Kukkaisihmiset? Onko teitä? Haluattteko vielä koko maailman rakastamaan? Niin teitä kuin muitakin. Nimim: Olkapäihin, tukka, 1967.
Flower power
31
1927
Vastaukset
- verditti
Ihmisen elimistä turhin, korvannipukka. Myöhäsyntyisenä siihen istutettiin kultainen nappi. Royal Enfieldin selästä päästyäni viidakon reunassa vetäisin hermosavut. Olihan tötsä. Tuskin ehdin goialaiselle kentälle määräajasssa.
- HTZA
vanha Portugalilainen alue. Goia on minulle arvoitus. Mutta ehkä sieltäkin on saatavissa vanha Enfield. Intialaiset osaavat nuo vanhat asiat. Siellähän se George Harrisonkin leijuu tai ujuu.
- verditti
HTZA kirjoitti:
vanha Portugalilainen alue. Goia on minulle arvoitus. Mutta ehkä sieltäkin on saatavissa vanha Enfield. Intialaiset osaavat nuo vanhat asiat. Siellähän se George Harrisonkin leijuu tai ujuu.
Alkaa kööpiä jatkuva huomauttelu kirousvirikkeistäni. Googleta sana goia, voi löytyä kylttyri osastolta.
- HTZA
verditti kirjoitti:
Alkaa kööpiä jatkuva huomauttelu kirousvirikkeistäni. Googleta sana goia, voi löytyä kylttyri osastolta.
aivoni eivät riittäneet. Anteeksi oletukseni. Sivistä minua, ole hyvä.
- verditti
HTZA kirjoitti:
aivoni eivät riittäneet. Anteeksi oletukseni. Sivistä minua, ole hyvä.
Popescu, Bratescu, Otelloo Verdi. Sori Lupu, viimeinen ei ole suomea.
- verditti
Nämä poweria pursuavat amatsoonit ohittavat meidät flasnellipaidoissaan kadun puolelta.Keskinäinen keskustelunsa on minua halveksivaa. Pitäisi olla sinuakin. Ei inhimmillästä lausetta miehen lohduksi. Palaa aika viiskyt vuotta takas.
- Kauppaopiston nainen
Kauppaopiston naiset, ne saa mun pääni kääntymään.... Mä olen entinen kauppaopiston nainen, ja voin kertoa että kun menin ensimmäisenä päivänä opiston vessaan, katselin ihmeissäni kun oli pitkäpeili jonka ääreessä laittautui rivi todella huolitellun näköisiä naisia itseään tälläten. Olis luullut että on tullut jonkin ravintolan veskiin:) Eikä nuoret miehetkään jälkeen jääneet. Siellä oli näitä pikkutakkimiehiä tärkeinä asiakirjasalkut kainalossa. Tulevia kaupparatsuja kaiketi:/
- ent.tehtaantyttö
Kauppaopiston nainen kirjoitti:
Kauppaopiston naiset, ne saa mun pääni kääntymään.... Mä olen entinen kauppaopiston nainen, ja voin kertoa että kun menin ensimmäisenä päivänä opiston vessaan, katselin ihmeissäni kun oli pitkäpeili jonka ääreessä laittautui rivi todella huolitellun näköisiä naisia itseään tälläten. Olis luullut että on tullut jonkin ravintolan veskiin:) Eikä nuoret miehetkään jälkeen jääneet. Siellä oli näitä pikkutakkimiehiä tärkeinä asiakirjasalkut kainalossa. Tulevia kaupparatsuja kaiketi:/
sama koulutus ala mullaki nuorena takana...joo, ei meistä turhaan toi laulu aikanaan tehty;)) aika osuvasti siinä meistä kirjoitettiin... Ja vaikka työelämässä en minäkään. Vaan himassa. Ei tulisi mieleeni lähteä ulos edes roskista viemään....jos en olisi huoliteltu.... No, tämä siskot sitten erikseen...jotka, kulkevat punaisissa lasten tennareissa..joku koululaisreppu selässään...tukka pystysssä, vanha permisjämä päässä ja hiukset punaiseksi vielä ITSE värjättynä;((( Sitä oikein mietin että, mitä hitsiä nämä naiset sieltä rantsuilta ja metsistä näihin reppuihin sit oikein kerää? Varmaan jotain kiviä tai tyhjiä viinapulloja tai jotain niiden pakko keräta...joilla itseään parantavat..siis en voi muuten sitä kivireppunaisia ja tätä juttuu oikeesti bonjata. Luulisi että, NAINEN haluaa kulkea käsilaukun kanssa kartsoilla..siis jos asuu kaupungissa? Mut Reppuselässä? Joo, täällä Stadissaki eilen Espalla niin sellainen väki määrä liikkeellä sekä naisia ja miehiä..niin täällä kyllä ihmiset kulkee sillee huollitellusti siis naiset ja miehet. Minäki ku olin Kappelissa iltaa istumassa mikä on Stadilaisten vähän parempi olohuone keväisin ja kesäisin...niin. Yhdelläkään aikuisella naisella EI näkynyt jalassaan punaisia tai keltaisia tennareita;))) Täällä nyt ihmiset arvostaa tota pukeutumista ihan oikeesti...ja se kyllä kivaa.. Teinit ja murkku-iässä niin pukeutuu vapaammmin. Mut aikuiset ihmiset jotka meidän ikäluokkaa niin todella tyylikkäästi...miehilläki krakat ja siistit pikkutakit päällä..ja sit pitkä vaalea kunnon kevät Bleiseri. Ilo nähdä että, ihmiset panostaa ulkonäköönsä lamasta huolimatta. Niin naiset kun miehetkin;)))) Mut joo, ei se nyt kaikille oo tärkeetä. Jotku sellaisii ikuisii luonnonlapsii hippipippeli-iässä koko ikänsä;))....no, eipä kuulu mulle....mut ne lyhkset puntit niissä muutenkin lyhätkästen friidujen housuissa, niin autsi.)) edes mitä näiden reppu- ja reissunaisten päällä näkee..Niin vähän tyylitajuntonta sen housulahjeen pituus kun voisi olla edes oikeen pituinen...mun silmää vähän häiritsee;)))Sit vieläkö nää housut on huonosti istuvia sellasia lökärimallisia ja polvien kohdalla kaiken huipuksi vielä pussit...ja parhaassa tapauksessa joka räikeen punaiset tai jotku iloisen kirkkaan vihreät tai keltaiset nää lökärit näillä reisssu-ja reppunaisilla lopputulos on sit....aika koomin näky;))) mut heräättäähän se monissa toki myötätuntoa ja jos ei muuta niin isälliset vaistot ainakin herää jos ei muut vaistot sit ehkä syystä heräiskää....;))) t.friidu
- karmea vaate
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
sama koulutus ala mullaki nuorena takana...joo, ei meistä turhaan toi laulu aikanaan tehty;)) aika osuvasti siinä meistä kirjoitettiin... Ja vaikka työelämässä en minäkään. Vaan himassa. Ei tulisi mieleeni lähteä ulos edes roskista viemään....jos en olisi huoliteltu.... No, tämä siskot sitten erikseen...jotka, kulkevat punaisissa lasten tennareissa..joku koululaisreppu selässään...tukka pystysssä, vanha permisjämä päässä ja hiukset punaiseksi vielä ITSE värjättynä;((( Sitä oikein mietin että, mitä hitsiä nämä naiset sieltä rantsuilta ja metsistä näihin reppuihin sit oikein kerää? Varmaan jotain kiviä tai tyhjiä viinapulloja tai jotain niiden pakko keräta...joilla itseään parantavat..siis en voi muuten sitä kivireppunaisia ja tätä juttuu oikeesti bonjata. Luulisi että, NAINEN haluaa kulkea käsilaukun kanssa kartsoilla..siis jos asuu kaupungissa? Mut Reppuselässä? Joo, täällä Stadissaki eilen Espalla niin sellainen väki määrä liikkeellä sekä naisia ja miehiä..niin täällä kyllä ihmiset kulkee sillee huollitellusti siis naiset ja miehet. Minäki ku olin Kappelissa iltaa istumassa mikä on Stadilaisten vähän parempi olohuone keväisin ja kesäisin...niin. Yhdelläkään aikuisella naisella EI näkynyt jalassaan punaisia tai keltaisia tennareita;))) Täällä nyt ihmiset arvostaa tota pukeutumista ihan oikeesti...ja se kyllä kivaa.. Teinit ja murkku-iässä niin pukeutuu vapaammmin. Mut aikuiset ihmiset jotka meidän ikäluokkaa niin todella tyylikkäästi...miehilläki krakat ja siistit pikkutakit päällä..ja sit pitkä vaalea kunnon kevät Bleiseri. Ilo nähdä että, ihmiset panostaa ulkonäköönsä lamasta huolimatta. Niin naiset kun miehetkin;)))) Mut joo, ei se nyt kaikille oo tärkeetä. Jotku sellaisii ikuisii luonnonlapsii hippipippeli-iässä koko ikänsä;))....no, eipä kuulu mulle....mut ne lyhkset puntit niissä muutenkin lyhätkästen friidujen housuissa, niin autsi.)) edes mitä näiden reppu- ja reissunaisten päällä näkee..Niin vähän tyylitajuntonta sen housulahjeen pituus kun voisi olla edes oikeen pituinen...mun silmää vähän häiritsee;)))Sit vieläkö nää housut on huonosti istuvia sellasia lökärimallisia ja polvien kohdalla kaiken huipuksi vielä pussit...ja parhaassa tapauksessa joka räikeen punaiset tai jotku iloisen kirkkaan vihreät tai keltaiset nää lökärit näillä reisssu-ja reppunaisilla lopputulos on sit....aika koomin näky;))) mut heräättäähän se monissa toki myötätuntoa ja jos ei muuta niin isälliset vaistot ainakin herää jos ei muut vaistot sit ehkä syystä heräiskää....;))) t.friidu
Tarkoitamme varmaan samaa, eli niitä tavallisimmin beessejä housuja, joissa lahje jää puoliväliin pohjetta. Siinä on vaatekappale, jota en päälleni pukisi. Moisia pöksyjä näyttävät erityisesti rakastavan pyylevät, lyhytjalkaiset naiset. Jolloin jalat näyttävät entistäkin lyhyemmiltä!
- taivastelija.....
karmea vaate kirjoitti:
Tarkoitamme varmaan samaa, eli niitä tavallisimmin beessejä housuja, joissa lahje jää puoliväliin pohjetta. Siinä on vaatekappale, jota en päälleni pukisi. Moisia pöksyjä näyttävät erityisesti rakastavan pyylevät, lyhytjalkaiset naiset. Jolloin jalat näyttävät entistäkin lyhyemmiltä!
Eli caprejako tarkoitat? Ne on ihan kivat housut, kunhan on korkoa kengissä. Ja tosiaan säärissä pituutta. Ihmeteltiin perjantai-iltana (viime syssyllä)n.ikäistämme naista. Juuri kuvaamasi housut ja en tiedä oliko ne lenkkarit vai vaeltaja kengät, yhdistettynä jo pesuja nähnyt t-paita:( Tukka oli jotenkin kietaistu päälaelle, sellainen epäsiisti pesä. Ei tietoakaan kasvojen kaunistamisesta. Tuollainen on epäkunnioittavaa näyttelijöitä kohtaan.
- ent.tehtaantyttö
taivastelija..... kirjoitti:
Eli caprejako tarkoitat? Ne on ihan kivat housut, kunhan on korkoa kengissä. Ja tosiaan säärissä pituutta. Ihmeteltiin perjantai-iltana (viime syssyllä)n.ikäistämme naista. Juuri kuvaamasi housut ja en tiedä oliko ne lenkkarit vai vaeltaja kengät, yhdistettynä jo pesuja nähnyt t-paita:( Tukka oli jotenkin kietaistu päälaelle, sellainen epäsiisti pesä. Ei tietoakaan kasvojen kaunistamisesta. Tuollainen on epäkunnioittavaa näyttelijöitä kohtaan.
ja pohje ei saa olla liian paksu...koska silloin tuo pohje vielä näyttää entistä paksummalta..kun housun lahje tavallaan katkaisee tuon jalan pituuslinjan...mutta, jos on lyhyet jalat ja ohjakaset pohkeet ja korkokengät ehdottomasti...niin mikä ettei.. Tänä keväänä ihania naisten lyhytmallisia mekkoja jotka voi noihi capriin yhdistää..kivoja leikkauksia ja malleja värejä eikä hintakaan minusta ainakaan paha...jos, ajattellee että vaikka, tän tunikan kanssa sinne alle vois laittaa ihan legginsit jos jalat ei ole paksut tai läskit...vaan pitkät ja tai sit muodokkaat mut, ei läskit . Legginsit ja läskijalat on yök;)) kaamee näky. Nää vanhat t-tiukat t-paidat joutaa nyt sinne vara-varavarastoon..tai mökkikuteiksi.. Tää käsitys siitä ikuisesta luonnonkauneudesta...naisilla on todella säälittävää...niille ku joskus, joku teinirakkaus on sanonut aikanaan; et kulta, sä olet niin kaunis just tollase ku et meikkaa...luonnonkauniina.(hippipippleileijaa naiset ku ei oikein bonjaa sitäkään et, kundit halus vaan silloin uida niiden liiveihin...eikä välttämättä mitään muuta;))))sen syvällisempää.. t.friidu
Olen elänyt hippiaikaa. Olen omistanut piipun ja huopahatun, elänyt kimppakämppää ja toivonut rauhaa ihmisten kesken. Kaupassa myyjänä kuitenkin tienasin elantoni siihen aikaan. Ei tainnut sossua ja kelaa olla vielä silloin. Myöhemmin hippiaatteen väistyttyä siirryin opiskelija elämään. Sitä iloista ja vapaata elämää vietin kymmenen vuotta. Hippikauden kadotettuani en kuitenkaan luopunut siitä ajatusmaailmasta. Elän edelleen omaehtoisesti, elikkä välttelen tietoisesti kaikkea auktoriteetteja ja jyrkkiä sekä komentelevia ja pahantahtoisia ihmisiä. Yritän elää vapaana ja en pyri alistamaan ja kahlitsemaan muita. Toivon edelleen rauhaa ihmisten kesken, mutta pakko myöntää, että suvaitsevuuteni on iän myöten hieman muuttunut. Aatemaailmaani ja ideologiaani voin edelleen toteuttaa työssäni. Ja sitä rauhaa, rakkautta ja hyvää mieltä yritän jakaa toisillekin myös tämänkin palstan kautta. Lähden tästä töihin joten haustaa päivää kaikille.
- HTZA
haikea tarina. Olisin itsekin voinut kirjoittaa näin. Kiitos
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861809Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981116Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79982- 92846
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot152844Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54761Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv52691- 53684