloa on olemassa? Itselläni on nyt 12 kpl.

19

8344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • nti keräilijä

        Ompas hyvä kokoelma! Kyllä näköjään väreissä vielä löytyy, täytyy vaan jatkaa "metsästystä".


      • kisumisu
        nti keräilijä kirjoitti:

        Ompas hyvä kokoelma! Kyllä näköjään väreissä vielä löytyy, täytyy vaan jatkaa "metsästystä".

        Nyt on Alkoon tullut uuden värinen kissapullo! Se on väriltään huurrettu pinkki, oikein söpö vaaleanpunainen. Ajattelin kavereille joululahjaksi ja toki halusin omaankin kokoelmaani täydennystä..


    • -s-

      itselläni on myös 12 kpl mutta mitä olen netistä eri värejä löytänyt niin laskujeni mukaan menee reippaasti yli kahdenkymmenen.. :D

    • kissakaapissa! :))

      mistä saa hinnan pulloista paljonko on maksaneet ja jos on täysi niin kerääkö kukaan ja onko missä myynnissä? itselläni on 2002 valkoinen pullo ja sisältö on keltainen... :) mosel-saar-ruwer

      • keräiliä

        tyhjiä pulloja löytyy kirparilta hinnat vaihtelee.eurosta kymmeneen euroon


    • erikoiset,kalliit

      Kulta ja hopeapulloista pyydetään Pirkanmaan torilla 60 euroa. ..tyhjiä.
      Huutonetissä erikoisempia myydään yli sata euroa kappale.

      Täysinäisiä ei saa myydä netissä.

      • Stigge3

        Kannattaa olla hieman varovainen ainakin noiden hopeanväristen HappyCat pullojen kanssa - niitä on nimittäin itse tehty myyntiin maalaamalla tavallisen värinen pullo spraymaalilla mattahopeaksi !


    • Happy Cat^^

      Minulta löytyypi tällä hetkellä 35 eriväriä ! :)

    • Lily^_^

      Minun kokoelmassani on tällä hetkellä 17 eri väriä ja väri jota vailla olisin olisi tuo matta oranssi.Olisiko sinulla Happy Cat^^ mahdollisesti yhtään ylimääräisiä myynnissä joistakin väreistä?

      • hips

        Minulla myös 17 kpl..Tallinnasta sain loma reissulla 4kpl siellä niitä on tosiaan useampaa väriä hyllyssä..suomessahan niitä uusia värejä tulee harvakseltaan ja aina vaan yhtä väriä kerrallaan.Alle 8€ maksoi täytenä..joten on kyllä hurjia hintoja mitä pyydetään kirppareilla ym...mutta toisaalta sehän on keräilyä jos joku todella haluaa maksaa kovaa hintaa nii mikäs siinä..itse en maksaisi.


      • Parrooni
        hips kirjoitti:

        Minulla myös 17 kpl..Tallinnasta sain loma reissulla 4kpl siellä niitä on tosiaan useampaa väriä hyllyssä..suomessahan niitä uusia värejä tulee harvakseltaan ja aina vaan yhtä väriä kerrallaan.Alle 8€ maksoi täytenä..joten on kyllä hurjia hintoja mitä pyydetään kirppareilla ym...mutta toisaalta sehän on keräilyä jos joku todella haluaa maksaa kovaa hintaa nii mikäs siinä..itse en maksaisi.

        Minulla 19 ja kaikki on täysiä.


    • naqueville

      Kovat on hinnat pirkanmaalla. Huutonetistä alle 20,-

    • annuli100

      nyt niitä värejä on n. 58kpl... itselläni 24 eriväriä joten vielä on keräämistä.

      • Anonyymi

        Ihmiset puhuvat kissapullojen väreistä aivan kuin ne tosiaan olisivat erivärisistä lasimassoista tehtyjä (- silloin niitä sietäisikin keräillä). Itse ole kuitenkin ehkä yhtä tapausta lukuunottamatta törmännyt kirppareilla ainoastaan sellaisiin kissapulloihin, jotka on vain päällystetty värikalvolla. Usein vieläpä niin, että pohja on jätetty päällystämättä eli kirkkaaksi

        Onko nyt siis olemassakaan oikeasti eri VÄRISIÄ kissapulloja?


    • keräileväkulkuri

      minulla 22 eriväristä kissa pulloa.Viinaranasta löytyy 12 eriväristä.

    • Anonyymi

      Avaamattomina olisi
      2006 ruusu/pun? 8%
      2007 valk. 9.5%
      2003 sin 9%
      2003 sin 8%
      2003 pinkki? 8%

      Onkohan kiinnostusta?

      • Anonyymi

        Tämä viini pilaantuu nopeasti


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä 18 eriväristä kissapulloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe