Eli mitä mahtaisi maksaa esim. pulssissa/mehiläisessä varhaisultra ja mitä siinä tapahtuu? Saako kuvia? Ja koska kannattaisi mennä? Omien laskujen mukaan pitäisi nyt olla 5 4 menossa... Haluaisin vain kovin tietää, onko kaikki kunnossa...
Varhaisultra
4
1277
Vastaukset
- olin
Medisonarissa viikolla n. 8, kun on toi kuukautiskierto hyvin epäsäännöllinen, makso noin 100 euroa kelakorvauksen jälkeen. Tehtiin ns.alakautta, aika huonolaatuisia kuvia siinä tulee, mut näkee kuitenkin et siellä on jotain ja et kaikki on "sillä hetkellä" ok. Ei se kyllä mitään huolia poistanut siltikään...
mä kävin kaarinassa yksityisellä varhaisultrassa ja siitä jäi maksettavaa omaosuus 60e ja sieltä saa kuvia mukaan ja dvd: siitä ku se pikkanen toukka siel näkyy :)
- aöksdölakdlösk
mä kävin medisonarissa viikolla 8 ei sitä aikaisemmin kannata mennä ei vältämättä näy mitään. maksoi jotain 100e ja ihan hyvä kuvat sain tosi puhtaat ja lääkärit ovat tosi päteviä lähinnä dosentteja kaikki olleet alalla 30v. suosittelen. kävin viime viikolla pulsissa maksoi 174e ja omavastuu 140e tosi kallista...
- olin
aöksdölakdlösk kirjoitti:
mä kävin medisonarissa viikolla 8 ei sitä aikaisemmin kannata mennä ei vältämättä näy mitään. maksoi jotain 100e ja ihan hyvä kuvat sain tosi puhtaat ja lääkärit ovat tosi päteviä lähinnä dosentteja kaikki olleet alalla 30v. suosittelen. kävin viime viikolla pulsissa maksoi 174e ja omavastuu 140e tosi kallista...
raskausviikolla 7 3 pulssissa ja kelakorvausten jälkeen maksoi reilut 70e.. olisko ollu 77e tai jotain sinne suuntaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772