Löytyisikö sivistynyttä huumorintajuista

kaurisWoman

keskusteluseuraa netistä. Ei tositarkoituksella, vain juttukaveria kaipaisin.

11

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytyjä keskustelujamme

      muissa viesteissään ja kirjoituksissaan tai käyttäytyy muuten kierosti, joka on epäluotettava selkäänpuukottaja. Täällä netissäkin voi tulla vastaan kaikenlaisia, haluan, että on rehellinen peli, ollaan sitä mitä ollaan. Keski-ikäisenä joskin nuorekkaana ymmärrän monenlaista elämää, keskustelukumppaniksi haluan kuitenkin suht.normaalia elämää elävän kaverin. Aidon rehellisen suomalaisen.

    • Mussu Mössönen

      Aloitettaisko vaikka heti? :D Lauletaan ensin duettona vaikkapa 'Kotimaani ompi Suomi'? Siis mikkeihin yhtäaikaa, aika alkaa N-Y-T! Alkulaulua voisi seurata pieni puhe. Mä yritän keksiä tai hakea arkistoistani, momento....:) Kirjoitetaanko näistä keskusteluista myös pöytäkirja tai jokin sen tapainen? Kirjoitetaan sitten vuorotellen. Ok. Etsin tässä melodikastani ensin oikean soinnun onko se nyt sitten seeeeduuri, eikai? Miten olisi pienen iltapalan laita, arvon rouva kWoman? ;DD Jos lopuksi sitten vielä pieni yösoitto, eine kleine nachtmusica, ok kitaralle vai pianolle. Pianissimo vai forte? Ok. Huomisiin, sleep well and very tight my madam! Yours sincerely Mr. Mössönen

      • en ala

        haastelemmaa (en ees piano pianissimo=ppp=piru pientä pihinää-äänel)kenekää semmose kera, jok suoltaa tekstii mil nimmerkil millokii. ja kommentoip kaike lisäks tääl jatkuvast issiää. saattaa se joihekii mielest olla kovast lustii, mut ei ainakaa miu rajottunnee huumostaju mukast.


      • se sellane
        en ala kirjoitti:

        haastelemmaa (en ees piano pianissimo=ppp=piru pientä pihinää-äänel)kenekää semmose kera, jok suoltaa tekstii mil nimmerkil millokii. ja kommentoip kaike lisäks tääl jatkuvast issiää. saattaa se joihekii mielest olla kovast lustii, mut ei ainakaa miu rajottunnee huumostaju mukast.

        "huumostaju" mahtaa oikee olla? Onko sillä mitä tekemistä huumos- tai muihe kemiallisten aineitte kans.Et silläviisii et jos on ottanu sitä huumosta,nii sillo on siinä huumostajussa,tai sitte ei,eli tajuttomana.Niiku mie jo muutenki,syntymästä.


      • kaurisWoman
        se sellane kirjoitti:

        "huumostaju" mahtaa oikee olla? Onko sillä mitä tekemistä huumos- tai muihe kemiallisten aineitte kans.Et silläviisii et jos on ottanu sitä huumosta,nii sillo on siinä huumostajussa,tai sitte ei,eli tajuttomana.Niiku mie jo muutenki,syntymästä.

        Tiälläpä haaskaa huumorii viljellään, nääs nääs. Juu. Tämä Mr. Mössönen vai mikä Mussunen lie, katosi sitten niinkuin taivaan tuuliin, nii. Et semmonen kavaljeeri:)) Miten oisi siun kanssas "se sellane"? Et kai vaan ole "sellanen"? No, tuota, en nyt eppäile tietenkään. Enpä niinkään. Olisikohan tässä kyseessä jonkinlainen humus, siis tarkoitan kukkalannoite, arvon "se sellainen"? Tämän kWomanin kukat kaipaisi hieman jotain piristystä, itse Womanista puhumattakaan, nii:) No, tuota noin, apropoo kemialliset aineet. Tarvittaisiin kunnon kemikaaleja kun pittäis koko huusholli jynssätä tässä juhlakuntoon. Ja kyllä sitä kemikaaleja vähän täytyis tässä tsuihkahuttaa itseenkin ennen juhliin menoa, et silviisil. Mutta noin niinku muutoin niin. Kirjoittelemisiin:)


      • ja lisäksi
        kaurisWoman kirjoitti:

        Tiälläpä haaskaa huumorii viljellään, nääs nääs. Juu. Tämä Mr. Mössönen vai mikä Mussunen lie, katosi sitten niinkuin taivaan tuuliin, nii. Et semmonen kavaljeeri:)) Miten oisi siun kanssas "se sellane"? Et kai vaan ole "sellanen"? No, tuota, en nyt eppäile tietenkään. Enpä niinkään. Olisikohan tässä kyseessä jonkinlainen humus, siis tarkoitan kukkalannoite, arvon "se sellainen"? Tämän kWomanin kukat kaipaisi hieman jotain piristystä, itse Womanista puhumattakaan, nii:) No, tuota noin, apropoo kemialliset aineet. Tarvittaisiin kunnon kemikaaleja kun pittäis koko huusholli jynssätä tässä juhlakuntoon. Ja kyllä sitä kemikaaleja vähän täytyis tässä tsuihkahuttaa itseenkin ennen juhliin menoa, et silviisil. Mutta noin niinku muutoin niin. Kirjoittelemisiin:)

        olen myös kaikkea muuta kuin huumorintajuinen,jätän sen mielelläni tehtäväksi niille jotka mainitun taidon osaavat.Minulta se ei luonnistu.Mikäli välttämättä haluat tutustua "huumorintajuuni",sen voi tehdä lukemalla sanomaani esimerkiksi "mikä olisi mielestänne" tai "kevyt tiedustelu" otsikkojen alta toisaalla tällä sivulla.Olen taitojeni mukaan yrittänyt hillitä itseni kirjoittamasta niissä sellaisella tavalla kuin mieleni teki,ja tarve olisi epäilemättä vaatinut.


      • Pimeäksi jäin
        kaurisWoman kirjoitti:

        Tiälläpä haaskaa huumorii viljellään, nääs nääs. Juu. Tämä Mr. Mössönen vai mikä Mussunen lie, katosi sitten niinkuin taivaan tuuliin, nii. Et semmonen kavaljeeri:)) Miten oisi siun kanssas "se sellane"? Et kai vaan ole "sellanen"? No, tuota, en nyt eppäile tietenkään. Enpä niinkään. Olisikohan tässä kyseessä jonkinlainen humus, siis tarkoitan kukkalannoite, arvon "se sellainen"? Tämän kWomanin kukat kaipaisi hieman jotain piristystä, itse Womanista puhumattakaan, nii:) No, tuota noin, apropoo kemialliset aineet. Tarvittaisiin kunnon kemikaaleja kun pittäis koko huusholli jynssätä tässä juhlakuntoon. Ja kyllä sitä kemikaaleja vähän täytyis tässä tsuihkahuttaa itseenkin ennen juhliin menoa, et silviisil. Mutta noin niinku muutoin niin. Kirjoittelemisiin:)

        Kaurisman minä.Eka välähdys valoa muistaakseni oli pyöreä säteilevä kuu.Kun sitten kiinnostuin muistakin taivaan ilmiöistä niin menipä yö jos toinenkin että öistä sai jotain ilmi.Toljottaa taivaalle pää kallellaan kuin mikkosen hevonen.Äiti vaan tuhahti ja patisti tanssimaan.olisit niinkuin muutkin nuoret.Tässä sitä nyt ollaan.Reipas puolivuosisataa taivaalle tuijotusta.Ja ihmettelen silti.


      • kaurisWoman
        Pimeäksi jäin kirjoitti:

        Kaurisman minä.Eka välähdys valoa muistaakseni oli pyöreä säteilevä kuu.Kun sitten kiinnostuin muistakin taivaan ilmiöistä niin menipä yö jos toinenkin että öistä sai jotain ilmi.Toljottaa taivaalle pää kallellaan kuin mikkosen hevonen.Äiti vaan tuhahti ja patisti tanssimaan.olisit niinkuin muutkin nuoret.Tässä sitä nyt ollaan.Reipas puolivuosisataa taivaalle tuijotusta.Ja ihmettelen silti.

        tähtitieteestä. Mmielenkiiintoista! Ei tähtitaivaan tutkiminen ole mitenkään outoa. Muuten jos tykkäät tuijotella tähtiin, on sinulla varmaankin korkeat tavoitteet:DD Siitä minä pidän. Miksi olla osana massaa, kun voi kuvitella itsenä tuikkivaksi tähdeksi pimeälle taivaalle? Kun on pimeää, pienenkin valon loiste valaisee kirkkaasti. Ihmettelemistä maailmankaikkeudessa riittääkin. Ja kun on ihmetellyt puoli vuosisataa, niin on jo harjoitusta kertynyt sen verran, että osaa jo oikeasti ihmetellä toisenkin puoli vuosisataa.


      • ollaan,,
        Pimeäksi jäin kirjoitti:

        Kaurisman minä.Eka välähdys valoa muistaakseni oli pyöreä säteilevä kuu.Kun sitten kiinnostuin muistakin taivaan ilmiöistä niin menipä yö jos toinenkin että öistä sai jotain ilmi.Toljottaa taivaalle pää kallellaan kuin mikkosen hevonen.Äiti vaan tuhahti ja patisti tanssimaan.olisit niinkuin muutkin nuoret.Tässä sitä nyt ollaan.Reipas puolivuosisataa taivaalle tuijotusta.Ja ihmettelen silti.

        tässäkin synnytty ja tosi pimeeksi jääty.Siitäpä on sitten Huuhaa-setäkin oivaltanut kirjoittaa lauluunsa tekstin; Tasa-raha Antti.Löytyy myös tuolta juutuupista.


    • ei tositarkoituksella:))

      Olisin vailla kuutamonsiltakävelykavaljeeria. Odotan kiihkeesti, kun tulee taas aika kesän ja sitten lähden kahlaamaan kuun siltaa ja haaveilen. Tähän harrastukseen kaipaisin seuralaista. Nappasiko? Jos, niin toimituksesta löytyy mun ossa ym. tiedot nimimerkillä. P.S. Kävelyllä kuutamonsillalla on mulla aina mukana termoskannu ja vähän näkkileipää siltä varalta, jos alkaa hiukkomaan:DD

      • tyttö auringonsillalta

        jossa voitaisiin tuota kuunsiltakävelyä harrastaa. Tässä lomaillessa olen ihaillut lähinnä auringonsiltaa merellä. Voi hyvät hyssykät miten se kimaltelee, aivan silimiin koskee! On tämä kesä ihanaa, olispas aina kesä. Oispa "aina pyhä ja aina kesä ja aina krannis häät", muistan mummoni sanoneen. Siinähän sitä elämän ihanuutta ja autuutta olisi!

        Onko täällä muita mister mössösiä tai tyttölöitä linjoilla?

        http://www.youtube.com/watch?v=q_E2rpCyfHo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      201
      2222
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1741
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      87
      1314
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      33
      1156
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1146
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1072
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1039
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe