Juuri palan(n)een

kokemuksia *

Ensimmäistä kertaa Budapestissa ja kokemus oli mahtava! Upea kaupunki, jota jostain syystä en ollut "huomannut", kun pohdin seuraavaa kaupunkilomakohdetta. Rakennukset olivat kuin taideteoksia ja sää mitä mahtavin. Hellettä koko ajan, joten suomalainen talvi-iho kyllä muuttui paprikan väriseksi. Lentokenttäkuljetuksen olin varannut netistä ja kirjoitinkin siitä täällä ennen lähtöä (www.budapesttransfer.net). Se toimi moitteettomasti ja oli erittäin edullinen. Majoituimme Akacfa apartementosiin, jota voi myös suositella lämpimästi. Sijainti on loistava, huone mukavasti sisustettu, (mm. keraaminen liesi, pyykinpesukone, tv, astiat, iso parveke, ym.). Se oli myös erittäin hiljainen, koska ikkunat olivat takapihalle päin. Hinta oli 45 euroa/huoneisto/yö. Aika vain tuntui loppuvan kesken, paljon jäi näkemättä, mutta tänne palaan varmasti uudelleen!

6

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jknaus

Oliko huoneissa ilmastointia. Ajattelimme mennä heinäkuussa, mutta kun silloin ON KUUMA, pitäis päästä viilenemään välillä - ainakin öisin.

• best

Todella hieno paikka. Mut ei se Prahaa voita kumminkin suosittelen budabestiä ja prahaa kyl rantalomat voittaa

• perustelut

Miksi Praha on mielestäsi parempi kuin Budapest??? Tietty nämä on niitä makuasioita ja monesta sattumastakin riippuu kuinka matka missäkin onnistuu. Minä taas tykkään enempi Budapestista kuin Prahasta.

• rustari
        perustelut kirjoitti:

Miksi Praha on mielestäsi parempi kuin Budapest??? Tietty nämä on niitä makuasioita ja monesta sattumastakin riippuu kuinka matka missäkin onnistuu. Minä taas tykkään enempi Budapestista kuin Prahasta.

Mielestäni Budapest on jotenkin lämmihenkisempi kuin Praha . Prahassa tulimme myös viimevuonna petetyksi ravintolassa mitä ei Budapestissa tapahtunut. Ehkä myös saimme enemmän irti B:ssä ihanan oppaamme Monikan avustuksella. Sää myös sattui hellimään enemmän Budapestissä.

• ja se toinen
        rustari kirjoitti:

Mielestäni Budapest on jotenkin lämmihenkisempi kuin Praha . Prahassa tulimme myös viimevuonna petetyksi ravintolassa mitä ei Budapestissa tapahtunut. Ehkä myös saimme enemmän irti B:ssä ihanan oppaamme Monikan avustuksella. Sää myös sattui hellimään enemmän Budapestissä.

prahassa on tunnetusti monessa kapakassa 2-hintajärjestelmä: halvempi hinta kieltä osaaville ja kalliimpi muille turisteille.

• Merja
        ja se toinen kirjoitti:

prahassa on tunnetusti monessa kapakassa 2-hintajärjestelmä: halvempi hinta kieltä osaaville ja kalliimpi muille turisteille.

Olen huomannut saman asian (2 hintajärjestelmän) monessa Baltian ja Itäeuroopan maassa. Unkarissa usein käyvänä olen opetellut kieltä sen verran että ymmärtäisivät että tiedän hintatason sekä paljon muutakin maasta. Mielestäni siellä alkaa nykyään olla hinnastot oikein hyvin esillä niin ravintloissa kuin palvelupaikoissakin eikä minulla ole ongelmia nykyään sellaisissa asioissa. Riikasta taas on ollut hälyttävän paljon negatiivisia uutisia viime aikoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe