vuosi sitten istutin alppikärhön. lehdet kuivuivat syksyllä ja ovat edelleen kiinni kärhössä. onko se normalia vai onko kärhöni kuollut?
alppikärhön lehdet
4
707
Vastaukset
- muatuska
Viime syksy ja talvi oli mikä oli.Seuraappa nyt vanhojen lehtien tyviä, josko siitä uudet silmut kohta tulisivat.Ellei juuret ole paleltuneet, kyllä sieltä uutta kasvua tulee vaikka maan alta.Tsemppiä!
- se on
Kyllä se on ihan normaalia, meillä on muissakin kärhöissä lehdet oksissa, mutta alkujakin jo näkyy.
- 0712
viime vuotiset lehdet isokukkaisista jalokärhöistä. Kärhöt on istutettu isoihin ruukkuihin ja ovat talvehtineet viileässä kellarissa. Silmuja oli melkein jokaisessa lehdenhangassa. Tänään vein ulos varjoon tottumaan taas ulkoilmaan. Ulkona talvihtineet viinikärhöt taas leikkasin alle metrin mittaisiksi, niistä ei ylempää lähde uutta kasvua. Alppikärhölle en vielä tehnyt mitään, se on viime vuonna istutettu eikä ole vielä kokemusta miltä korkeudelta lähtee kasvamaan. Vanhat lehdet siinäkin vielä on, pitää varmaan huomenna nyppiä pois.
- tuo alppikärhö
No ei niitä lehtiä tarvi pois ottaa, kyllä ne itsekseen tippuvat jossain vaiheessa. Alppikärhö lähtee kasvamaan myös niistä oksien hangoista,itselläni näkyi pienen pieniä alkuja,niitä ei tarvi leikata, ei siis tehdä mitään,helppoa kuin heinän teko ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984