mitä mä teen kun en halua seksiä

mistä johtuu?

en oo koskaan saanut orkkujakaa

10

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxzzzz

      jos ei auta,ryhdy uskovaiseks.

    • pantentoitunut pää

      Aika tuttu tunne allekirjoitetulle,ja olen lisäksi herkkä pettymään puolipakkien takia.Ei ole pakko olla parisuhteessa.Jättäminen on jopa parempi idea,jos vihreää niittyä on aidan toisella puolella (syy mikä tahansa!).Itse en välitä seksistä koska on parempaa tekemistä ja olen liian valikoiva miesten suhteen.Ajantajuni ei pysy rytmissä yhden yön pikasuhteiden mentaliteetin kanssa.Alan kiinnostua 3 viikon muutaman meilailun jälkeen.Ei tositark.silloinkaan.Ei huvita mitkään rasitepuolen aktiviteetit.Olen sielultani koristeellinen esiintyjä,en suorittaja lainkaan.Enkä urheilullinen,enkä tykkää sellaisesta,että mies vain tulee ja ottaa.Hyi.Otettu ja imarreltu itsetunto on ihan ok.Omalla tunnepuolellani.En pidä geishoista,mutta susinaaraista.

      • tällä hetkellä pisin suhde mitä ikinä ollut ja jopa asunut jonkuin miehen kans. Aikoinaan ollut vaan noin 2vk kestäviä


      • Ompas vaan

        Melkoinen viesti. Kolmeen kertaan sen luin, mutta en silti päässyt kärryille, mitä hittoa siinä oli tarkoitus sanoa. Ajantajuisesti susinaaraat ottaa imarrellun itsetunnon geishalta tunnepuolella ihan OK!


    • jojojojojojo

      vedä ittes jojoon

      • haista siis paska!!!!!!!!!!!!!!


    • ainakaan.

      No älä ainakaan ala seurustella. Mene lääkäriin kertomaan mikä on ongelma, siihenkin on korjaus olemassa...

      • niiin


    • menemällä siihen

      hommaan ylipäätään.Näin on mulle sanottu,ja olen hyvilläni ohjeesta.Evvk miehen elin.

    • Tuon elänyt

      Me ulkopuoliset voimme vain veikkailla mahdollista syytä. Jos et saa orkkuja, voi olla että mielenkiinto ei ole siksikään kovin isoa koko asiaan. Tiedä kuitenkin se, että orkuttomuus on kovin tavallista naisille.Naisille, jotka eivät puhu.

      Mieti, tunnetko luottamusta ja rakkautta tuota miestä kohtaan. Pystytkö rentoutumaan rakastellessasi hänen kanssaan.

      On otettava huomioon myös se, että edellisissä kahden viikon suhteissasi et ole tavallaan oppinut seksuaalisella saralla turvallisuuden tunnetta, joka vaaditaan, että uskaltautuisit "heittäytyä" tuntemusten mereen.

      Ehkä et ole viellä ollut riittävän kauaa yhdessä, että voisit tuntea itsesi huolettomaksi ja tavallaan lopettaa sen jatkuvan ajattelun rakastellessa.

      Jos mies on sinulle rakas, näytä hänelle itse mistä pidät. Naiset tätä usein häpeävät ja jäävät ilman laukeamisen tuomaa hyvää oloa.On turha häpeillä jos haluaa todella oppia nauttimaan.

      Ajatteletko pohjimmiltasi niin, että kun et lauea, ei siitä sinulle suurta iloa ole.
      Tietysti vähän harmittaa, jos toinen kuitenkin laukeaa ja sitten alkaa nukkua tuhistaa. Älä kuitenkaan sorru koskaan siihen petokseen, että sanot kumppanillesi lauenneesi.Jos niin ei ole.Jos tilanne jatkuu samana, voit pikkuhiljaa alkaa tuntea salaista pettymystä ja ärtymystä koko juttuun.
      Pahinta on tämän jälkeen, että voit alkaa tuntea ärtymystä myös mieheen.
      Alat ajatella että osasyy tilanteeseen on miehellä.

      Suuseksi on kuitenkin se, jolla solmusi voi aueta.Pyydä häneltä nätisti, että joku kerta keskittyisitte vain sinuun- ilman varsinaista rakastelua.Ja ilman kiirettä!
      Muista ettet saa ajatella niin, että hän on vastuussa sinun laukeamisestasi.

      Eikös ole häntäkin kohtaan ihan reilua, että kertoisit hänelle,mistä pidät.
      Jos se on vaikka suuseksi, kerro se.Näytä, miten laukeat yksinäsi.

      Jos mies on sinulle rakas, nousevat kyllä halutkin ihan itsestään nautinnon myötä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe