Tervehdys Kuopiosta!.Olisi hauska tietää mistäpäin suomea viesteihin tulee vastauksia. Siten viesteistä tulisi melenkiintoisempia. Uteliasko savolainen? Saa arvostella vapaasti. Kaikki viestit,jos niitä tulee ovat tervetulleita. Täällä on kaunis kevätpäivä.
Mistäpä-päin olet !
10
637
Vastaukset
Toivottavasti saat paljon vastauksia.. Minä olen Espoossa.Terveisiä täältä. Espoo on kovin suuri alue. Siihen mahtuu monenlaista maisemaa.. Minä olen meren rannalla.On kaunista,kallioista ja karua. Oikein rauhallinen paikka. On parin sillan päässä tästä,Suvisaaristo.Siellä on enimmäkseen kesämökkejä,edelleenkin. Meillähän on täällä Espoossa,erämaa aluekin, Nuuksio. Hieno paikka on. Oli kaunis päivä, toivottavasti saamme niitä edelleenkin. Mukavaa iltaa! t.Irkku
- lukander
Espoon pinta-ala on 528.16 km3 Kuopion, 1728.54 km3. Alueliitokset muuttavat kaupunkien/kuntien kokoja. Esim. Kouvola nykyään 2885.32 km3 Jyväskylän as.luku 128.000, pinta-alakin 1171.23 km3. (Wikin mukaan)
lukander kirjoitti:
Espoon pinta-ala on 528.16 km3 Kuopion, 1728.54 km3. Alueliitokset muuttavat kaupunkien/kuntien kokoja. Esim. Kouvola nykyään 2885.32 km3 Jyväskylän as.luku 128.000, pinta-alakin 1171.23 km3. (Wikin mukaan)
että Vantaa,Helsinki ja Espoo yhdistyisivät.. Eivät ihmiset halua..Väkiluku kasvaisi aika suureksi. Kuopio,näyttää sentään kaupungilta. Espoo on lähiö lähiö lähiö ,loputtomiin..Ei näytä,edes kaupungilta.
- Emmu -38*
Olipa symppistä saada vastaus. Meidän ikkunasta on näkymä, metrin kinos lunta.
- Tynkä'
Samasta kaupungista, ihan siitä tyvestä, jonka tiedät ja usein mainitaan.
oun alakujan.sitten männy pitkin tätä Suomen nientä, sinne sun tänne. Nykyään elelen Hollolan Lahlessa. Terveisiä vuan;)) Kaunis on meilläkin päivä ollut. Näkyillään...
- tuulivei
Ihanaa kun joku sanoo rehellisesti olevansa Kuopiosta. Samat linnut ne laulaa minullekin ja lokitkin kirkuivat ensimmäisen kerran torstaina. On rikasta tutustua, vaikka kirjoittamisen kautta, eri maakuntiin ja murteisiin, mutta aina tulee mieleen että onkohan täältä itä-keskisuomen nurkilta ketään.Henkilöhistoriani kun on kokonaan itä-suomesta. Joten täällä rakkaassa Kuopiossa ollaan , vaikkei maammonan maat täällä olekkaan.
- Tynkä'
Meillä airot/moottori, tosin 50 km etäällä. Vettä joka puolella täällä Kuopiossa ja myös lanttukukkoa - aah !
- Katleija3
Kyllä monessa paikassa on tullut oltua, mutta viimeiset 44 vuotta Suomen Turussa. Voipha tään sannoo, ku meit on tääl paljo muitaki. Tulkaa vaa tänne muutki, täält on lyhyt merimatka Ruotsii.
- vast..emmu-38*
Asuimme mutaman vuoden Porissa.Tuli käytyä usen Turkusessa. Siellä oli saman alan kavereita. Onkohan yhtään porilaista kuulolla asuimme ulasoorissa melko lähellä radan vartta. Pekka Narkolle terveisiä.Asuimme hänen vanhenpiensa yläkerrassa.Heillä oli pari kasvihuonetta,joissa kasvoi tomaatteja ja kurkkuja. Muistoja! Laila*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641208Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1631015- 61868
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67767Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269766Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6731- 65711
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180679Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31655- 29648