St Pauls Bay 24.6!

maltalle kesällä!

Moikka! Olen siis menossa ef:n kautta Malalle St.pauls Bayhyn kesällä 2 viikkoo. Ketään muuta tulos samaan aikaan? Kyselisin kaikilta jolla on kokemusta tästä paiksta... Minkälainen paikka on? Onko hyvät ostosmahdollisuudet ja opetus? Entä minkälainen St. Pauls Bayn Global Village on?? Kirjoitelkaa omia kokemuksia! Olis myös kiva tutustua muihin jotka ovat lähdössä kans etukäteen! Vastailkaa !

20

1742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie:D

      Joo hei mäki oon tulossa samaan aikaan!:D olis joo tosi kiva tutustuu enne. Meetkö yksin vai kaverin kanssa?

      • minäkin :)

        Hei mäkin oon tulossa tuolloin maltalle st.pauls bayhin :)


    • a

      juu minäkin oon tulossa ihan samaan aikaan ku sinäki, ja näi, mut meen isäntäperheeseen. eli nähään sitten lentokentällä :---DD

    • ......

      Hei. Mäkin oon tulossa sinne, mutta oon yhden viikon pidempään. ( Eli kolme viikkoa! ) Olin Maltalla jo jouluna, ja tuli nähtyä se paikka .. Se oli tosi ihana paikka! Osotomahdollisuudet on myös tosi hyvät mm Valettassa // Valettan keskustassa ja hinnasto on aika lailla samanlainen ku täällä Suomessaki. Olis kiva tutustua paremmin, ennen matkaa. Mutta sitä ennen kysyisin vaan että .. kuinka vanha oot? -Toki ei sillä niin väliä. : )

      • Minäkin :)

        Moikka lähen st. paul`s Bayhin 3vko 24.6 isäntäperheeseen. Olis kiva tietää milloin te muut meette ja minne ja kuinka kauan olette ja missä majoittaudutte?


      • minäminä_
        Minäkin :) kirjoitti:

        Moikka lähen st. paul`s Bayhin 3vko 24.6 isäntäperheeseen. Olis kiva tietää milloin te muut meette ja minne ja kuinka kauan olette ja missä majoittaudutte?

        Eli minäkin olen menossa St. Pauls Bayhin EF:n kautta, mutta siis 23.6. isäntäperheeseen :)) Ollaan siellä sitten kolme viikkoa. Mukana on Malta Pack ja Watersports Pack (ainakin olisi tarkoitus ottaa...) Matka jo varattu. :DD Olisi tosiaan kiva kuulla muiden kokemuksista siellä.


      • malta <3<3
        minäminä_ kirjoitti:

        Eli minäkin olen menossa St. Pauls Bayhin EF:n kautta, mutta siis 23.6. isäntäperheeseen :)) Ollaan siellä sitten kolme viikkoa. Mukana on Malta Pack ja Watersports Pack (ainakin olisi tarkoitus ottaa...) Matka jo varattu. :DD Olisi tosiaan kiva kuulla muiden kokemuksista siellä.

        Onko ketään tulossa 6.7- 20.7 välisenä aikana siihen Resort- majoitukseen. Oon 13 ja ois kiva tietää joku jo etukäteen ;)


      • education first
        malta <3<3 kirjoitti:

        Onko ketään tulossa 6.7- 20.7 välisenä aikana siihen Resort- majoitukseen. Oon 13 ja ois kiva tietää joku jo etukäteen ;)

        Mäki oon tulos maltalle ( 26.6 ) 3 viikkoo maltalle


      • miemyöss
        minäminä_ kirjoitti:

        Eli minäkin olen menossa St. Pauls Bayhin EF:n kautta, mutta siis 23.6. isäntäperheeseen :)) Ollaan siellä sitten kolme viikkoa. Mukana on Malta Pack ja Watersports Pack (ainakin olisi tarkoitus ottaa...) Matka jo varattu. :DD Olisi tosiaan kiva kuulla muiden kokemuksista siellä.

        Hei ollaan kaverin kanssa tulossa just tolle samalle kurssille, samat packitki!! Päästäänköhän samaan isäntäperheeseen..? Ootko muuten fabossa??


      • Malta <3
        malta <3<3 kirjoitti:

        Onko ketään tulossa 6.7- 20.7 välisenä aikana siihen Resort- majoitukseen. Oon 13 ja ois kiva tietää joku jo etukäteen ;)

        Moii, joo oon tulossa maltalle 3.7 ja oon siel 2 viikkoo ja oon kans 13, olis kiva jos vastaisit =) voitais vaihtaa meset???


    • Malta<3

      millon oot menossa st paul's bayhin ? : ) ite oon menossa 26.6 ens kesänä 3viikoks siihen resort majotukseen .... ois kiva tietää minkä ikäsii ootte ja et mihin ootte menossa ? : )

      • Hepsu95

        onks joku tulossa st paul`s bayhin 8.6-21.6 välisenä aikana resorttii :) ois kiva tutustuu johonki joka ois sinne sillon tulossa :)


      • minämyös8)
        Hepsu95 kirjoitti:

        onks joku tulossa st paul`s bayhin 8.6-21.6 välisenä aikana resorttii :) ois kiva tutustuu johonki joka ois sinne sillon tulossa :)

        Mä olisin tulossa 23.6 kolmeks viikoks resorttii, muita? :D


      • `ronj
        minämyös8) kirjoitti:

        Mä olisin tulossa 23.6 kolmeks viikoks resorttii, muita? :D

        mä oon menos 23.6 3vk! lähtö helsinki!;D onks ketää muute irc gallerias tai face bookis`?


      • miemyöss
        minämyös8) kirjoitti:

        Mä olisin tulossa 23.6 kolmeks viikoks resorttii, muita? :D

        Oon siis tulossa kans 24.6. mut meen isäntäperheeseen. Vitsi ei malttais oottaa... Kiva muuten, lentokentäl pitää olla klo. 05.15 xDD


    • `ronj

      Heippa!
      Jee,maltalle st paul´s bayhin 23.6 2010 ja kotiin 13.7 resortiin ef:n kautta minkä ikäsii muute ootte ja meetekä yksin? mä oon sillo 15 ja meen akaa kertaa yksin:DD c(;

      • .....

        Mä meen mun kaverin kanssa ens kesänä 6.7 kaheks viikkoks St Pauls Bayhin. Oon vuonna 96- syntyny ja matkustan ekaa kertaa yksin. Ja resorttiin mennään :))


      • Malta <3
        ..... kirjoitti:

        Mä meen mun kaverin kanssa ens kesänä 6.7 kaheks viikkoks St Pauls Bayhin. Oon vuonna 96- syntyny ja matkustan ekaa kertaa yksin. Ja resorttiin mennään :))

        Oon kans tulossa samaan paikkaan, nähään siel


    • emmaaaaaaaa

      onks kukaa lähös st pauls bayhin ef:n kautta 27.6 alkavalle international kurssille ? (-: oon 13v (kesäl 14v) tyttö, ja meen asuun isäntäperheeseen oon 3 viikkoo 8) ois kiva tutustuu enne matkaa ! :--D

    • eeddu

      Mä taas oon lähös st Julianssii 12.6 - 2.7 (2013), oon sillo 15v. jajaja KERTOKAA JOS TUUTTE SINNE!! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe