Joulaulujen pilaversiot

Löytyisköhän jostain perinteisten joululaulujen hauskoja versioiota?
Ilmoita

20 Vastausta

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

No en mutta ... unohda!! Paitsi joulupuu on varastettu jeparit on ovella joulupukki hirtettynä joulukuusen oksilla .... jne
Ilmoita
ei itkeä saa,ei meluta saa,joku voi tulla haulikon kaa...
Ilmoita
"Pulituuripullot ja kanisterin korkit,
ripustettu on jo joulukuusen oksille;

Hei tenttu-ukot hyppikkää,
viel' on apteekit auki!"

Ja tämä ei muuten ole mikään pilalaulu, vaan sopii täydellisesti kaikille niille retkuille, jotka pilaavat kunnon joulua, ottamalla silloin alkoholia.
Ilmoita
joulupulli joulupukki parta poikki silmäpuhki XD
Ilmoita
nosto
Ilmoita
Tätä on laulettu kolme yltä jouluun on laskin pulkalla itse eilen vaikkei lunta ollukkaan! Pöydän viereen sammahdin ja vuoteeseen mut kannettiin kun unta nöin niinnkutöt tulleet on
Ilmoita
Joulupukki joulupukki parta poikki
silmä puhki käyppä tänne emme pelkää isä antaa sulle selkään äiti hakkaa kaulimella laoset heittää pipareita XD TIEDÄN MYÖS

Joulupuu on varastettu poliisit on ovella joulupukki teurastettu joulupuun oksilla
Ilmoita
joulukulli,joulukulli , penis poikki karvat poltti
Ilmoita
joulupukki on varastettu ,jeparit on ovella kaikki huumeit on jo piilotettu pois jeparin poskelta ,kuusen pienet kynttiläiset tuhoavat kaunankin ympärillä hautajaiset valkaisevat molonkin.
Ilmoita
Joulu pukkii joulu pukki silmä puhki pää irti lapset ampuu pistoo leilla pukki torjuu boksereilla
Ilmoita
Miksi viettää joulua, jos ei arvosta sitä sen vertaa että joululaulutkin pitää pilkata?
1 VASTAUS:
Kuka väitti, että täällä kukaan mitään viettää? Ihan itse omasta päästäsi kehitit tuon olettamuksen.
+Lisää kommentti
Joulupukki parta poikki silmä puhki käyppä tänne emme pelkää isä lyö suo selkään anna lahjat ja lähe hiiteen ennen kun mä oon laskenut viiteen 12345 pum joulu pukki kuoli
Ilmoita
Joulupukki joulupukki parta poikki silmä puhki käyppä tänne emme pelkää isä lyö sua selkään anna lahjat ja lähe hiiteen ennen ku mä lasken viiteen 1 2 3 4 5 pum joulupukki kuoli.
Ilmoita
salaisuus- nimisen laulun sävel rimmaa hienosti enkeli taivaan lausui näin-virteen..
Ilmoita
Joulupukki joulupukki roska auton pakoputki lahja tänne häivy hiiteen ennen kun mä lasken viiteen 1,2,3,4, 4,5 pukki kuoli turha huoli
Ilmoita
Kolme vuotta jouluun on, laskin itse eilen pulkalla, vaikkei lunta ollutkaan. Kynttilätkin sulivat ja se roihu oli mahtava, kun liekit löivät kanalaa!
Ilmoita
Joulupuu on varastettu poliisit on ovella joulupukki hirtettynä ompi kuusen oksilla kuusen pienet kynttiläiset käristävät pukkia pukki huutaa hädissäsnsä "Tuokaa haudalle kukkia"

Ja sit viel

Joulupukki joulupukki parta poikki silmä puhki tuutko tänne emme pelkää, isä antaa sulle selkään lapset ampuu haulikolla joulupukki torjuu boksereilla.
Ilmoita
Joulupukkii joulupukkii parta poikki, silmä puhki käyppä tänne emme pelkää, isä antaa sulle selkään. äiti hakkaa kaulimella, pukki torjuu kalsareilla anna lahjat häivy hiiteen ennenkun mä lasken viiteen
Ilmoita
Tällänen- Tontut sammuu kaikki tontut ryyppää. Tontut ryyppää.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Joulaulujen pilaversiot

Löytyisköhän jostain perinteisten joululaulujen hauskoja versioiota?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta