Mitä tämä käytös on?

sarplaninac

8

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukkari ihminen

Toden näköisesti selvittivät lauman arvoja.Esim jos tämä ensinmäisenä hyökännyt oli nuorempi ja koitteli vanhemman hermoja ja kokeili lauman järjästystä jospa vaikka olisi päässyt ylemmäksi laumassa jos toinen olisi luovuttanut.Näin ainakin äkkiseltään sanoisin koska tappelun päätyttyä molemmat pitivät päitään korkealla kuin kunnioitusta hakien =)

• kisan jääden

paikalleeen. Toinen lähti tilanteesta pois.

• mut ei kyl mitenkään "...

Vaalea näyttää nuoremmalta, ja ilmeisimmin testaa rajojaan. Mutta ei se kyl mielestäni mitenkään voittanut tuota hommaa. Usein todella se varmin ja rauhallisin ansaitsee oman paikkansa. Eli kun tappelunujakka loppui, ja vanhempi(tummempi) väisti, niin nuori oli hyvin korvat takana ja pää jo alhaalla. Eli minä näin asian aivan toisin kuin joku tässä ketjussa... Koirat jotka ovat vahvoilla ovat niitä jotka ei kerjää verta nenästään, ja ovat hyvin varmoja ja rauhallisia. Nuoriso sitten kokeilee rajojaan, ja oppii laumaltaan...

• kumpi määrää kaapinpaikan.. vaaleampi yritti tummalle uhota mutta tais jäähä hopealle.. tummempi käveli varmana poissa ja teki vaaleammalle selväksi että se oli tylsä ja hyvinki naurettava vastustaja jota ei voi ottaa tosissaan..

• rajojaan

nuorempi kokeili rajojaan laumassa.Luulisin tuon olevan aika normaalia käytöstä, joka loppuikin pian. Vanhempi sitten väisti, mutta en minäkään ajattelisi että vaalea voitti. pitihän vanhemman näyttää kuka määrää.

• analysos

Jonkinlainen ärsytystilanne, mahdollisesti ruoka tai muu vastaava mutta näyttää siltä että vaaleampi eli tämä nuoremmalta näyttävä koira päätti haastaa toisen taistoon ampaisemalla kimppuun. Tilanteessa lopullinen voittaja on tämä vaaleampi ja nuoremman näköinen koira sillä se jää viimeiseksi tilanteeseen katsomaan mitä tapahtuu ja paikalta poistunut koira nuoleskelee rauhoittelevasti suupieliään.

• nuoliko
        analysos kirjoitti:

Jonkinlainen ärsytystilanne, mahdollisesti ruoka tai muu vastaava mutta näyttää siltä että vaaleampi eli tämä nuoremmalta näyttävä koira päätti haastaa toisen taistoon ampaisemalla kimppuun. Tilanteessa lopullinen voittaja on tämä vaaleampi ja nuoremman näköinen koira sillä se jää viimeiseksi tilanteeseen katsomaan mitä tapahtuu ja paikalta poistunut koira nuoleskelee rauhoittelevasti suupieliään.

rauhoittavasti suupieliä, vai vaan huuliin ja suuhun tullutta verta ja karvoja....?

• analysos
        nuoliko kirjoitti:

rauhoittavasti suupieliä, vai vaan huuliin ja suuhun tullutta verta ja karvoja....?

Vanhempi kuitenkin lähtee tilanteesta pois eli on häviäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe