Sikakallista!?

M.R.

Kuulostaako oikealta, kun vanhan äitini Polon, 30000km huolto maksoi yli 500€!!!!

7

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex.vw

      Elämä on, varsinkin ns. isohuolto.

      • kalliit hallit

        ja liian vähän tyhmiä yksityisasiakkaita. Eihän tuossa huollossa työn ja osien määrä vastaa mitenkään kynittyä hintaa.


    • mmm

      Jos tuo on määräaikaishuollon hinta niin se on mielestäni reklamaation paikka. Mutta jos siinä on teetetty jotain muita hommia samalla; esim. renkaiden vaihtoa, vesipumpun vaihto, jne. ja auto on yli 2v vanha niin sitten voi ymmärtää.

      • nyt vielä

        vesipumppua tai renkaita tarvii vielä 30tkm ajon jälkeen vaihtaa missään autossa, edelisessä carinassani vesipumppu kesti 420 tkm. Nyt corolla alla sekä kesä- että talvirenkaat on vielä alkuperäiset, mittarissa on vasta 135 000 km, vesipumppua tuskin tarvitsee vaihtaa enne 300 000 km.


    • ollut

      kallista. Normaali hinta.

    • Musta pallo

      Todella törkeää ylihintaa. Itsellä vastaavalla kilometrimäärällä diesel Touranin huolto vajaa 300€ (normaalisti diesel hieman kalliimpi huoltaa kuin vastaava bensa). Huolto tehty merkkiliikkeessä ja mm. jarrunesteiden vaihto sisältyy. Yleensä volkkarin huollot ovat halvemmasta päästä kun vertaillaan eri automerkkeihin. Itse kyllä lähtisin selvittämään mistä mummosi on oikein maksanut ja olisin yhteydessä huoltaneeseen liikkeeseen. Jos ei järjellistä syytä löydy miksi maksu niin suuri, niin sitten yhteys kuntasi kuluttaja-asiamieheen ja häneltä neuvoja kysymään.

      • M.R.

        Toihan on niinsanottu "öljynvaihto ja suodattimet" huolto, joka mun Skodaan on muutama vuosi sitten maksanut 116E, tosin Tallinnassa, mutta kuitenkin. En ole ikävä kyllä ehtinyt tutustua laskuun tarkasti, mutta siellä on kuulemma laskutettu mm. renkaiden kulutuspinnan mittauksesta!!?? Siis käyt. kats. uusista renkaista ym. ym. Kerron myöhemmin lisää, kun on tosi faktaa tiedossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4325
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2679
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2431
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      435
      1669
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      169
      1537
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1534
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      101
      1338
    9. 79
      1291
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1249
    Aihe