Tilasin eximian diplomi insinööriosastojen materiaalia ja pettymys oli SUURI. -Fysiikan valintakoetyyppiset tehtävät olivat VANHOJA VALINTAKOKEITA, jotka olin jo laskenut aikaisemmin. -Noiden lisäksi on vain perustehtäviä fysiikan matskussa, jotka osaa ylä-astelainenkin. -Matematiikan valintakoetyyppisissä tehtävissä on vain 60 tehtävää yhteensä. Esim todennäköisyydestä, josta on joka vusi kysymys oli VAIN 8 tehtävää. -Noiden valintakoetyyppisten tehtävien lisäksi on vain perustehtäviä, joita on lukion kurssikirjoissa IHAN samanlaisia. "Laske pisteen (2,3) etäisyys suorasta y=2x 1" -Ratkaisut eivät ole mitään malliratkaisuja vaan parin rivin riivistelmiä, joista tod.näk ei tajua mitään, jossei tehtävää ymmärtänyt ilman apuja -PALJON VIRHEITA JA VÄHÄN HYVIÄ TEHTÄVIÄ -Hinta 150e...kyrsii niin paljon. Täytynee toivoa, että valmennuskeskuksen matskut ovat 100000 kertaa paremmat, kun aijon todellakin tilata ne ja myydä tuon paskan.
Vastaukset 2
- Kabinen abi
T"äytynee toivoa, että valmennuskeskuksen matskut ovat 100000 kertaa paremmat, kun aijon todellakin tilata ne ja myydä tuon paskan." Kerro sitten oliko?
- aloittaja
On ne. Tänään tuli postissa. ALkoi ihan uusi innostus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei303984- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640