Tilasin eximian diplomi insinööriosastojen materiaalia ja pettymys oli SUURI. -Fysiikan valintakoetyyppiset tehtävät olivat VANHOJA VALINTAKOKEITA, jotka olin jo laskenut aikaisemmin. -Noiden lisäksi on vain perustehtäviä fysiikan matskussa, jotka osaa ylä-astelainenkin. -Matematiikan valintakoetyyppisissä tehtävissä on vain 60 tehtävää yhteensä. Esim todennäköisyydestä, josta on joka vusi kysymys oli VAIN 8 tehtävää. -Noiden valintakoetyyppisten tehtävien lisäksi on vain perustehtäviä, joita on lukion kurssikirjoissa IHAN samanlaisia. "Laske pisteen (2,3) etäisyys suorasta y=2x 1" -Ratkaisut eivät ole mitään malliratkaisuja vaan parin rivin riivistelmiä, joista tod.näk ei tajua mitään, jossei tehtävää ymmärtänyt ilman apuja -PALJON VIRHEITA JA VÄHÄN HYVIÄ TEHTÄVIÄ -Hinta 150e...kyrsii niin paljon. Täytynee toivoa, että valmennuskeskuksen matskut ovat 100000 kertaa paremmat, kun aijon todellakin tilata ne ja myydä tuon paskan.
EXIMIA ON HUONO
ABI99999
2
1269
Vastaukset
- Kabinen abi
T"äytynee toivoa, että valmennuskeskuksen matskut ovat 100000 kertaa paremmat, kun aijon todellakin tilata ne ja myydä tuon paskan." Kerro sitten oliko?
- aloittaja
On ne. Tänään tuli postissa. ALkoi ihan uusi innostus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h413867- 843750
- 1213408
- 1452807
- 1582164
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282072Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202048- 401669
- 681288
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261135