Moi, Monta vuotta pidetty Turun lähellä suuren selän äärellä matalassa lahdesa venettä ja aina heinäkuun lopun ja elokuun puolenvälin aikaan pohja täynnä näkkiä. Toistan, täynnä, huiput putoaa 15 solmua ja bensaa kuluu rutosti. Kaksi kerrosta Alu-Safea aina vedetty ohjeiden mukaan. Onko ongelma paikallisessa paikassa, jossa kotilot tulevat kiinni vai onko Alu-Safe yleisesti niin schaissea ettei se vain toimi kertakaikkiaan?
Vastaukset 5
- tuotteeseen
Ongelma oli sama minulla, viime vuonna sain vinkin että hempelin mille lightia pohjaan. Ja hyvin kyllä ainakin minulla toimi. Tosin vedin varmuuden vuoksi ensin yacht primerin ja sen jälkeen pari kerrosta tuota mille lightia.
- Anonyymi
Eikö mille ole kuparipohjaista ja aluveneelle huonoksi
- kenties
Raision venesatamassa? Kyllä ongelma on ainakin senverran paikallinen että näkkiä tulee runsaasti siellä. Paras keino ottaa paatti ylös 2 kertaa kesällä ja pestä painepesurilla juuri kun näkit ovat kiinnittyneet tai kiinnittymässä. Alu safe auttaa hieman, tulee silti näkkiä.
- Anonyymi
Sama vika Porvoossa, Hempel ei toimii enää, varmaan vaihtaneet koostumusta. Täytyy etsiä jotain muuta kun Hempel. Tosi paljon näkkejä pohjassa. Mihinkään ei voi valittaa!
- Anonyymi
Yleensä syynä näihin on aina EU. EU on kieltänyt lähes kaikki tehoaineet, on kyseessä sitten hyttysmyrkyt, kodinpuhdistusaineet tai maalit. Koko ajan tulee uusia kieltoja. Ulkorakennuksetkin homehtuvat heti kun niissä ei ole kunnon myrkkyjä. Valmistajat eivät ilmoita että koostumus on muuttunut, sitten vain ihmetellään että miksi se ennen niin hyvä aine ei toimi. Lopputuloksena kemikaaleja käytetään entistä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460