Noin pienin askelin saapuu, ei pidä suurta meteliä. Olet lääkettä sydämelle kaksi lintua läsnä lentää. Sen pellonki luo. Joka kerran kasvoi kukoisti sielä sinisyyttään aaltoili kissankellojen soivat aallot. Saapui sateet kasteli pisaroilla suolaisilla. Tukahdutti yksinäisyyden vuosiin riisui katseelta ilon. Aamun avaus. On ylitetty mahdottomuujen joet nyt rakas ollaan kesän eteisessä - keväässä - Se joki ollaan ylitetty matkan rasitukset repaleiset. Toivon siipi läsnä lentämässä eroittuu herkkiä oksia joissa valon kämmen läsnä. Olo tilaa suvantovaihe sen aika on tullu, tuulet menneet. Erämaan keidas herää tukahdetut kukat alta ajan pölyn saa kuulla. Aamun avaus aika on tullu.
Aamun avaus
6
325
Vastaukset
- tomppa2006
...ammennat luonnosta aiheen rakkausrunoosi... Kaunis on runosi, pidin.
Luonto taas ojentelee käsiään, aurinkoki jo maalaa maisemia. tomppa2006 kiitos eilisestä vierailustas, rakkaus tänää läsnä...Liisa
- *MURUKULTA*
.."Toivon siipi läsnä lentämässä eroittuu herkkiä oksia joissa valon kämmen läsnä." Onneksi elämä ei polje paikallaan, kuitenkaan, vaan menee eteenpäin ja muuttuu ja antaa mahdollisuuden.. Hieno on jälleen kirjoittamasi runo! :) Näin pikaseen käyn nyt mukvaa alkavaa viikkoa ja upeita ulkoiluilmoja - niitä näyttäisi tulevan! :)
On juu vaikka joskus ajatellu niinki, elämän vedet - ovatko ne johtannu pyörteeseen. Missä sitä nyt vain pyöris, eikä auttajaa näy joka ylös nostais. Kaikkia virtoja elämä tuonu ja niissä uittannu kivelle viskassu. Aallotki armollsia ja arvaamattomia, risukasaan jos viskas - kevät sinne kurkkas. MURUKULTA Sinä olet kiitos ne monet sanat kyynelin tässä kiittelemässä. Ymmärrän rakkaus kulkee alhaallaki sielä syvimmin koetaan rakkauden tunne. Rakkaudella meitä taas hellitään on luonnon syli kukkia täynnä. Tänää pihassani oli jopa kuumaa varjoapaikkaa piti ehtiä...*hymyy*..Liisa
- Minanoita
Todellakin, ollaan kesän eteisessä-keväässä! Oli lääkettä saada lukea runosi=)) Ja iloista kevättä ja vappua myös, sinulle Liisa=))
Ajatteles ? jäät ja lumet suli - nyt jo kukkii kukat monet. Lääkettä rakkaus on miten se taas meitä parantaakaa. Minänoita Sinulle myöski lämmin kiitos olet pysähtynny monesti ajatusteni äärelle. Kaunista kesästä aikaa ja rakkauden taikaa..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
