Täältä ilmaiset karttapäivitykset

Vinkkaaja123

Tässä ihan vinkkinä jos haluatte navigaattoreihin ilmaisia karttapäivityksiä, itse päivitin vanhan TomTom V1:n näillä. Näyttäs olevan myös muihin laitteisiin päivityksiä. Tästä linkistä uusi Navcore 8 vanhaan TomTomiin (uudet kartat edellyttävät tätä käyttöjärjestelmää): http://www.gpsunderground.com/forums/forumdisplay.php?f=29 Ja tästä valkkaamaan halutut kartat: http://www.gpsunderground.com/forums/showthread.php?t=7053 Saitilla myös muita päivityksiä. Sivut englanniksi, mutta ohjeet kyllä toimivat ja itellä kartat lähti hienosti pelaan.

32

40961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkkaaja321
    • 2010 maps

      Hei

      Minulla Nuvi 660....onko uusien karttojen lataus iisiä? 2010?

      En ole koskaan päivittänyt karttoja...muuttuuko Navigaattorin valikot Englannin kielisiksi? Miten GPS way points kautta ladattujen kamera tolppa tietojen?

      Häviääkö karttapäivityksen yhteydessä kaikki vanha tieto navista automaattisesti?

    • tarja....

      käykö tom tom one?

    • navikaa

      Jep. Eti vaan tuolta saitilta tietoa niin onnistuu.

    • turhayrittää

      Linkit eivät enää toimi!

    • mooses

      yxkää paska ei toimi linkit tapettu

    • temu

      Googlettakaa "gpsunderground" niin löytyy. Fight the power!

    • Garmin-12

      Ok, ne "peltipoliisit nyt eivät tulleet´" mutta kylläkin ihan oikeat sellaiset kohtapuolin!

      Eli te, jotka olette noita "torrentti" ym. laittomia tiedostoja imuroineet (kuten nuo kartat) niin, teidän operaattorin tunnisteet ovat jo aikaa sitten menneet viranomaisille. Sitten se on heidän ihan viitseliyidestään kiinni, jaksaako viranomainen just sinut panna boseeseen, vai oottaako vielä seuraavaa vielä enempi laittomampii???

      • Höpö höpö

        Höpö höpö.


      • buu buu
        Höpö höpö kirjoitti:

        Höpö höpö.

        sitä varten on tor


      • ketään ei kiinnosta

        Suomessa kytätään vain suomalaisten artistien musiikin levittämistä. Jos lataat Anna Puuta, niin kohta on karhuryhmä hakemassa koneesti tutkittavaksi, mutta ulkolaisia artisteja, Hollywood elokuvia ja muuta laitonta materiaali saat latailla viakka kuinka eikä ketään kiinnosta.


      • Vittu kun oletkin idiootti,tietämätön pelle!Frendiltä haettiin supon toimesta kone (kone palautettiin seuravana aamuna ilman kovos) kun oli lataillut ääeriradikaali isis "taistelijoiden" naurettavaa videota. ARTISTI MAKSAA,NIINKÖ? Sä oot varmasti joku Tamperelainen!!


    • TomTom825

      Ketuttaa, kun ehdin ostaa TomTom 825:n ja nyt kauppaavat elinikäisiä karttapäivityksiä ilmaiseksi.
      "Jos ostat uuden TomTom-navigaattorin tai TomTom-älypuhelinsovelluksen, joka sisältää ILMAISET elinikäiset kartat, voit ladata joka vuosi vähintään 4 kattavaa karttapäivitystä tuotteen koko eliniän ajan. Saat kaikki päivitykset tieverkoston, osoitteiden ja Kiinnostavien paikkojen muutoksista."

      Minulle luvataan 30%:n alennusta. Aika epistä, jos toinen saa neljä kartaa vuodessa ilmaiseksi ja minä kalliin laitteen ostanut joutuisin maksamaan niistä kaikista.

      Miten tässä näin on käynyt? Miten samaan laitteeseen yhtäkkiä voidaan luvata noin hyvä etu ilmaisksi?

      • TomTom vai joku muu?

        Ihmettelen tuota samaa. Päivitin ensimmäistä kertaa kartat ja peltipoliisit (tom tom xl n.5v vanha) maksoi melkein satasen!. Kun tom tomilta tiedustelin mitä tuolla hinnalla oikein saa muuta kuin uuden navigaattorin, ei neiti osannut vastata mitään. Minulla älypuhelin, ja alan ottamaan selvää tuosta elinikäisistä päivityksistä!
        Kyllä rahaa palaa ja kaikki muuttuu tuhka tiheään... Valitettavasti. Osaako joku lonkalta heittää miten se elinikuinen päivitys alkaa pelittämään ja mitä pitää tehdä että se tosiaankin toimii moitteettomasti?

        Kiitos


      • kirjoita selkeämmin
        TomTom vai joku muu? kirjoitti:

        Ihmettelen tuota samaa. Päivitin ensimmäistä kertaa kartat ja peltipoliisit (tom tom xl n.5v vanha) maksoi melkein satasen!. Kun tom tomilta tiedustelin mitä tuolla hinnalla oikein saa muuta kuin uuden navigaattorin, ei neiti osannut vastata mitään. Minulla älypuhelin, ja alan ottamaan selvää tuosta elinikäisistä päivityksistä!
        Kyllä rahaa palaa ja kaikki muuttuu tuhka tiheään... Valitettavasti. Osaako joku lonkalta heittää miten se elinikuinen päivitys alkaa pelittämään ja mitä pitää tehdä että se tosiaankin toimii moitteettomasti?

        Kiitos

        "tom tom xl n.5v vanha) maksoi melkein satasen!
        Olisit ostanut saman tien uuden navigaattorin!

        "Minulla älypuhelin, ja alan ottamaan selvää tuosta elinikäisistä päivityksistä! "
        Alatko ottamaan selvää älypuhelimellasi elinikäisistä päivityksistä vai elinikäisistä päivityksistä älypuhelimeesi?

        "Osaako joku lonkalta heittää miten se elinikuinen päivitys alkaa pelittämään"
        Älypuhelimeesi (merkki ja malli?) vai navigaattoriin?


      • samaamieltä
        kirjoita selkeämmin kirjoitti:

        "tom tom xl n.5v vanha) maksoi melkein satasen!
        Olisit ostanut saman tien uuden navigaattorin!

        "Minulla älypuhelin, ja alan ottamaan selvää tuosta elinikäisistä päivityksistä! "
        Alatko ottamaan selvää älypuhelimellasi elinikäisistä päivityksistä vai elinikäisistä päivityksistä älypuhelimeesi?

        "Osaako joku lonkalta heittää miten se elinikuinen päivitys alkaa pelittämään"
        Älypuhelimeesi (merkki ja malli?) vai navigaattoriin?

        Tosiaan miksi jotkut eivät osaa kirjoittaa asiaansa selkeämmin. Muiden pitää arvailla, mitä tarkoittaa, kun kysyjä ei osaa jäsennellä


      • hyvää ja halpaa
        TomTom vai joku muu? kirjoitti:

        Ihmettelen tuota samaa. Päivitin ensimmäistä kertaa kartat ja peltipoliisit (tom tom xl n.5v vanha) maksoi melkein satasen!. Kun tom tomilta tiedustelin mitä tuolla hinnalla oikein saa muuta kuin uuden navigaattorin, ei neiti osannut vastata mitään. Minulla älypuhelin, ja alan ottamaan selvää tuosta elinikäisistä päivityksistä!
        Kyllä rahaa palaa ja kaikki muuttuu tuhka tiheään... Valitettavasti. Osaako joku lonkalta heittää miten se elinikuinen päivitys alkaa pelittämään ja mitä pitää tehdä että se tosiaankin toimii moitteettomasti?

        Kiitos

        Miksi ostit Tompan kameratolpat, kun niitä saa ilmaiseksikin, monesta paikasta;
        http://www.tomtompoi.fi/
        http://www.navitieto.fi/lataa.php?cat=50
        http://www.gps-waypoints.net/gps/


    • Joko meni kaaliin

      Tom Tomiin ilmaisia päivityksiä eliniäksi. Puhelin Samsung XCoverin kautta, anroid käyttöjärjestelmä).

    • elin..

      Elinikäinen – navigaattorin käyttöikä eli ajanjakso, jonka verran TomTom tarjoaa laitteelle tukea ohjelmistopäivitysten, palvelujen, sisällön tai lisävarusteiden muodossa. Navigaattorin käyttöikä on lopussa, kun mikään näistä ei ole enää käytettävissä. Älypuhelimen sovelluksen käyttöikä merkitsee ajanjaksoa, jonka ajan TomTom tukee sovellusta päivityksillä.

      • minnemennä

        Ainakin Sygic on siirrettävissä puhelimesta toiseen ja kartan kerran ostettuaan ei tarvitse enää maksaa päivityksistä. Sygic käyttää TomTomin karttoja. Ohjelmisto löytyy iphonelle ja androidille. Ohjelmisto on ilmainen mutta kartat maksaa. Toimii suomenkielellä ja hyvin ainakin itsellä


      • Hyvä_navi

        Tuo Sygic päivittää versioita ja karttoja aika usein. Muutamia kertoja vuodessa. Parasta on se, että ne ovat aidosti ilmaisia päivityksiä. Ohjelma Euroopan kartoilla on ollut usein tarjouksessa 25 eurolla, ja koko maailma alle satasen.
        Lisäosina löytyy liikennekameraa, HUDnäyttöä yms. muutamalla eurolla. Tuo on minulla jo toisessa kännykässä, enkä autoon muuta navigaattoria kaipaakaan. Näköjään tuon saa jo auton omaankin naviin tietyissä merkeissä.


    • Pikku Tapani

      Onko TOMTOM Live 825 elinikäiset karttapäivitykset huijausta ?
      Ostin TOMTOM 825 navin n. 2 vuotta sitten, silloin myyjä kertoi siihen olevan ilmaiset ELINIKÄISET karttojen päivitykset.
      TOMTOM mainitsee mm. suomalaisilla sivuillaan elinikäisyyden tarkoittavan, niin kauan kuin yksikin navi on käytössä.
      Todellisuudessa ilmainen karttojen päivitys loppuikin yllättäen JO n. vuoden kuluttua ostopäivästä. Tunnen monta kaveria jolla on samanlainen navi, joten niitä on käytössä, mutta ilmainen karttapalvelu on päättynyt.
      TomTom yrittää myydä uusia vuoden kestäviä karttapalveluitaan oikein urakalla.
      Varsinaisia ketkuja . . .

    • Katkera omistaja

      Tomtomit on ihan rahastusta. -suoraan hanurista.
      Ostin Go 820 Tompan reilu 300€ hintaan ja vuoden jölkeen pitäisi maksaa 50e LIVE:stä ja kartat päälle, toinen 50€!
      -5v käytölle tulis 500€ hintaa!!

      En osta enää ainuttakaan TomTomia. Vaan suosittelen kaikille muiden merkkien hankkimista, jos käyttöä GPS-laitteelle on.

      Nopeaa konkurssia ko. firmalle toivoen: Pekkis

    • Käyttäjä

      Olen koettanut monta kertaa ostaa uudet kartat jonkin tarjouksen perusteella ja joka kerta maksettava summa olisi ollut tuplana siihen nähden mitä he mainostivat. En koskaan siis ostanut yhtään päivitystä. Seuraava Navi ei ole enää Tomtom!

    • HERE +

      Miksi ihmeessä vielä tuskailette noiden irtonavien kanssa kun erinomainen HERE http://360.here.com/category/news/ on olemassa?

      HERE Maps - Get directions and find places anywhere: http://kuvaton.com/u/yd3

      - ->

      "Nokian HERE-kartat ovat tulossa ilmaisena sovelluksena myös iPhonelle"

      "Nokia ja Samsung kertoivat viime viikolla yhteistyöstä, minkä myötä HERE-kartat tuodaan Galaxy-laitteiden ja Tizen-laitteiden saataville ilmaiseksi. Samsungin laitteet saavat karttapalvelun ensimmäisenä, mutta kuten huomautimme, se on tulossa myös muille Android-laitteille sekä iOS-laitteille."

      - http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2014/09/03/nokian_here-kartat_ovat_tulossa_ilmaiseksi_myos_iphonelle

    • Miten Tomtomin sivuilla pääsee vaihtaa oman sähköpostin osoitteen?

    • Ota tai jätä

      Mistä näitä idiootteja aina vaan lisääntyy. Laittakaa ne karttarahat mun tilille, kun teillä on liikaa rahaa!
      Kunnon naviohjelman ja kartat kertaostolla saat:

      https://www.sygic.com/en

      kartoista maksat vain kerran, on siis aina ajantasaiset
      navi aina mukana vaikka jalan liikkuessa kun puhelimessa.
      toimii ihan suomeksi ttl-puheella
      monipuoliset ominaisuudet. Löytyy kaikenmoista. (myös tarpeetonta)
      näppärä yönäyttötila ei häikäise (heijastus tuulilasin alareunaan)
      käyttää samoja karttoja kuin TomTom.
      - parhaimmillan peruspuhelinta isommalla näytöllä.

    • Mä kuuntelen Tomppaa

      Ite en missään nimessä halua navigaattorisoftaa puhelimeen. Haluan kaikkien tällaisten olevan ihan omana erillisenä laitteenaan, en jaksaisi puhelinta kiinnitellä johonkin kojelauta- tai ikkunatelineeseen joka kerran... Hoh hoijaa.

      Minulla on erikseen navigaattori, digikamerat, pöytäkone-PC:t ja läppärit, heck - DVT:t ja CD:tkin haluan pyörittää eri laitteilla molemmat. Kai se joillekin "kaikki yhdessä vehkeessä" -kompromissi käy, mutta ei minulle. :-)

      • Mä kuuntelen Tomppaa

        Niin siis tarkoitin tietysti teeveeteet ja seeteet ;-) Typo se vain on, voe voe ku lipsahti... :-D


    • Anonyymi

      Tom Tom lopetti tuen ja karttapäivitykset. Löytyykö tänä päivänä Tom Tomiin mistään päivityksiä?

    • Anonyymi

      Nyt kaipaan ihan selkokielistä kommenttia. Minulla muutaman vuoden ikäinen ERILLINEN navigaattori. Maksan siitä TomTomille 2,99€ /kk ja päivitän laitteen noin kerran kuussa.
      En tarvitsisi muuta kuin ilmoituksen nopeusnäyttötolpista. Olenko pöljä, kun maksan TomTomille, voinko päivittää laitteen joltain muulta sivustolta. Tietenkin tulee halvemmaksi maksaa 2,99€/kk kuin 300,00€ silloin tällöin ylinopeudesta, mutta kuitenkin.
      Puhelimeen en halua asentaa navigaattoria.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe