Shoppailu Kyproksella

shopshop

Onko kellään tietoa minne Kyproksella kannattaa suunnata ostoksille? Matkan kohde on Ayia Napa, mutta olen kuullut että siellä pyöritään aikamoisissa turistihinnoissa.

8

3934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on parempi

      shoppailukohde. Sieltä löytyy myös isompia tavarataloja sekä englantilaisia vaatekauppaketjuja. En muista enää keskustassa löytyvän kävelykadun nimeä, mutta sen varrelta löytyy putiikkia joka lähtöön. Kyproslaiset itse olivat tyylikkään ja muotitietoisen näköisiä kauniita ihmisiä. Nikosia oli muutenkin visiitin arvoinen kaupunki, kannattaa käydä myös turkkilaisella puolella, sielläkin voi tehdä ostoksia, mutta Turkin liiroilla.

      • shopshop

        Kiitos vastauksesta! Nikosiaan menee varmasti paljon busseja ja ihan järjestettyjä shoppailureissuja, pitää käydä tarkistamassa :)


    • sitten

      menette larnacaan siellä on myös hyviä kauppoja !! kannattaa ennen matkaa selvittää minne haluatte mennä että kerkeette käydä mahdollisimman monessa ennen siestaa.

      • Ei kun shoppailemaan

        Bussi jää rantakadulle, josta lyhyt matka Larnakan ostoskaduille. Myös Limassol kannattaa tsekata,linja-autoasemalle tai jäätte pois jo aikaisemmin, kannattaa kysyä oppaalta, kartta mukaan.


      • kokenuttttt
        Ei kun shoppailemaan kirjoitti:

        Bussi jää rantakadulle, josta lyhyt matka Larnakan ostoskaduille. Myös Limassol kannattaa tsekata,linja-autoasemalle tai jäätte pois jo aikaisemmin, kannattaa kysyä oppaalta, kartta mukaan.

        t o d e l l a hyvä shoppailukatu, sekä limassolin pääkatu! paljon merkkiliikkeitä, kuten dolce & gabbana, louis vuitton ja guess. Myös limassolin vanhassa kaupungissa oli paljon pikkuisia muodikakita liikkeitä :) suosittelen !


      • ninie
        kokenuttttt kirjoitti:

        t o d e l l a hyvä shoppailukatu, sekä limassolin pääkatu! paljon merkkiliikkeitä, kuten dolce & gabbana, louis vuitton ja guess. Myös limassolin vanhassa kaupungissa oli paljon pikkuisia muodikakita liikkeitä :) suosittelen !

        limassolin anexartisias streetilla on kanssa vaikka minkälaisia vaateliikkeit ja muita putiikkeja


      • Matkakuumetta!!
        kokenuttttt kirjoitti:

        t o d e l l a hyvä shoppailukatu, sekä limassolin pääkatu! paljon merkkiliikkeitä, kuten dolce & gabbana, louis vuitton ja guess. Myös limassolin vanhassa kaupungissa oli paljon pikkuisia muodikakita liikkeitä :) suosittelen !

        Hei!

        Ollaan menossa eka kertaa Limassoliin, seurueessa 4 aikuista ja Kolme 10-15 v lasta. Oon jonku verran ottanu tietoa netistä mutta ois kiva kuulla siellä käyneiden kokemuksia. Useampia vesipuistoja näyttäs olevan siellä, ja ostospaikkoja mukavasti. Entä onko rannalla simpukoita ja saako niitä kerätä muistoksi? Egyptissä oli mahtavia simpukoita mutta niiden kerääminen oli ehdottomasti kielletty. :/ Oisko liikkeiden nimiä tiedossa missä kannattas käydä ostoksilla jos vaatteita ja käsitöitä haluaa ostaa tai kenkiä ja laukkuja. Kiitos jo etukäteen vastauksista!


      • kontulainen
        Matkakuumetta!! kirjoitti:

        Hei!

        Ollaan menossa eka kertaa Limassoliin, seurueessa 4 aikuista ja Kolme 10-15 v lasta. Oon jonku verran ottanu tietoa netistä mutta ois kiva kuulla siellä käyneiden kokemuksia. Useampia vesipuistoja näyttäs olevan siellä, ja ostospaikkoja mukavasti. Entä onko rannalla simpukoita ja saako niitä kerätä muistoksi? Egyptissä oli mahtavia simpukoita mutta niiden kerääminen oli ehdottomasti kielletty. :/ Oisko liikkeiden nimiä tiedossa missä kannattas käydä ostoksilla jos vaatteita ja käsitöitä haluaa ostaa tai kenkiä ja laukkuja. Kiitos jo etukäteen vastauksista!

        moi! me ollaan lähdössä limasoliin 12.10.09 . kyprokselle ekaa kertaa,saas nähdä mimmonen paikka on jääkö myös viimeseksi.en mä noita venäläisiä sielä pelkää,ei ruotsalaiset ja saksalaisetkaan kivoja ole samassa hotellissa.pärjätty on niidenkin kanssa niin eiköhän ne menettele venäläisetkin. hintataso on kuulemma paljon korkeampi kun monissa muissa lomakohteissa,että vaatii vähän isomman lomakassan. shrielka hotelliin ollaan menossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe