Ryanairilla La Palmaan

Ekaa kertaa.

Suunnittelen lentoa Ryanairilla La Palmaan. Kuinka pitkä kentältä on keskustaan? Mitä kulkuyhteyksiä kannattaisi käyttää? Missä olisi halpa hostelli yhdelle henkilölle? Mikä on La Palman täkein turistinähtävyys

5

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Eiks La Palma ole Kanarialla? En mä varma ky oo :) Mallorcalla on Son Sant Joan lentokenttä. Tunnetaan myös ihan vain Mallorcan kenttänä. Rynkka lentää sinne monista euroopan lentokentiltä, itse olen käyttäny Bremeniä ja Frankfurtia välietappeina. Itse Can Pastillassa asuneena lentokentältä matka kestää vain kymmenisen minuuttia taksilla :) Palma de Mallorcan kaupungissa on nähtävyyksiä paljon kuten mm. katedraali, vanhakaupunki, jalkapallostadion :) Upea saari Mallorca on.

      • kanarialla

        la palma on kanarialla. mallorcalla on palma de mallorcan (PMI) lentokenttä, kaupunki palma ja rantakohteet playa de palma ja palma nova. että valitseppa siitä


      • So on kanarialla!
        kanarialla kirjoitti:

        la palma on kanarialla. mallorcalla on palma de mallorcan (PMI) lentokenttä, kaupunki palma ja rantakohteet playa de palma ja palma nova. että valitseppa siitä

        Äläkää nyt vääristelkö asioita kun ette tiedä! Las Palmas on kanarialla ja La Palma on Mallorcalla.


      • paikkaansa!!
        So on kanarialla! kirjoitti:

        Äläkää nyt vääristelkö asioita kun ette tiedä! Las Palmas on kanarialla ja La Palma on Mallorcalla.

        katsopa karttaa kuule!! las palmas on kyllä gran kanarialla mutta niin on myös la palma. LA PALMA ON OMA SAARI KANARIANSAARILLA. kartta käteen pösilö


      • tietoutta
        paikkaansa!! kirjoitti:

        katsopa karttaa kuule!! las palmas on kyllä gran kanarialla mutta niin on myös la palma. LA PALMA ON OMA SAARI KANARIANSAARILLA. kartta käteen pösilö

        Gran Canaria,pääkaupunki: Las Palmas La Palma,pääkaupunki:Santa Cruz de La Palma Mallorca,pääkaupunki:Palma de Mallorca


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      110
      2193
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      121
      1649
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1152
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1080
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      48
      988
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      907
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      834
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      826
    9. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      186
      809
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      53
      783
    Aihe