sovittelu ja korvaukset

Nimetön

moi..olen joutumassa sovitteluun entisen kaverini kanssa. meidän välille tuli riittaa ja haukuin häntä huoraksi ja läskiksi?millaisia korvauksia te muut tässä tapauksessa minulta vaatisitte, mihin kannattaisi suostua?ex kaverini aikoo hakea rahallisia suuria korvauksia..itse nauran koko asialle, mutta jos joku on näin lapsellinen niin ei voi kun nauraa..nyt hän on vienyt asian eteenpäin kunnianloukkauksena?

5

1949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi piti

      haukkua kaveriaan! Mikä on oma elämäsi ollut aikanaan? Mieti sitä ennennkuin aloit haukkumaan toista??? Jokainen ihminen on elämisen arvoinen, ja sinä, miksikähän, kehtasit tehdä tuon haukkumisen? Pelaakos sulla kaikki oikein??? Ne muut ja pää-asiat?? Ehkäpä tulet maksamaan hitosti tuosta, oma asiasi on tuo haukkuminen ja syyte! Kat sohan peiliin itse, 0letkos itse oikein puheittesi arvoinen edes! Häpeätkös puheittasi, voisit auttaa itseäsi sillä, ehkä! Etpäs ehkä ollutkaan kaverisi arvoinen, hänkin voi ehkäpä syyttää sua ja paljon asiois tanne, voitkin hävitä hitosti ja maksaa hänelle tuhansia syytteestäsi? Että siinäpäs keikkaat sitten, kun et osaa sopia haukkuntaasi, hahhahhaa! Kärvistele sitten! Jos olisin haukkumisen kohteesi, et kyllä helpolla ja vähillä euroilla pääsisisi!

      • justus..

        hei sullekin.. mun elämässä ei ole mitään vikana, paljon kavereita, opiskelua ja ihana työ...sä et nyt oikein ymmärrä..joo mutta se toinenkin on syyllistyny haukkumiseen. ja läski on vain tosiasia!!jos on läski niin kannattaa asian eteen tehdä jotain tai sitten pitää naamansa kii ja kantaa ihroja mukanaan..se on mun mielipide! en tuu mitään maksamaan, koska sana sanaa vastaan mennään ja mulla on todistajat..et toi toinen puoli on jotenkin päästään aivan pimeä ja sellaisen kuvan säkin kyllä annat!!tää on mielipide ja keskustelu, ei haukunta palsta....


      • tpi
        justus.. kirjoitti:

        hei sullekin.. mun elämässä ei ole mitään vikana, paljon kavereita, opiskelua ja ihana työ...sä et nyt oikein ymmärrä..joo mutta se toinenkin on syyllistyny haukkumiseen. ja läski on vain tosiasia!!jos on läski niin kannattaa asian eteen tehdä jotain tai sitten pitää naamansa kii ja kantaa ihroja mukanaan..se on mun mielipide! en tuu mitään maksamaan, koska sana sanaa vastaan mennään ja mulla on todistajat..et toi toinen puoli on jotenkin päästään aivan pimeä ja sellaisen kuvan säkin kyllä annat!!tää on mielipide ja keskustelu, ei haukunta palsta....

        ...laittavat itsensä todella kuseen, jos alkavat valehdella puolestasi. Itse myönsit ensimmäisessä viestissä haukkuneesi, ja toisessa sanot, että sinulla on todistajia jotka todistavat, että et olisi haukkunut. Todistajana valehteleminen on muutamia kertaluokkia pahempi rikos kuin kunnianluokkaus, ja siitä saa hyvin tukevat sakot tai linnaa. Joten kyllä pitää olla ihan helvetin tyhmiä kavereita sinulla, jos tuommoisen asian takia menevät valheellisia todistuksia antamaan.


      • juups1
        tpi kirjoitti:

        ...laittavat itsensä todella kuseen, jos alkavat valehdella puolestasi. Itse myönsit ensimmäisessä viestissä haukkuneesi, ja toisessa sanot, että sinulla on todistajia jotka todistavat, että et olisi haukkunut. Todistajana valehteleminen on muutamia kertaluokkia pahempi rikos kuin kunnianluokkaus, ja siitä saa hyvin tukevat sakot tai linnaa. Joten kyllä pitää olla ihan helvetin tyhmiä kavereita sinulla, jos tuommoisen asian takia menevät valheellisia todistuksia antamaan.

        korjaus asiaa, tarkoitin että toinenkin osa puoli on myös minua haukkunut ja siitä minulla on todistajia..en todellakaan alkaisi valehtelemaan saatikka pyytäisin ystäviäni moiseen mukaan..


    • sovitellaan

      Kuten nimikin kertoo, sovittelussa sovitellaan tapahtunutta rikosta. Sinne ei tule todistajia, vaan asianosaiset. Voi olla että päädytte anteeksipyyntöön tai sitten johonkin muuhun tulokseen, aina tapauskohtaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe