Joulaulujen pilaversiot

Lutu

Löytyisköhän jostain perinteisten joululaulujen hauskoja versioiota?

55

26593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Mie<

      No en mutta ... unohda!! Paitsi joulupuu on varastettu jeparit on ovella joulupukki hirtettynä joulukuusen oksilla .... jne

    • tonttu tomera

      ei itkeä saa,ei meluta saa,joku voi tulla haulikon kaa...

    • Puli

      "Pulituuripullot ja kanisterin korkit,
      ripustettu on jo joulukuusen oksille;

      Hei tenttu-ukot hyppikkää,
      viel' on apteekit auki!"

      Ja tämä ei muuten ole mikään pilalaulu, vaan sopii täydellisesti kaikille niille retkuille, jotka pilaavat kunnon joulua, ottamalla silloin alkoholia.

      • Anonyymi

        Joulupukki silmä puhki


    • XDjonne

      joulupulli joulupukki parta poikki silmäpuhki XD

      • Anonyymi

        Joulupukki


    • nostaja

      nosto

    • Moippelis

      Tätä on laulettu kolme yltä jouluun on laskin pulkalla itse eilen vaikkei lunta ollukkaan! Pöydän viereen sammahdin ja vuoteeseen mut kannettiin kun unta nöin niinnkutöt tulleet on

    • emilynnn

      Joulupukki joulupukki parta poikki
      silmä puhki käyppä tänne emme pelkää isä antaa sulle selkään äiti hakkaa kaulimella laoset heittää pipareita XD TIEDÄN MYÖS

      Joulupuu on varastettu poliisit on ovella joulupukki teurastettu joulupuun oksilla

      • Anonyymi

        Joulupukki joulupukki parta poikki
        silmä puhki käyppä tänne emme pelkää isä antaa sulle selkään äiti hakkaa kaulimella pukki torjuu kalsareilla anna lahjat häivy hiiteen ennen kun mä lasken viiteen XD


      • Anonyymi

        Joulupukki joulupukki silmäpuhki partapoikki käyppäs päälle emme pelkää isä antaa sulle selkää Mummo hakkaa kaulimella isä ampuu haulikolla lapset heittää lusikoilla joulupukki torjuu boksereilla


    • sj2

      joulukulli,joulukulli , penis poikki karvat poltti

      • Anonyymi

        XDDDDDDD


    • sj3

      joulupukki on varastettu ,jeparit on ovella kaikki huumeit on jo piilotettu pois jeparin poskelta ,kuusen pienet kynttiläiset tuhoavat kaunankin ympärillä hautajaiset valkaisevat molonkin.

    • Läppä11111

      Joulu pukkii joulu pukki silmä puhki pää irti lapset ampuu pistoo leilla pukki torjuu boksereilla

    • Alhaiso

      Miksi viettää joulua, jos ei arvosta sitä sen vertaa että joululaulutkin pitää pilkata?

      • herne.tiukassa

        Kuka väitti, että täällä kukaan mitään viettää? Ihan itse omasta päästäsi kehitit tuon olettamuksen.


      • Anonyymi

        Huumori kohdillaan XDD:>


    • Smetaihg

      Joulupukki parta poikki silmä puhki käyppä tänne emme pelkää isä lyö suo selkään anna lahjat ja lähe hiiteen ennen kun mä oon laskenut viiteen 12345 pum joulu pukki kuoli

      • Anonyymi

        Meillä oli täällänen
        Joulupukki joulupukki parta poikki silmä puhki. Käyppä tänne emme pelkää isä antaa sulle selkään. Äiti hakkaa kaulimella isä ampuu pistoolilla anna lahjat häivy hiiteen yy kaa koo nee vii PUM pukista ruli jo reikä leipä


    • Läskipä

      Joulupukki joulupukki parta poikki silmä puhki käyppä tänne emme pelkää isä lyö sua selkään anna lahjat ja lähe hiiteen ennen ku mä lasken viiteen 1 2 3 4 5 pum joulupukki kuoli.

    • Hernandon

      salaisuus- nimisen laulun sävel rimmaa hienosti enkeli taivaan lausui näin-virteen..

    • Nää_on_näitä

      Joulupukki joulupukki roska auton pakoputki lahja tänne häivy hiiteen ennen kun mä lasken viiteen 1,2,3,4, 4,5 pukki kuoli turha huoli

      • Anonyymi

        To oli Iha paras!!!!


      • Anonyymi

        Tämmä


      • Anonyymi

        Tää on ihan paras näistä


    • Jio

      Kolme vuotta jouluun on, laskin itse eilen pulkalla, vaikkei lunta ollutkaan. Kynttilätkin sulivat ja se roihu oli mahtava, kun liekit löivät kanalaa!

    • xDDD

      Joulupuu on varastettu poliisit on ovella joulupukki hirtettynä ompi kuusen oksilla kuusen pienet kynttiläiset käristävät pukkia pukki huutaa hädissäsnsä "Tuokaa haudalle kukkia"

      Ja sit viel

      Joulupukki joulupukki parta poikki silmä puhki tuutko tänne emme pelkää, isä antaa sulle selkään lapset ampuu haulikolla joulupukki torjuu boksereilla.

    • Kakan

      Joulupukkii joulupukkii parta poikki, silmä puhki käyppä tänne emme pelkää, isä antaa sulle selkään. äiti hakkaa kaulimella, pukki torjuu kalsareilla anna lahjat häivy hiiteen ennenkun mä lasken viiteen

    • Anonyymi

      Tällänen- Tontut sammuu kaikki tontut ryyppää. Tontut ryyppää.

      • Anonyymi

        XDDDDD


    • Anonyymi

      Kulkuset-laulun pilaversiota laulettiin aikoinaan näin:

      Kilisee kilisee kassissa, kassissa kassissa
      Kilisee kilisee kassissa
      Kolme pulloo kossua.

    • Anonyymi

      Joulupuu on varastettu poliisit on ovella joulupukki hirtettynä ompi kuusen oksalla kuusen pienet kynttiläiset käristävät pukkia ympärillä lapsokaiset vetelevät säkkejä

    • Anonyymi

      Tontut sammuu pukki vielä ryyppää pukki ryyppää illan tullen pukkikin jo sammuu pukki sammuu tiptaptiptaptipetipetiptap tip tip tap

    • Anonyymi

      Joulupukki pökki innoissaan
      Korvatunturilla muoriaan
      Mutta muori kavala
      Pukin poissaollessa
      Käytti kynttilöitä

    • Itseasiassa en muista yhtään. Sen sijaan koomisia joululauluja muistan kyllä kosolti. No huumoria pitää olla.

    • Anonyymi

      Paska

    • Anonyymi

      Paska

    • Anonyymi

      Paska

    • Anonyymi

      joulupuu on varastettu, poliisit on ovella. joulupukki hirtettynä ompi kuusen oksilla. kuusen pienet kynttiläiset polttelevat pukkia. ympärillä lapsukaiset laulelevat sulosti : tuokaa haudalle kukkia!😂😂

      • Anonyymi

        Joulupuu on varastettu jeparit on ovella joulupukki hirtettynä ompi kuusen oksilla kuusen pienet kynttiläiset käristävät pukkia pukki huutaa hädissäänsä tuokaa haudalle kukkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupuu on varastettu jeparit on ovella joulupukki hirtettynä ompi kuusen oksilla kuusen pienet kynttiläiset käristävät pukkia pukki huutaa hädissäänsä tuokaa haudalle kukkia

        🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😂😂😂😂🇫🇮(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:


    • Anonyymi

      Joulupukki joulupukki tuuppa tänne emmä pelkää ammun ilmakolla selkää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei liity joulu lauluu mut sanon kuitenki oon 4 vuotias pakistaninsotilas loin ydinräjähteen räjähtise mun käteen aamen

    • Kilisee kilisee kassissa, kassissa, kassissa, kilisee kilisee kassissa loistehessa nietosten.

    • Anonyymi

      Lunta tulvillaan on isän niska kun lapset heittää palloillaan ja isää ärsyttää. HEI Kulkuset kulkuset oven väliin jää, isä huutaa perkele ja pallit räjähtää HEI Rekehen rekehen kaikki pakataan, muuttokuorma lähtee saa ja lapset jätetään!

    • Anonyymi

      EI itkeä saa ei meluta saa tonttu voi tulla haulikon kaa

    • Anonyymi

      Meil on tämmöne: Joulupukki Joulupukki parta poikki silmä puhki käypä tänne emme pelkää iskä antaa sulle selkää äiti hakkaa kaulimella pukki torjuu kalsareilla heitä lahjat ja painu hiiteen ennenkuin mä lasken viiteen 1 2 3 4 4,5 pukki kuoli pukki oottaa joulun viettoon kinkkuna se pöytään istuu

    • Anonyymi

      Tällä sen mää tiiän joulupuu on varastettu jeparit on ovella namusetä ripustettu ompi kuusen oksilla... Ja joulupuu on nakerrettu majavat on ovella...

    • Anonyymi

      Ja höpö höpö te laulujen pilkkaajat, hävetkää!!!

      • Anonyymi

        Joulumieltä hei!


      • Anonyymi

        itke.


    • Anonyymi

      joulupukki joulupukki valkoparta vanha ukki käyppätänne emme pelkää isä antaa sulle selkää äiti tähtää haulikolla isä ampuu ohjuksella anna lahjat painu hiiteen ennen kun mä lasken viiteen XD

    • Anonyymi

      Itse tuli aina laulettua:

      Joulupukki, Joulupukki, valkoparta, vahna ukki,
      tuuppa tänne, emme pelkää, äiti antaa sulle selkää.
      Iskä ampuu haulikolla, lapset sohuu laasereilla, pappa torjuu pikkareilla, mummo ampuu konareilla.

      Jännä miten joissain versioissa pukki on se joka torjuu alusvaatteilla, kun taas osassa joku muu.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe