Onko kellään tietoa kuinka monta eriväristä kissäpulloa on olemassa? Itselläni on nyt 12 kpl.
Happy Cat kissapullot
19
9394
Vastaukset
Nappasin kuvan vaimon keräämistä pulloista, se löytyy osoitteesta http://www.aijaa.com/v.php?i=4123372.jpg Täytyypä kuvata ne vielä yksitellen jotta saa värit kunnolla näkyviin.
- nti keräilijä
Ompas hyvä kokoelma! Kyllä näköjään väreissä vielä löytyy, täytyy vaan jatkaa "metsästystä".
- kisumisu
nti keräilijä kirjoitti:
Ompas hyvä kokoelma! Kyllä näköjään väreissä vielä löytyy, täytyy vaan jatkaa "metsästystä".
Nyt on Alkoon tullut uuden värinen kissapullo! Se on väriltään huurrettu pinkki, oikein söpö vaaleanpunainen. Ajattelin kavereille joululahjaksi ja toki halusin omaankin kokoelmaani täydennystä..
- -s-
itselläni on myös 12 kpl mutta mitä olen netistä eri värejä löytänyt niin laskujeni mukaan menee reippaasti yli kahdenkymmenen.. :D
- kissakaapissa! :))
mistä saa hinnan pulloista paljonko on maksaneet ja jos on täysi niin kerääkö kukaan ja onko missä myynnissä? itselläni on 2002 valkoinen pullo ja sisältö on keltainen... :) mosel-saar-ruwer
- keräiliä
tyhjiä pulloja löytyy kirparilta hinnat vaihtelee.eurosta kymmeneen euroon
- erikoiset,kalliit
Kulta ja hopeapulloista pyydetään Pirkanmaan torilla 60 euroa. ..tyhjiä.
Huutonetissä erikoisempia myydään yli sata euroa kappale.
Täysinäisiä ei saa myydä netissä.- Stigge3
Kannattaa olla hieman varovainen ainakin noiden hopeanväristen HappyCat pullojen kanssa - niitä on nimittäin itse tehty myyntiin maalaamalla tavallisen värinen pullo spraymaalilla mattahopeaksi !
- Happy Cat^^
Minulta löytyypi tällä hetkellä 35 eriväriä ! :)
- Lily^_^
Minun kokoelmassani on tällä hetkellä 17 eri väriä ja väri jota vailla olisin olisi tuo matta oranssi.Olisiko sinulla Happy Cat^^ mahdollisesti yhtään ylimääräisiä myynnissä joistakin väreistä?
- hips
Minulla myös 17 kpl..Tallinnasta sain loma reissulla 4kpl siellä niitä on tosiaan useampaa väriä hyllyssä..suomessahan niitä uusia värejä tulee harvakseltaan ja aina vaan yhtä väriä kerrallaan.Alle 8€ maksoi täytenä..joten on kyllä hurjia hintoja mitä pyydetään kirppareilla ym...mutta toisaalta sehän on keräilyä jos joku todella haluaa maksaa kovaa hintaa nii mikäs siinä..itse en maksaisi.
- Parrooni
hips kirjoitti:
Minulla myös 17 kpl..Tallinnasta sain loma reissulla 4kpl siellä niitä on tosiaan useampaa väriä hyllyssä..suomessahan niitä uusia värejä tulee harvakseltaan ja aina vaan yhtä väriä kerrallaan.Alle 8€ maksoi täytenä..joten on kyllä hurjia hintoja mitä pyydetään kirppareilla ym...mutta toisaalta sehän on keräilyä jos joku todella haluaa maksaa kovaa hintaa nii mikäs siinä..itse en maksaisi.
Minulla 19 ja kaikki on täysiä.
- naqueville
Kovat on hinnat pirkanmaalla. Huutonetistä alle 20,-
- annuli100
nyt niitä värejä on n. 58kpl... itselläni 24 eriväriä joten vielä on keräämistä.
- Anonyymi
Ihmiset puhuvat kissapullojen väreistä aivan kuin ne tosiaan olisivat erivärisistä lasimassoista tehtyjä (- silloin niitä sietäisikin keräillä). Itse ole kuitenkin ehkä yhtä tapausta lukuunottamatta törmännyt kirppareilla ainoastaan sellaisiin kissapulloihin, jotka on vain päällystetty värikalvolla. Usein vieläpä niin, että pohja on jätetty päällystämättä eli kirkkaaksi
Onko nyt siis olemassakaan oikeasti eri VÄRISIÄ kissapulloja?
- keräileväkulkuri
minulla 22 eriväristä kissa pulloa.Viinaranasta löytyy 12 eriväristä.
- Anonyymi
Avaamattomina olisi
2006 ruusu/pun? 8%
2007 valk. 9.5%
2003 sin 9%
2003 sin 8%
2003 pinkki? 8%
Onkohan kiinnostusta?- Anonyymi
Tämä viini pilaantuu nopeasti
- Anonyymi
Tällä hetkellä 18 eriväristä kissapulloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708