Voih muistan - miten se enspälvi mites see mielen tielle loihtii kesää Se pälvi tuliki aina siihen seinänviereen siitä se - lapsuuden kesä alkoi Jos Sinä oisit voitashan vielä astua paljain jaloin yhteen pieneen pälviin Mahuttashan me Niinkuin unessaki näin sillekki lumpeenlehdelle me oltiin sillä - lehti kantoi meitä Vettä oli kaikkialla ei etes rantoja näkyny vain muutama pisara oli meidän kanssa Eikös nytki voitas kun uuski kevätki tulee taas ja hellii meitä niin Pälvi rakkauden - sen kutsuun heräämme rakastaisimme - kuin tämä ois - viimeinen kerta
Voitasko vielä
4
237
Vastaukset
- padme_amidala
..lämmin ja kaunis on tunnelma hienossa runossasi. Luontokin niin kivasti mukana leikitellen pälven muodossa : ) Kiitokset tästä hyvästä lukuhetkestä : )
Uneen jossa jättiläislumpeen päällä olimme, rakkauden punainen lanka se kulkee ja suo elämään kohokohtia. padme amidala Sinulle oikein kesästä lauantaita ja kiitos hellyyttävästä palautteestas. Sain lapsia luokseni ja grillattiin, Ihanaa yhdessä näin kauniina päivänä.
kaipuun kellot tiellä nuoruuden rakkauden, tule astumaan kanssani vielä kerran rakkauden pälvi paikkaan. Rakasta kuin tämä oisi viimeinen kerta, mikä ei saa koskaan poistua mielestäni eikä sanoina huuliltani. Kuinka helppoa onkaan kirjoittaa rakkaudesta,mikä taas livenä ei aina sitä ole. Hyvin olet onnistunut luomaan aidon tunteen lukijalle. Kiitos Liisa!
Ensiks tuo pälvi, paljain jaloin alettiin siinä leikkimään kesää. Oi sitä lapsen mielikuvitusta oispa sitä vielä niinkuin silloin. Pälvi kuin punainen lanka johti näkemääni uneen. Seisoimme rakkaani kanssa isolla jättiläislumpeen lehdellä. Se uni pitkään mietitytti se lehti kantoi meitä. Sydämessä rakkauden pälvi vieläkö odottaa paljaita jalkoja rakastamaan - odottaa. halausm Herkän sydämen sanoitusta pulppuaa sydämes virrasta. Josta nautin kaunista, kiitos annoit aikaa Liisalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
