UNELMIEN VALKOINEN LINTU

♥::•○•○:•:♥♥:•:○•○•::♥ Unelmien suuri valkoinen lintu kaartoi kauas Sen siiveniskut minä mieleeni talletin Miten pieni kosketus siihen vaadittiinkaan että sinut kadotin Ja niin kuin vene kevätjäihin kahlittuna hiljaisella rannalla syksynlehtiä peittona turhaan odotan Kurjet saapuu kaartaa nekin kauas Ja minun sydän kyyneleitä täysi ♥::•○•○:•:♥♥:•:○•○•::♥ http://www.youtube.com/watch?v=Cy3jVmUkLIg&feature=related

11

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..onpa herkkää ja kaunista ja kaihoisaa ja... Hieno runo, jonka ääressä on hyvä levähtää kauniissa tunnelmissa. Nuo koristeet taas hienosti viimeistelevät teoksen. Ettei vaan olisi kaunis valkoinen joutsen tuo unelmien valkoinen lintu? Kokonaisuutena hieno, alusta loppuun : ) Kiitokset aamun hyvästä lukuhetkestä : )

      • *MURUKULTA*

        Se valkoinen lintu on puhdasta energiaa, suurin toive, mitään lisäämättä tai siitä pois jättämättä. Totuus ja pyyntö, elämä, sen kaikki onnelliset hetket. Kurjet on 'itämailla' onnenlintuja, nekin runossani kaartaa pois,,,näin luo syvyyttä tekstiini. http://jmphoto.fi/wp-content/gallery/muuta/kurjet-small.jpg Pitänee kait tehdä puluista ja niitten kujerruksesta jokin runo, tänään nimittäin aamulla jossain lähistöllä kävi sellainen kujerrus,, liekö sulho kutsunut tylliä völijyyn,,,varmaan! ;))


    • Miten suuri onkaa on täyttänny maailman. Tuo jota ei mielestä pois saa, aarteeks joita sydän katsoo. Ajaudun rantaan ja sielä nään eletyn elämän lehdillä vehonen hiljaisilla peitettynä. Uusi kevät "Kurjet saapuu kaartaa nekin kaukaa" MURUKULTA Kuljin rinnallas ja koin siveltimes esiin herätteli tutun kuvan. "Ja minun sydän kyynelistä täysi" "UNELMIEN VALKOINEN LINTU" On pois lentänny, muita lintuja jäimme kuuntelemaan. Kevään avautunnu lehti aukeaa ja sille, kesän peittoa kukkasista tehtyä. Tässä samalla tyhjensin veneestäni pois noita kuolleita lehtiä, poskeltani kyyneleitä. Koskettavan herkästi esiin lohdit syvältä. Sinulle kevät tuulien myötä ..Liisa täältä

      • *MURUKULTA*

        Kuinka surullinen onkaan talvenjäljiltä venerukka, lohduton on se näky. Kuin nukkuisi eikä haluaisi herätä, niin on yksin, hiljaa, ei odota ketään. Kevään aurinko lämmittää, riite sulaa, vesi liikkuu,,ranta herää - *hymy* - niin se menee! :) Kiitos Liisa herkistä tunteidenaalloista, ne saapui tänne asti. Myötäeläminen on kyky ja taito - ja lahja! :) http://www.uusisuomi.fi/files/imagecache/suurennettu/kuvat/epa.jpg


    • Into.Lento
      • *MURUKULTA*

        Mehiläisiä?,,,mmmm,,, Heinäsirkkoja..Lintuja!?,,,Lintuja!!?,,, Muistutti kalaparvea....mmmm?.. *miettii*.. lentokaloja! http://www.likecool.com/Gear/Pic/Shark Bird/Shark-Bird.jpg Aavan taivaan lentokaloja ne oli. Juuh! Laskeutuivat mitä todennäköisemmin jonnekin kaupungin patiol,,,Hitchcockeille,,,syömään ja juom.. iloitsemaan keväästä! Täytyy minun olla varovainen sen nessunheilutuksen kassa, pian lehahtaa koko suku kylään! klums... Kiitos lehaduksestasi ja lempeitä liitoja käväiseen iltaan Into.Lento :) http://www.hickerphoto.com/data/media/40/big-bird_T5621.jpg T. Murukulta http://img4.cookinglight.com/i/2005/09/0509p113-bird-m.jpg ps. mun kirjekyyhky vähän eksy,,, ,,http://www.arcticbeacon.com/images/dovepopejpII.jpg :O


    • Kaunis runo kuin biisikin,josta olen aina pitänyt - nuoruudestani lähtien tähän päivään. Kauneutta Sinulle !

      • *MURUKULTA*

        Kari Tapiota kuuntelee kyllä enemmänkin, siinä on kyllä ääni johon ei kyllästy. Aamua on vähäsen harmaa ja hiljainen, pitänee käydä kuuntelemassa jokos muualla on linnut heränneet, minun aamulintu näköjään on nukkunut ponniin! :) Kiitos dolan kun poikkesit ja mukvaa lauantaita vilkuttaa Murukulta! :)


      • *MURUKULTA* kirjoitti:

        Kari Tapiota kuuntelee kyllä enemmänkin, siinä on kyllä ääni johon ei kyllästy. Aamua on vähäsen harmaa ja hiljainen, pitänee käydä kuuntelemassa jokos muualla on linnut heränneet, minun aamulintu näköjään on nukkunut ponniin! :) Kiitos dolan kun poikkesit ja mukvaa lauantaita vilkuttaa Murukulta! :)

        Hyvä ääninen laulaja ja symppis muutoinkin ihmisenä-juuri muuten lehdestä luinkin. Aurinkoa,hiven koleutta tuulella ja lintujen ääniä kuuluu tuosta lähistöltä. Kiitän - toivotuksestasi ja sitä samaa linnun selkään sinne lähetän.


    • Kalle K.

      Kylläpä minuvakkii sapetti kun linnun mänetin.... Katos kun lintu lens tuonne kuistiin mutta ee osannukkaa ovesta lentee karkuun kun kissa kuul että joku hätäpäessään törmäelöö ikkunoehin... Voe katti minkä teit... Mutta herttanen olj tuo Sinun runo. Kyllä se tästä.....

      • *MURUKULTA*

        Minkäs kissa luonnolleen voip.. saalistaahan se ku tilanne tulloo. Elläinhä se sekkii oh ja piää ku sannoopi, jotta ruokoo tuoss on, niin sehän lähtee sitä tavottelemaan. Jos sei piät sitä kuistin ovee auki nii laita siihen vaik hyttysverho niin eevät lintulot nii herkäst sinne lentele, setee se nyt vähä ainai jose ei sitt kokonaanki jo. Mie se kuule näin tuoss jouhteneita ja haukka_pariskunnankii ja kurkiloit. Aivan kuule tallustell 100m piäässä ja toien kaarto nostetta siipien alle 20m piäässä! Oikee pit jäähä kahtoo ja harmitti nii, ku ois pitännä ottoo kamera mukkaa niin oisi voinunna laittoo vaik tuonne G-sivulle. Komia oll iso ku mikä..näi mie sitten yhen hulikupterinkii vuaan sitä ee vissiin lasketa. :)) Iloista päive ny tiält mie vilikutan näitten muuttolintuloitten kanss. http://izismile.com/img/img2/20090413/animals_22_12.jpg ja kaannitten keväisten heäämisten kanss.. http://www.fmnh.helsinki.fi/info/media/kuvia/ajankohtaiset/esikko/Daphne mezereum 220108.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe