missä sijaitsee porvoon sosiaalipalvelukeskus eli sossu? en löytänyt netistä mistään tietoa.myös puh.numeron sinne tarvisin.ja mielellään nettisivu, jos jostain tiedot löytyvät.KIITOS!
porvoon sossu???
8
1231
Vastaukset
- porvoon omilla sivuilla
sieltä varmasti löytyy puhelin numero.ja jos ei löydy ni porvoon kaupungin keskuksen numero löytyy varmasti. www.porvoo.fi
kela.fi
- kuirus
Sulla on aikaa viikonvaihde opetella netin käyttöä ja etsiä, ellet osaa mennä maanantaina Lundinkadun toisen päähän.
- Anonyymi
Porvoon sossu on V...stä. Järjestävät vissiin itelleen palveluja ja rahoja, köyhää ne ei auta..... Suoraa nöyryytystä. Ja miksi ilmoitetaan kaupungin sivuilla että auttaa kriisitilanteissa kun ei auta. mitenkähän nämä sossut kehtaa katsoa ihmisiä kadulla silmiin mutta kun röyhkeitä ovat.
- Anonyymi
Jokainen sossun/Kelan asiakas joutaisi katsoa kiitollisin katsein veroja maksavaa työssä käyvää ihmistä silmiin! Sen lisäksi, että työihminen elättää itsensä ja perheensä omalla työnteollaan, hän elättää sossu/Kela asiakkaan/asiakkaat. Niin että se siitä röyhkeydestä. Kuka lienee se röyhkein......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen sossun/Kelan asiakas joutaisi katsoa kiitollisin katsein veroja maksavaa työssä käyvää ihmistä silmiin! Sen lisäksi, että työihminen elättää itsensä ja perheensä omalla työnteollaan, hän elättää sossu/Kela asiakkaan/asiakkaat. Niin että se siitä röyhkeydestä. Kuka lienee se röyhkein......
Verorahat, jotka työihminen maksaa = sossu/Kela elätin pussiin menevät rahat. Voisi mennä töihin tienaamaan oman elämänsä jne jne....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verorahat, jotka työihminen maksaa = sossu/Kela elätin pussiin menevät rahat. Voisi mennä töihin tienaamaan oman elämänsä jne jne....
porvoon verorahaelätti siellä kommentoi.Joku julkisen suojatyöpaikkaelätti kaupungilla tai valtion verorahaelätti kelasta-sos.tstosta ,ulosotosta,poliisista,muista verorahaviroistaan,tai jostakin muusta lukuisista veroraha suojatyöpaikastaan.Istuvat myös kaupungin joka yhtiössä suojatyöpalleillaan puoluekirjoillaan-Koulujen,sivistystoimen,lastensuojelun,terveydenhoidon,A-yhtiöiden ,sähkölaitoksen,vesilaitoksen,eli veronmaksajien rahoittamien suojatyöpaikkojen palleilla jne.jne.Porvoossa onkin tuhansittain suojatyöelättejä,rkp sdp kielipolitiikan ja sukujen perintöpalleilla.Kaupunkilaiset elättää verorahoillaan näitä.SDP Filatovin mallinen Orjatyöpolitiikka elättää näitä myös kelan ja kuntaduunareiden suojatyöpaikoissa.,sossukerhon jäseniä jne.pakolaispolitiikalla tienaavat samat tahot,tietysti kuntalaisten j averonmaksajien piikkiin sielläkin istuvat puuhastelemassa.Lasku 800 miljoonaa pelkästä pakolaisperheiden palveluista suomalaisille.Mutta onhan se kiva elää duunareiden j apienyrittäjien rahoilla siellä julkisen j avaltion suoja"työ"palleilla rkp sdp kielipolitiikan avustamana.
- Anonyymi
Jos haluaa tehdä huoli-ilmoituksen, niin tehdäänkö sekin sossuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550