huumeita

onko kuhmon kytät tosiaan niin saamattomia,etteivät saa huumeiden käyttäjiä telkien taakse!
Ilmoita

60 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

tulee helpommin kuntoisuuspisteitä ja rahaa kehäkolmosen ylläpitoon...
3 VASTAUSTA:
ka eipä noilta tolloilta voi vaatiakkaan mahdottomia. kuhan istuvat asemalla ja juovat kahvia. ja sit välillä käydään veronmaksajien rahoilla ajamassa omia ajuja. tiedän monta kyttää jotka ajaa virka-autolla omia ajujaan.
tasamaan tallaaja kirjoitti:
ka eipä noilta tolloilta voi vaatiakkaan mahdottomia. kuhan istuvat asemalla ja juovat kahvia. ja sit välillä käydään veronmaksajien rahoilla ajamassa omia ajuja. tiedän monta kyttää jotka ajaa virka-autolla omia ajujaan.
Ajelkoon. Vähemmän se maksaa kun ilmavoimien lentely muutaman ilmatilarajan "väärälle puolelle" eksähtäneen hävittäjän takia.
Ei siinä poliisien saamattomuudesta ole kysymys.Huumausaineen käyttörikos on lievin rikoslain tuntema huumausainerikos. Huumausaineen käyttörikoksesta on kysymys, jos henkilö käyttää tai pitää omaa käyttöään varten hallussaan taikka yrittää hankkia vähäisen määrän huumausainetta. Huumausaineen maahantuonti ja viljeleminen ovat huumausainerikoksia, vaikka niiden kohteena olisi vähäinen huumemäärä tai ne liittyisivät henkilön omaan käyttöön. Myös huumeiden levittäminen, kuten tarjoaminen ilmaiseksi kaverille, on aina huumausainerikos.Ensisijaisena pitäis saada selville mistä huumeet virtaa, ,välittäjä ei välttämättä ole itse huumeiden käyttäjä.Poliisi tekee varmaan mihin pystyy,ja on oikeudet..Esim pääkaupunki seudulla jaetaan ilmaiseksi puhtaat neulat käyttäjille,erilaisten ns.likaisten neulojen vaarallisuuden ehkäisemiseksi...
+Lisää kommentti
huumeita suuhun.niin johan mieli paranoo
Ilmoita
Kaikki kusisetnistit joutaisi töihin eikä lomakotiin
Ilmoita
Tässä eräästä pihasta löyty tyhjä ruisku,kyttä asemalle ilmoitus niin sanovat, että viekää roskiin neula. He eivät voi asialle mitään. Kantsii olla tarkkana täälläkin.
1 VASTAUS:
Oisko siitä pitäny sormenjäljet ottaa?
+Lisää kommentti
Iisalmessa paskalakki varasti poliisilaitoksen takavarikosta huumeita,jäi kiinni ja tappoi itsensä
2 VASTAUSTA:
Suomi tulee tätä menoa kaatumaankin omaan mahdottomuuteensa. Oman kansan jeparit on vihollisia, kaikki naapurit on vihollisia, venäläiset on ryssiä, ruotsalaiset homoja... Yksin on suomalainen.
Tuollainen tapaus jättää paljon kysymyksiä. Mikä ongelma huumeissa on, että toiset luokitellaan sallituksi, toiset ei. Kuitenkin isot ukot hallitusta myöten vetää jotain ainetta.
+Lisää kommentti
Mistäpä sitä virkavaltaa pikku rikkeiden perään enää nykyään riittää kun kaikessa on jo säästetty. Yksi partio saattaa kiertää hyvinkin suurella alueella.
Ilmoita
Va anna olla jos mehtuusta on kyse, niin jo nuita perkeleitä riittää kyttäämään... ei oo sen tärkempää hommaa, jossain kai se vika on ?!?!?
1 VASTAUS:
älä hyvä mies niin kohella että kiinni jäisit kun kokemusta kyttäyksestä on. Eihän ne narkkaritkaan kiinni jää.
+Lisää kommentti
Kuhmoon tulee ilmeisesti sen takii aineiden käyttäjiä, koska täällä ei kukaan puutu asiaan. Olis tosiaan aika avata silmät myös poliisin taholta ja tehä asialle jotain! Homma karkaa käsistä muuten. Kun ihmiset tuntuu tietävän ketä epämääräisiä tyyppejä täällä on niin on kait se myös poliisin tiedossa.
1 VASTAUS:
Kuhmoon...? Voi hyvänen,kuhmo on niitä pienimmästä päästä.Niitä on joka puolella,Oulu,kuopio,Kajaani puhumattakaan etelä Suomen kaupugeista.Järvenpään sosiaalisairaalasta Kuhmo ostaa palvelut katkaisuhoitoon,halvin paikka.Sielläkin myydään huumeita,Helsinki lähellä.Toivotonta.Sen pitää jokaisen käyttäjän kohdalla lähteä omasta halusta,ei ole muuta vaihtoehtoa parempaa....Se on ihan turha virkavaltaa syyllistää....
+Lisää kommentti
Ei tarvii ku poliisien saaha vihi että jossain päin metästäjä tehny pikkurikkeen ni jo on perkele poliisia,rajamiestä ja kaiken maailman riistapoliisia alueella, hyvä jottei oo rajankopteri ilmassa.. Van ku muuhun pitäs puuttua ni ei perkele puututa..
Ilmoita
Täysin samaa mieltä!!!!!!!
Ilmoita
Antakaa kavereitten piikitellä käteensä ja vaikka kavereita peppuun, ei kai se keneltäkään oo pois.
2 VASTAUSTA:
Siinäpä se...
No,,kyllä se ainakin terveydenhuolto menoja miinustaa,josta mekin muka työssäoliat veroja maksetaan.Korvaushoidot ei ole mitenkään halpoja hoitoja.Niin en tiedä,pitäiskö jättää käyttäjän kärsimykseksi jos yrittää kuiville päästä.Siinä on monta pohtimisen aihetta.Suurin osa (kun ajatellaan miten paljon sairauksista aiheuttaa viimekädessä ihminen itse.) Hoidetaan yleisellä Kuntien sosiaali- ja terveystoimen kustannuksilla.....
+Lisää kommentti
Onko siellä poliiseja Kuhmossa ollenkaan?
1 VASTAUS:
No on, omiks tarpeiksi..
+Lisää kommentti
Eipä suomessa tuomitakaan enää tosi rikoksista,ihmisen saapi ottaa hengiltä kun vain sanoo että olin ymmärrystä vailla ja autolla saa ajaa toisen hengiltä parilla kolomella päiväsakolla vaan meehän tosiaan ampumaan varpunen tai luvata onkimaan ykskään fisu niin jumankauta että häkki heilahtaa ja sakkoja maksaa loppuikänsä!
Ilmoita
Ei se poliisin vika ole,Tosiasiahan on et huumeidenkäyttäjä ei ole rikollinen,ei käyttäjää rankaista.Huumeiden välittäjää kyllä ja diilereitä.Apteekki myy puhtaita ruiskuja,ettei c-hepat leviä..näin se on..
Ilmoita
Huumausaineen käyttörikos on lievin rikoslain tuntema huumausainerikos huumausaineide maahantuonti ja viljeleminen ovat. Esim.pääkaupunki seudulla pitävät jakelupistettä josta saavat hakea jokaiselle päivälle puhtaat neulat..
Ilmoita
Siis pihasta löytyneestä tyhjästä ruiskusta ilmoitti poliisiasemalle...Ai Ai Ai...😀
Ilmoita
Minä näin rotan pikku-ässässä. Se oli varmaan huumehallu kun olin buranaa ottanu niskakipuun..!
Ilmoita
Ongelmaa kuningas alkoholin kanssa Kuhmossa onneksi ei ole!!
1 VASTAUS:
Siiis ei ole?? Voitko perustella tuon..?
+Lisää kommentti
ongelmat on niillä ketkä eivät ole oppineet ottamaan alkomaholia sopivasti tai ovat akan tossun alla olevia reppanoita.
3 VASTAUSTA:
Kun se noin olisikkin.Nuoret on pahimmassa vaarassa..Se vaan karkaa käsistä muutaman kerran kokeilun jälkeen..
Siellä taas antaa kommenttia sellainen henkilö kenellä ei ole ensikäden tietoa.
M.Meikäläinen on koettanyút kaikki mömmöt mitä löytyy rajojen sisältä.Ei miulla tee mieli muuta kuin vaan tuntea ne kiksit mitä aineiss on.
Se on höpöpuhetta että huumeisiin jää koukkuun heti ekakerralla.Kyseessä on vain valinta,.Ihminen joutuu suorittamaan päivittäin ratkaisuja oman elämänsä eteenpäin viemiseksi.
Harkituin ratkaisuin elämästä tulee kaksinverroin hauskempaa.
Ei narkomaaniksi haluta, siihen ajaudutaan.valitsemalla yllä mainitun ratkaisun oman elämänsä eteenpäin viemiseksi.
+Lisää kommentti
Ne on noi Joensuun poijat jotka hallitsee nämä markkinat. Turhaan sitä kysellään poliisin apuja.!
Rahalla saa vauhtia.. oli kyse autoista .naisista tai huumeista !
Ilmoita
Sun mummos lääkekaapista ne tulee...
Ilmoita
Missä ruutta,siellä neula.
Ilmoita
Koksuu ja hotellille reivaa tänää lapsukaiset!!
4 VASTAUSTA:
Olet varmasti erehtynyt paikkakunnasta. Veivata siellä ehkä voi, mutta ei sitä purjehdusta.
Niitä on ny kuollu noita käyttäjiä. Spiriä ja gamma lakkaa ottavat suurimpaan hätään, kun puhtaita aineita niukasti saatavilla...
Näillä on omat salatut sivut netissä, jonka kautta myyvät ja ostavat huumeita..
..
Anonyymi kirjoitti:
Näillä on omat salatut sivut netissä, jonka kautta myyvät ja ostavat huumeita..
..
Eihän ne enää salaiset ole, kun kaikki ne tietävät. Puhtaat aineet pitäisi saada alkoihin myyntiin. Haitat väheneisivät minimiin. Joltain verkkosivulta satunnaisen myyjän löytämällä ja hänen puheisiinsa uskomalla tuotteen nimestä ja laadusta... Siihen ei voi nykypäivänä luottaa lainkaan.
+Lisää kommentti
On sivut juu mutta huono on sivujen tarjonta Kuhmossa. Jos et usko käy ja kirjoita hakuun Kuhmo ja katso mitä löytyy.
2 VASTAUSTA:
Siis minä olen nähnyt miten siellä toimitaan. Kaikki nimimerkillä. Mut Kajaani ja Nurmes siellä jotain on jo saatavilla.. En tiedä pääseekö kytät niille jäljille, varoittelivat vanhempia seuraamaan käykö se oma nuori niillä sivuilla. Ja onko asennettu kännyyn...
Anonyymi kirjoitti:
Siis minä olen nähnyt miten siellä toimitaan. Kaikki nimimerkillä. Mut Kajaani ja Nurmes siellä jotain on jo saatavilla.. En tiedä pääseekö kytät niille jäljille, varoittelivat vanhempia seuraamaan käykö se oma nuori niillä sivuilla. Ja onko asennettu kännyyn...
Perkule, kun minä käytin sitä sivua tietokoneella enkä kännykästä. Olisihan se parempi, että kaiken saisi valtion testaamana alkosta.
+Lisää kommentti
Saisiko linkkiä tai vinkkiä sivustoihin, niin olisi helpompi käydä katsomassa?
Ilmoita
Asenna tor browser joko puhelimeen tai tietsikalle. Onion päätteisen osoitteen löydät googlella kun kirjoitat hakuun torilauta. Vóila! Sieltä sit kauppoja sopimaan ;)
1 VASTAUS:
Ei kantsii mennä ainakaan tilailemaan. Moni on jäänyt kiinni. "Tor-verkosta huumeita tilanneet miehet jäivät kiinni Vantaalla – "Poliisi puuttuu verkon huumekauppaan aktiivisesti"Itä-Uudenmaan poliisi takavarikoi marraskuun puolivälissä yksityisasunnosta Vantaan Pakkalasta 111 grammaa amfetamiinia ja noin 90 grammaa marihuanaa.

Huumerikoksista epäillään kahta alle 30-vuotiasta suomalaista miestä. Toisen miehen osalta rikosta on tutkittu törkeänä huumausainerikoksena ja toisen osalta huumausainerikoksena.

Molemmat miehet kertoivat esitutkinnassa hankkineensa huumausaineet internetin Tor-verkon kautta.
.
+Lisää kommentti
onnex näyttää rivit harvenevan... yks jos ei kaksiki istuu lusimassa pienen ajan sisään ja yksi nuorityttö jo haudassa, kyllä se tämäkin kylä näistä kiljukankaan huumeveikoista tyhjenee..,
1 VASTAUS:
Taitaa se kylä tyhjetä jo ihan muutenkin.
+Lisää kommentti
Jäljelle jää vaa dokut kilju lesteineen. Pillerivillet oli siistimpää sakkia kuin nämä haisevat pultsarit.
3 VASTAUSTA:
Ei pidä paikkaansa. Ne huumenistit tekee kauheita tekoja. Sitten ne perintä hommat ei oo pään silittelyä..Se elokuva 8-Pallo,jos joku kahtoi, oli juuri sitä mitä huumemaailma on...
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ne huumenistit tekee kauheita tekoja. Sitten ne perintä hommat ei oo pään silittelyä..Se elokuva 8-Pallo,jos joku kahtoi, oli juuri sitä mitä huumemaailma on...
Elokuvat ovat dramatisoituja. Tosielämässä alkoholipäissään puukotellaan kavereita, mutta ei siitä saada yhtä jännää leffaa.
Anonyymi kirjoitti:
Elokuvat ovat dramatisoituja. Tosielämässä alkoholipäissään puukotellaan kavereita, mutta ei siitä saada yhtä jännää leffaa.
Se ei ole pelkkää leffaa. Et näytä olevan tietoinen, mitä huumemaailman helvetissä tapahtuu. Ei kannata tässä sen enempää selitellä. Mutta kun oma lapsi on siellä. Sitten vasta ymmärtäisit, mitä helvettiä se elämä voikaan olla...
+Lisää kommentti
No onko kiljunkankaalla paloiteltu ketään roskikseen?? Sä et tiedä mistään mitään mokomakin valistuspropagandan uhri!
Ilmoita
Tyhmäpää tarvii kamaa, kun elämä on mustaa, pimeää ja tyhjää.
Ilmoita
Mä käyn viikot töissä ja vedän viikonloppuisin hUUmeita. Usein olen viikonlopun ilman. En juurikaan juo alkoholia. Enkä polta myöskään tupakkaa. Onko se jonkun mielestä väärin miten toimin? Siis muiden tavan tallaajien mielestä, ei niinkään lainopillisesta näkökulmasta. Ei ne loppujen lopuksi ole kovin ihmeellistä kamaa kohtuudella käytettynä, viinasta menee enemmän sekaisin ja tulee aamuksi huonompi olo. Kannan kuitenkin korteni yhteiskunnan eteen maksamalla veroja eikä viikonlopun päihteilyni ole ikinä vaikuttanut työtehooni verrattuna siihen jos minulla olisi maanantaina krapula. Eikö olisi jo aika lopettaa verovarojen haaskaus ja laillistaa huumeet alkoon myytäväksi?
Ilmoita
mä myyn pontikkaa ja kukaan ei valita =))
2 VASTAUSTA:
Minä olen hortonomi,kasvatan hampuni ja keittelen pontikkani.
Uusi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hortonomi,kasvatan hampuni ja keittelen pontikkani.
Mykologi kasvattaa sienetkin samalla.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

huumeita

onko kuhmon kytät tosiaan niin saamattomia,etteivät saa huumeiden käyttäjiä telkien taakse!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta