Aamun avaus

Noin pienin askelin saapuu, ei pidä suurta meteliä. Olet lääkettä sydämelle kaksi lintua läsnä lentää. Sen pellonki luo. Joka kerran kasvoi kukoisti sielä sinisyyttään aaltoili kissankellojen soivat aallot. Saapui sateet kasteli pisaroilla suolaisilla. Tukahdutti yksinäisyyden vuosiin riisui katseelta ilon. Aamun avaus. On ylitetty mahdottomuujen joet nyt rakas ollaan kesän eteisessä - keväässä - Se joki ollaan ylitetty matkan rasitukset repaleiset. Toivon siipi läsnä lentämässä eroittuu herkkiä oksia joissa valon kämmen läsnä. Olo tilaa suvantovaihe sen aika on tullu, tuulet menneet. Erämaan keidas herää tukahdetut kukat alta ajan pölyn saa kuulla. Aamun avaus aika on tullu.

6

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...ammennat luonnosta aiheen rakkausrunoosi... Kaunis on runosi, pidin.

      • Luonto taas ojentelee käsiään, aurinkoki jo maalaa maisemia. tomppa2006 kiitos eilisestä vierailustas, rakkaus tänää läsnä...Liisa


    • *MURUKULTA*

      .."Toivon siipi läsnä lentämässä eroittuu herkkiä oksia joissa valon kämmen läsnä." Onneksi elämä ei polje paikallaan, kuitenkaan, vaan menee eteenpäin ja muuttuu ja antaa mahdollisuuden.. Hieno on jälleen kirjoittamasi runo! :) Näin pikaseen käyn nyt mukvaa alkavaa viikkoa ja upeita ulkoiluilmoja - niitä näyttäisi tulevan! :)

      • On juu vaikka joskus ajatellu niinki, elämän vedet - ovatko ne johtannu pyörteeseen. Missä sitä nyt vain pyöris, eikä auttajaa näy joka ylös nostais. Kaikkia virtoja elämä tuonu ja niissä uittannu kivelle viskassu. Aallotki armollsia ja arvaamattomia, risukasaan jos viskas - kevät sinne kurkkas. MURUKULTA Sinä olet kiitos ne monet sanat kyynelin tässä kiittelemässä. Ymmärrän rakkaus kulkee alhaallaki sielä syvimmin koetaan rakkauden tunne. Rakkaudella meitä taas hellitään on luonnon syli kukkia täynnä. Tänää pihassani oli jopa kuumaa varjoapaikkaa piti ehtiä...*hymyy*..Liisa


    • Minanoita

      Todellakin, ollaan kesän eteisessä-keväässä! Oli lääkettä saada lukea runosi=)) Ja iloista kevättä ja vappua myös, sinulle Liisa=))

      • Ajatteles ? jäät ja lumet suli - nyt jo kukkii kukat monet. Lääkettä rakkaus on miten se taas meitä parantaakaa. Minänoita Sinulle myöski lämmin kiitos olet pysähtynny monesti ajatusteni äärelle. Kaunista kesästä aikaa ja rakkauden taikaa..Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe