Keväsade

Sateessa äänes läheisyytes - pisaroi Kaipuun tuulille yksinäisyyden - pitkille rannaoille Kevätsade elvytät lakastuneen alaspainuneen Sada sada - huuhdo nuo pitkät yksinäisyyden rannat. Kevätsade lankea alas painuneen - syvään janoon Läsnä kuuntelemassa olet- pisaroissa

16

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      * * * * * * * * * * * * Kevät on sitä meidän aikaa Se on niin paljon uutta Syntymistä - iloa Sinä ole pisara ja minä olen valo Ja siitä kasvaa uusi Joka aamua kämmenellä Alku - Meidän rakkaus * * * * * * * * * * * * Tämmöinen runo lähti tulemaan sulkakynästä. Pisarassa alku ja - muisto - ravitsee sisintä. :)

      • *MURUKULTA*

      • toivonliisa

        Tämän olin mökilläni kirjoittannu, särkyneellä sydämelläni. Koin miten pisara läsnä, sateen soittoon kutsun sain. On taas uuden aikaa ja pisara on yhtä tärkeä, se muistuttaa - on elämä pisarasta riippuvainen. MURUKULTA Luontoki odottaa sadetta, saadakseen virvoittua. Sinulle lämmin kiitos , kuuntelit sateen soittoa. Valoisaa iltaa ja kukkikoon runosuones..Liisa


      • *MURUKULTA* kirjoitti:

        Sama pää kesät talvet,,:\ Iloista viik.loppua näin Liisa, toivottelee Murukulta! http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/399/819.jpg

        Sylillinen kiitoksia kukkivasta puusta. Herää omenapuut, kirsikkapuut,luumupuut ja kukka loistoon, tuoksuillaan huumaa. Täälä vain nuo kanit riesana, kovasti järsineet puitten runkoja, silpunneet vadelman varsia. Sama se on tääläki sama pää ja sen kyllä huomaa. Hymyn kera kiitos , iloa loit...Liisa


    • Mysteriet

      Ikävä saa tuntemaan toisen sateessakin =) Sinun sanoissasi asuu kauneus!

      • Niin minäki kun yksin jäin, hautajaisten jälkeen sateessa kuulin pisaratki - itki Mysteriet Syvällinen ajatukses, kiitos joka on aivan totta. Nyt keväistä iloista kesän odotusta Sinulle. Minäki koen ilo pisaroissa, rakastan sadetta. Viikonloppua keväisin mielin..Liisa


    • Kivan läheinen kuin tunnelmaltaan onnistunut runo - pidin todella. Aurinkoa viikonvaihteeseen.

      • Sinulle dolan Pisara on ihme sade musiikkia Läsnä elämässä läsnä särkyneenki Lämmin kiitos saapukoon luokseks herännyttä kaunista kevättä, kiitos sanoitas.


      • toivonliisa kirjoitti:

        Sinulle dolan Pisara on ihme sade musiikkia Läsnä elämässä läsnä särkyneenki Lämmin kiitos saapukoon luokseks herännyttä kaunista kevättä, kiitos sanoitas.

        Kaunista on ja luvataan mutta miten tuo kaikki pidetään että nautitaan näissä elämän karikoissa. Kevään koleudesta huokuvaa lämpöä saunan lauteilta sitä itseensä piiskaten lisää.


      • dolan kirjoitti:

        Kaunista on ja luvataan mutta miten tuo kaikki pidetään että nautitaan näissä elämän karikoissa. Kevään koleudesta huokuvaa lämpöä saunan lauteilta sitä itseensä piiskaten lisää.

        Sen onnen tunteen mi ollu on aamuisin huumana läsnä. Kesän lähestyvän taas kuulen saavuttaako haihduttaako mainitsemas karikot. Kevät kuin varoen suo lämpöään saadakseen meidät uskomaan,vai oisko? Hymy sauna sielä viimeistään eikös miestäki sulaa jäät. dolan Täälä nyt kuules oikein kaunis ilma, lasteni kanssa grillattu ja ulkona syöty. Kyllä nyt jo tuntuu ollaan kesässä, jospa niitä karikoita ilman saatas. Sinulle lämmin ajatus, nautitaan elämästä..Liisa


      • toivonliisa kirjoitti:

        Sen onnen tunteen mi ollu on aamuisin huumana läsnä. Kesän lähestyvän taas kuulen saavuttaako haihduttaako mainitsemas karikot. Kevät kuin varoen suo lämpöään saadakseen meidät uskomaan,vai oisko? Hymy sauna sielä viimeistään eikös miestäki sulaa jäät. dolan Täälä nyt kuules oikein kaunis ilma, lasteni kanssa grillattu ja ulkona syöty. Kyllä nyt jo tuntuu ollaan kesässä, jospa niitä karikoita ilman saatas. Sinulle lämmin ajatus, nautitaan elämästä..Liisa

        Kiitos - ilahduttavasta viestistäsi mutta mitä lienee tuulilla asiaa kun jopa pikku puhurina kevättään kuljettaa.


      • dolan kirjoitti:

        Kiitos - ilahduttavasta viestistäsi mutta mitä lienee tuulilla asiaa kun jopa pikku puhurina kevättään kuljettaa.

        Asia jo valmiina - sanoiks herännyttä kaikkialla - ilmassa seki mikä ei - näy dolan ihanaa aamua ja kiitos hymyn kera päivääs..Liisa


      • toivonliisa kirjoitti:

        Asia jo valmiina - sanoiks herännyttä kaikkialla - ilmassa seki mikä ei - näy dolan ihanaa aamua ja kiitos hymyn kera päivääs..Liisa

        Kiitos viestistäsi ja Vappua !


      • dolan kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi ja Vappua !

        dolan..aamua Sinullekki aurinkoista Vappua! hattaraa ja ilmapalloja!!! *hymyä sylillinen*


      • toivonliisa kirjoitti:

        dolan..aamua Sinullekki aurinkoista Vappua! hattaraa ja ilmapalloja!!! *hymyä sylillinen*

        Kiitos - sylillisestä hymyäsi ja samoin Sinulle kosketusta Vappuusi.


      • dolan kirjoitti:

        Kiitos - sylillisestä hymyäsi ja samoin Sinulle kosketusta Vappuusi.

        Kukkivassa nurmen nukassa linnun laulussa solisevassa virran juoksussa. dolan Kaunista Vappupäivää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe