Otin sitten äsken poliisien kanssa kiinni Minini kolhijan (kamppi). Olin vielä hereillä 2:30 kun kuulin kerrostaloikkunastani humalaisen meteliä ja mäiskettä. Katsoin ikkunasta ulos. Perkele! Ministäni puuttui kuskin peili ja humalainen pelasi peilillä fudista.
Äkkiä soitto poliisille ja ulos kyttämään humalaista. Poliisi tuli paikalle 5 minuutissa ja otti humalaisen kiinni.
Sitä ennen se oli vielä kerennyt kiivetä Minin edessä olevan pakettiauton katolle ja hyppinyt siinä tovin. Ja sieltä alas tietenkin mun konepellille ja muutama monotus ikkunaan.
Peili veke, konepellissä pari painaumaa ovessa pienen pieni klommo peilin poistosta.
Vittusaatana. Se on sitten 142 € omavastuu. Eikä auto ole ollut mulla kuin vajaan kuukauden. Poliisitkin sano että voihan sitä aina yrittää saada korvausta kolhijalta, mutta ei noista "narkkareista" koskaan tiedä.
Ensimmäinen autoni 3 viikossa tärvelty. Vittu! pitäisi varmaan ostaa joku vitun vanha paska tai sitten vuokrata autotalli!
VOI VIDDU!
4
2936
Vastaukset
- hmmm
Omavastuuta ei taida mennä ilkivaltavakuutuksesta.
- TjK
Ainakin pohjolalla menee ilkivallasta. Kuten myös bonukset! Törkeetä sinänsä, mutta näin ne mulle kertoivat, kun nilkit oli hyppiny katon lyttyyn. Jos olisivat rikkoneet ikkunan, niin olisi mennyt varastamisen yrittämiseksi/automurroksi ja silloin ei olisi mennyt omavastuu ja bonukset.
Ite en käsitä, että miten eroaa toisistaan ilkivalta ja esim radion varastaminen. Mulle ainakin ihan samaa ilkivaltaa molemmat ja ihan yhtä paljon olen molempia aiheuttanut itse omalla tyhmyydelläni.
- humalainen
Olen pahoillani siitä peilistä ja niistä kolhuista. Ei viitsitä kantaa kaunaa näin joulun alla. Saat anteeksi, ja sovitaan vaikka niin, että se 142 euroa on joululahja ja antamisen ilohan se hienoin ilo on.
Hyvää joulua! - ohjeiden jakaja
Taidat olla keravalta.
No joka tapauksessa olisit kurittanut sitä sikaa vähintään omanvastuun verran.
Tai no ottanut vähintään sen kännykän pantiksi siksi ajaksi kuin maksaa sinulle tuon rahan.
Samalla tavalla tekevät taksikuskitkin niille, jotka taksissa oksentelevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1464705BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2043940- 2113157
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093019Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main712823- 1231673
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok91605- 601306
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471156MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1441121