Rakkauden huoneet

tomppa2006

rakkauden huoneeseen on niin helppo tulla hakemaan mielihyvää muuten tympeään elämään astua sisään ja löytää edes hetkeksi ystävä kaiken mennessä hyvin voi rakkaus olla ikuista rakkauden huoneesta on vaan niin vaikea lähteä pois viimeiseen asti selitellään kaiken vielä paranevan kylmä kosketus on kylmä ei sitä puhumalla lämmitetä ovimies tarjoaa toiselle takkia toisen taas pyytää sisään

16

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

..onneksi mainitsit tuon "kaiken mennessä hyvin". Onhan niitä muitakin syitä tulla rakkauden huoneeseen, kuin tympeä elämä. Tänne voi tulla niinkuin minä rakkauden kanssa ja jos minä lähden täältä (=saappaat edellä vai mikä se sotilastermi on), niin lähden rakkauteni kanssa. Se seuraa aina mukanani. Onko lähtö onnellinen eli se että lähdenkö yksin vai kaksin taas riippuu toisesta osapuolesta, ketäänhän ei voi pakottaa mihinkään. Hyvä pohdinnallinen runosi herätteli ajatuksia paljon ja tähän nyt jotakin kirjoitin. Jatkan mietiskelyä siivouksen parissa, että muillekin jää tilaa. Kiitokset sunnuntain lukuhetkestä : )

• tomppa2006

...taisi olla tuo hakemasi sanonta *hymyilee*... Olen ihan tosissani sitä mieltä, jos huoneet alkavat ahdistaa tai talo ei enää tunnu kodilta, vaan paikalta missä vaan käydään nukkumassa, silloin on parempi uskoa sen rakkauden hävinneen. Toivotan sinulle mitä mainiointa maanantaita.

• Pikkuisen kylmää Sinullakin Rakkauden huoneissa,tosin hieman hillitymmin. Mutta kun tuntuu että vähän koleuden tuulissa nyt ollaan mutta jos tuo isä aurinkoinen vielä pehmittää meidät lämmöllään. Ei kun vappu simaillaan lähiaikoina - odotellessa sitä - kahvitellaan.

• tomppa2006

...kieltämättä runossani mollivoittoiset sävelet ja alakuloista meininkiä... Poikkeuksilla minulle, mutta tämä runo on kirjoitettu jo jonkin aikaa sitten, talvella kun tuli sitä vaakaräntää. Se jäi silloin hieman kesken ja sain sen nyt pienellä hiomisella loppuun. Kevätaurinko auttaa melkein mihin tahansa. Hyvillä mielin vappua odotellassa minä viestiäni näpyttelen. Oikein hyvää alkanutta viikkoa sinulle dolan.

• tomppa2006 kirjoitti:

...kieltämättä runossani mollivoittoiset sävelet ja alakuloista meininkiä... Poikkeuksilla minulle, mutta tämä runo on kirjoitettu jo jonkin aikaa sitten, talvella kun tuli sitä vaakaräntää. Se jäi silloin hieman kesken ja sain sen nyt pienellä hiomisella loppuun. Kevätaurinko auttaa melkein mihin tahansa. Hyvillä mielin vappua odotellassa minä viestiäni näpyttelen. Oikein hyvää alkanutta viikkoa sinulle dolan.

No voi pyhät hyssykät ei elämä kuin rakkauskaan ole jatkuvaa ilon ja rakkaudentulvaa - vaan myös särmää. Hyvää vapun odotusta Sinulle.

• tomppa2006
        dolan kirjoitti:

No voi pyhät hyssykät ei elämä kuin rakkauskaan ole jatkuvaa ilon ja rakkaudentulvaa - vaan myös särmää. Hyvää vapun odotusta Sinulle.

...mutta onhan parempi ajatella esim. Sig yhtyeen laulun sanoin... "Elämä vie mua iloa riemua päin Ei surua pilkkaa vain iloa silkkaa sydämmessäin" Sinulle toivottelen oikein hyvää vappua.

• s.u.v.i.

Kaikki tahtoo rakastaa! :) Mutta kaikki tahdo rakastaa kaikkia :DD

• tomppa2006

...tavoitit osan runoni sanomaa... Väkisin rakkauden liekkiä ei pidetä loistamassa, vaan aika monet ovat joutuneet ottamaan hatun ja takin. Lähtemään pois... Kiitos s.u.v.i ja kaunista päivää sinulle.

• Kieltä sydän ei väsy kuuntelemaan, toivois ettei siinä koskaa sois. - Viimeistä säveltä - Jospa sävel sois sydämen huoneissa. Aamun edessä ...Liisa

• tomppa2006

...ettei soisi koskaan se viimeinen sävel... Ihan vilpittömästi uskon ikuiseen rakkauteen. Kiitos Liisa kannustavista sanoista ja oikein aurinkoista päivää sinulle.

• *MURUKULTA*

.."rakkauden huoneesta on vaan niin vaikea lähteä pois".. Tässä on sitä sanomaa,,onko se hyvää vai sitä huonompaa. Toisaaltahan on todella hienoa, että rakkaus pitää ihmistä ja kannattelee, paitsi - jos se alkaa sitomaan,, ennen pitkää se hiertää ranteet verille... Rakkauden niitä kauneimpia huoneita asutetaan tänäkin, eix vain Tomppa! :) Hyvää alkavaa vappuviikkoa sinne, vilkuttaa Murukulta! :)

• tomppa2006

...tavoittelin sekä huonoa, että hyvää sanomaa... Pirullista seurata vierestä, jos rakkaus hierää ranteet verille. Sitäkin tapahtuu yllättävän paljon, ei vaan osata antaa periksi. Pidän kauniista asioista. Rakkauden huoneessa on ilo asustella, oikea sydämenilo. Kiitos mukavasta palautteesta.

• Minanoita

Vaikuttava kuvaus rakkauden huoneesta! (tekis mieli sanoa enempi, mutta ikuinen kiire kuljettaa minua mukanaan=)))

• tomppa2006

...kevätkiireet on seuranasi, sitä on liikkeellä... Asioissa on yleensä kaksi puolta, yritin varovasti kertoa myös siitä toisesta. Mukava nähdä sinua, vaikka vain lyhyemmänkin aikaa. Kiitos.

• ...runostasi moni luulee ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella=) Hyvä runo taas Tommy! Krisse kiittää=)

• tomppa2006

...vaan hakemaan hetken mielihyvää huoneista, josta ei tule löytämään sitä ikuista ystävää... Minä kiitän sinua hyvästä ja kannustavasta palautteesta koko sydämestäni. Kaunis kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2193
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1759
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe