Systeemi.net heräsi kuolleista!

Orjakansalainen

No nyt se saitti vaihtoi omistajaa..ja uusi omistaja kuvittelee nyt heti laskuttavansa 7 vuoden laskutusrästit. Saitti ei ole pitänyt lupauksiaan peukkumerkistä ja palvelu on miltei pääsääntöisesti kaatunut joka ilta ja myyjille on koitunut isoja vahinkoja kun loppuhuudot on jääneet saamatta. Entistä palveluntarjoajaa ei ole saanut millään kiinni. Ryhmäkanne nyt uutta Tamperelaista omistajaa kohtaan aikaiseksi jos yrittää laskutella palvelusta joka ei ole ollut sitä mitä on luvattu eikä laskutusta ole tapahtunut vuosikausiin.

8

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tympiintynyt

      Uusi omistaja kehuu laskuttavansa vain vuoden 2007 alusta ja ottavansa vielä siitäkin pois 50 %. Ainakaan minun laskussani tuo 50 % vähennys ei näytä pitävän paikkaansa. Uusi omistaja on ottanut myös ns. mustan laatikon pois Systeemin sivuilta, ilmeisesti siksi, että asiakkaat eivät pääsisi neuvottelemaan keskenään?

      • Sjysteemi

        Niin teki laatikko hävisi ettei porukka pääse reaaliajassa keskustelemaan tilanteesta. Onkin hauska nähdä meneekö homma läpi näin helposti??? Isännän tahto näkyy jo negatiivisessa saas nähdä saako mitään positiivista aikaan... Kalliit on lisäpalvelut.Varsinkin kun ne nyt muka pitäisi maksaa?? Riitauttaahan ne voi ihan helposti sillä peukkumerkin saaminen 5 euron palvelujen jälkeen olisi kuulunut sopimukseen. Sitä ei ole saatu joten se on palveluntarjoajan tekemä sopimusrikkomus.


      • Meitsiltä
        Sjysteemi kirjoitti:

        Niin teki laatikko hävisi ettei porukka pääse reaaliajassa keskustelemaan tilanteesta. Onkin hauska nähdä meneekö homma läpi näin helposti??? Isännän tahto näkyy jo negatiivisessa saas nähdä saako mitään positiivista aikaan... Kalliit on lisäpalvelut.Varsinkin kun ne nyt muka pitäisi maksaa?? Riitauttaahan ne voi ihan helposti sillä peukkumerkin saaminen 5 euron palvelujen jälkeen olisi kuulunut sopimukseen. Sitä ei ole saatu joten se on palveluntarjoajan tekemä sopimusrikkomus.

        uusi omistaja aikoo nyhtää maksun sellaisistakin kohteista, jotka esiintyvät laskussa yli kymmenen kertaa, siis laskutus yhdestä ja samasta kohteesta monta kertaa. Tätä sattui joskus vuosi tai pari sitten. Perkele, pitänee ottaa yhteys kuluttajasuojaan. Musta lootan katoaminen viittaa mielestäni selvästi huijausyritykseen.


      • tilapäismyyjä
        Meitsiltä kirjoitti:

        uusi omistaja aikoo nyhtää maksun sellaisistakin kohteista, jotka esiintyvät laskussa yli kymmenen kertaa, siis laskutus yhdestä ja samasta kohteesta monta kertaa. Tätä sattui joskus vuosi tai pari sitten. Perkele, pitänee ottaa yhteys kuluttajasuojaan. Musta lootan katoaminen viittaa mielestäni selvästi huijausyritykseen.

        Mistä meidän oikeastaan pitää maksaaa? Systeemissä mikään ei ole toiminut kunnolla vuosikausiin ja siitä on ilmiselvästi kertynyt huimiakin tappioita myyjille. Huutiksen itselleen hankkinut "liikemies" aikoo näköjään rikastua kertarysäyksellä. Kehotan kaikkia systeemikauppiaita kääntymään kuluttajansuojan puoleen.


    • C-5

      Tämä tapaus on varmasti suomessa ihan ensinmäinen eikä taatusti yksiselitteinen. Laskujen kerääminen vuosikausia kyseenalaisin keinoin ja sitten niiden myyminen on vähintääkin kyseenalainen "Mafia" tyylinen juttu. Saa nähdä mikä on perinnän toinen aste? Mielenkiintoista on nähdä jatkuuko myyjien luottamus huutokauppa sivustoon vai tapahtuuko myyjäpakoa? Sen näyttää aika.

      • laskutus. Eli lasku tuli tiistaina (28.4-09) ajalta 1.1.1999-23.4.2009. Laskutus oli ainoastaan lisäpalveluiden osalta vuoden 2007 alusta lukien ja siitäkin summasta alennus oli 50% . Omalta osaltani olen ainakin erittäin tyytyväinen uuden omistajan aloitukseen. Peukkumerkkikin on jo ilmestynyt niin kuin oli saatekirjelmässä luvattu.


      • Orjakansalainen
        cevy kirjoitti:

        laskutus. Eli lasku tuli tiistaina (28.4-09) ajalta 1.1.1999-23.4.2009. Laskutus oli ainoastaan lisäpalveluiden osalta vuoden 2007 alusta lukien ja siitäkin summasta alennus oli 50% . Omalta osaltani olen ainakin erittäin tyytyväinen uuden omistajan aloitukseen. Peukkumerkkikin on jo ilmestynyt niin kuin oli saatekirjelmässä luvattu.

        Mitäs sillä merkillä nyt teet kun koko keskustelupalsta on poissa?


      • omistaja on
        Orjakansalainen kirjoitti:

        Mitäs sillä merkillä nyt teet kun koko keskustelupalsta on poissa?

        poistanut kaikki käyttäjien, lähinnä myyjien, keskeiset kontaktimahdollisuudet. Vaikuttaa tosi hämärältä hommalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe