ja vittu kun menee johon netti sivulle ulkomaa tai suomen niin perkele paskat pyörii koko ajan siellä olet voitanut ja saatana kun tietäsin kuka perkelen mulkku ne on sinne lyönnyt niin perkele pelaata venäläistä ruletia sen jälkeen sen jälkeen vittu että tekisi perkele vähän tehdä potku TURPAAN
Painukee kaikki huora pokerit suomesta heti
Ismo Laitela
4
817
Vastaukset
- suomipoika saanu
voitto? Sina lahetta raha..niin sina voitaa...takuu...pitka takuu...
- snua ko
paskapokeria sa pelata nolla euroo sinulle tyhmä et osaa pelata se oikein sulla.sinä potku turpaan kohta, sa lentä vittu suomista
- otaha iisi
Sinä antaa raha minulle, olla hoono soomi poika ku et voita, haa hhaa ha.. Köyrin sun muijaas, hah
- Seppo Taalasmaa
tsajajajajajajajajajajajajaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399