Kokemuksia Fortalezan hotelleista

hotelli

Onko Praiano Palace hotellista kokemusta? Olis tarkoitus mennä aurinkomatkojen reissulle vuodenvaihteessa 09/10.

6

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baiana

Olin ko. hotellissa toukokuussa 2008 ja ihan mukava se oli. Huoneet ehkä ei kovin modernit, mutta ihan toimiva hotelli. Sijainti yhtä lailla hyvä kuin muilla Meirelesin alueen hotelleilla. Ylemmissä kerroksissa on pienellä parvekkeella varustettuja huoneita (maksoi vähän enemmän). Oli aika edullinenkin (ainakin sesongin ulkopuolella) ja mielestäni hyvä vastine rahoille.

• kiinostaako asia

Minulla on oma asuntoosake Fortalezssa ihan hyvällä paikalla 150-200 m atlantin rantaan ja Peiramarin rantakadulle.Suomalaiset turistit asuvat paljon hotelli Ponta Marissa asuntoni on aivan Pontamarin takana oh ja mh parvekkeet atlantille päin.Kerros on 5 ja vartioitu talo ja tosi siisti.Olen vuokrannut sitä silloin kun itse en ole siellä.Jos jotakin kiinostaa voisi ottaa yhteyttä.Uskallan luvata että asuntoon et pety ja täysin suomalaisittain varustettu huusholli.

• matkalle....
        kiinostaako asia kirjoitti:

Minulla on oma asuntoosake Fortalezssa ihan hyvällä paikalla 150-200 m atlantin rantaan ja Peiramarin rantakadulle.Suomalaiset turistit asuvat paljon hotelli Ponta Marissa asuntoni on aivan Pontamarin takana oh ja mh parvekkeet atlantille päin.Kerros on 5 ja vartioitu talo ja tosi siisti.Olen vuokrannut sitä silloin kun itse en ole siellä.Jos jotakin kiinostaa voisi ottaa yhteyttä.Uskallan luvata että asuntoon et pety ja täysin suomalaisittain varustettu huusholli.

mitä maksaisi ensi joulukuussa 2 viikkoa?
        Varsinaista matkan ajankohtaa emme vielä ole päättäneet.

• Vapaudesta nauttiva
        matkalle.... kirjoitti:

mitä maksaisi ensi joulukuussa 2 viikkoa?
        Varsinaista matkan ajankohtaa emme vielä ole päättäneet.

Voin mainita senverran että hinnalla en tavoittele kuuta taivaalta,olen
        vuokrannut melko mukavasti,kukaan ei ole moittinut hinta/laatu suhdetta.

Ja oma vapaushan se on joka minunkin pani miettimään asiaa hankkia oma
        osakehuoneisto.

En ole katunut aina on ollut aurinkoa ja lämpöä kun olen sinne lomille mennyt.
        Oikein sydäntä raastaa ajatus joudun olemaan suomessa,siellä ihana ranta
        ja iloiset ihmiset.

Jos kiinnostusta löytyy soita numeroon 0405408849 kysy lisää joulunaikaan
        on kovasti kysytty,tai laita sähköpostia os. [email protected]

• matkalle...
        Vapaudesta nauttiva kirjoitti:

Voin mainita senverran että hinnalla en tavoittele kuuta taivaalta,olen
        vuokrannut melko mukavasti,kukaan ei ole moittinut hinta/laatu suhdetta.

Ja oma vapaushan se on joka minunkin pani miettimään asiaa hankkia oma
        osakehuoneisto.

En ole katunut aina on ollut aurinkoa ja lämpöä kun olen sinne lomille mennyt.
        Oikein sydäntä raastaa ajatus joudun olemaan suomessa,siellä ihana ranta
        ja iloiset ihmiset.

Jos kiinnostusta löytyy soita numeroon 0405408849 kysy lisää joulunaikaan
        on kovasti kysytty,tai laita sähköpostia os. [email protected]

Ei taida olla osaketta. Hyvän aikaa sitten kyselin hintoja, mutta eipä mitään vastannut.

Vai mahtoiko ongelmana olla se että matkalle on lähdössä pari miestä.

No niin tai näin, onneksi Fortalezasta löytyi majoitus ja vieläpä edullisesti. Kerrotaan sitten palattuamme millainen oli.

• Lasse ja perhe

Oltiin Aurinkomatkojen kautta viime joulukuussa Seara Praia hotelissa ja eipä siitä huonoa sanottavaa ole. taisi olla 5 tähteä mutta hieman kuluneet huoneet. Yleiset tilat hyvät ja loistava palvelu. Aamiaispöydät notkuivat herkkuja, haikeana muistelen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      373
      1729
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1056
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      86
      1029
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe