Moi, Monta vuotta pidetty Turun lähellä suuren selän äärellä matalassa lahdesa venettä ja aina heinäkuun lopun ja elokuun puolenvälin aikaan pohja täynnä näkkiä. Toistan, täynnä, huiput putoaa 15 solmua ja bensaa kuluu rutosti. Kaksi kerrosta Alu-Safea aina vedetty ohjeiden mukaan. Onko ongelma paikallisessa paikassa, jossa kotilot tulevat kiinni vai onko Alu-Safe yleisesti niin schaissea ettei se vain toimi kertakaikkiaan?
Hempel Alu-Safe, ei toimi kunnolla
5
3516
Vastaukset
- tuotteeseen
Ongelma oli sama minulla, viime vuonna sain vinkin että hempelin mille lightia pohjaan. Ja hyvin kyllä ainakin minulla toimi. Tosin vedin varmuuden vuoksi ensin yacht primerin ja sen jälkeen pari kerrosta tuota mille lightia.
- Anonyymi
Eikö mille ole kuparipohjaista ja aluveneelle huonoksi
- kenties
Raision venesatamassa? Kyllä ongelma on ainakin senverran paikallinen että näkkiä tulee runsaasti siellä. Paras keino ottaa paatti ylös 2 kertaa kesällä ja pestä painepesurilla juuri kun näkit ovat kiinnittyneet tai kiinnittymässä. Alu safe auttaa hieman, tulee silti näkkiä.
- Anonyymi
Sama vika Porvoossa, Hempel ei toimii enää, varmaan vaihtaneet koostumusta. Täytyy etsiä jotain muuta kun Hempel. Tosi paljon näkkejä pohjassa. Mihinkään ei voi valittaa!
- Anonyymi
Yleensä syynä näihin on aina EU. EU on kieltänyt lähes kaikki tehoaineet, on kyseessä sitten hyttysmyrkyt, kodinpuhdistusaineet tai maalit. Koko ajan tulee uusia kieltoja. Ulkorakennuksetkin homehtuvat heti kun niissä ei ole kunnon myrkkyjä. Valmistajat eivät ilmoita että koostumus on muuttunut, sitten vain ihmetellään että miksi se ennen niin hyvä aine ei toimi. Lopputuloksena kemikaaleja käytetään entistä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865