Miksi juuri minä??

Hänen

Kerron nyt viimeisen pulivuotisen helvettini:
Eräänä iltana eräs kaverini soitti ja pyysi mua kahville.Kaveri oli mies puolinen muttei meillä suhdetta ollut.Hän tulikin mutta hänellä oli kuski.Kuski alkoi puhumaan mulle heti ja me tunnuttiin olevan lähellä toisiamme. Kaverini oli sanonut että me seurustellaan, mikä oli valhetta.Kun he toivat mun kotio sanoi tää uusi tutta vuus että anna äitilles mun numero ja luetteli numeronsa. Hän oli mua huomattavasti vanhempi.Myöhemmin selvisit että hän oli 32 ja mä 17.Mietin viikon ennen kuin uskalsin soittaa ja kun soitin puhuimme pitkään ja tapasimme seuraavana päivänä. Selvisi että hän on naimisissa mutta suhde on huonolla pohjalla.Hyväksyin sen vaikka olenkin pettämistä vastaan. Hän mielytti minua kovasti ja aloikmme tapailemaan lähes päivittäin, vaikka meillä oli välimatkaa yli viisikymmentä kilometriä. Sitten hän lupasi (noin 2kk päästä tapaamisesta) muuttaa pois vaimonsa ja poikansa luota.Olin tietenkin onnellinen. Tuona samana päivänä olin myöhään töissä ( 23:00 ) ja hän lupasi tulla hakemaan häntä ei kuitenkaan kuulunut ja jouduin nukkumaan rautatieasemalla. Ja menin seuraavana aamuna kello 06:00 töihin.koitin kiinni häntä mutta vastaaja oli päällä. Kun vihdoin hän vastasi hän päätti kuitenkin lyödä luurin korvaan. Lähetin muutaman viestin ja mulle tuli tylysti takaisin ex sä ymmärrä sä oot saanu pronssi tilan. Oli suuttunut, tietenkin ja pettynyt. Nielin ylpeyteni ja kärsin. laihduin suunnattomasti ja mieli oli todella maassa. Pääsin jo hänen ylitseen, melkein kun hän sitten muutti meidän naapuriin vaimonsa ja poikansa kanssa.Poika on 1vuosi 8kk. Asumme maalla joten naapuri on noin 1 km päässä.Ensiksi en edes tienny sitä mutta sitten huomasin hänet eräänä aamuna siinä pihassa ja katseemme kohtasivat. Ei mennyt kauan kun hän soitti minulle.( eroomisesta oli kulunut 9 vko.) Hän halusi tavata minut ja mennä kahville. Mä hullu suostuin ja siitä alkoi jälleen sama rumpa. Me nähtiin melkein joka päivä taasen ja harrastimme seksiäkin kuin parit yleensäkin. Emme puhuneet vaimosta, eroamisesta tai muustakaan usein. Hän kuitenkin vakuutti rakastavansa mua! Välillä hän oli taas vastaamatta puhelimeen ja ymmärsin kyllä senkin koska RAKASTAN HÄNTÄ.Ei hän hän voi puhua ollessaan kotonaan. Kuitenkin oletin että meistä tulisi jotain ja kaikki hänenkin kaverinsa luulivat että me ollaan yhes siis niin et hän olisi jättänyt muijansa. Totta kai ymmärrän häntä sitenkin että hän on ollu linnassa usean vuoden mutta miksi minä rakastuin häneen??Totta kai tuokin onni taas loppui ennen joulua kun hänen piti maksaa minulle kolmen tonnin laina. Hän ei vastannut puhelimeen joulun jälkeen ennen kuin eilen. Totta kai olin miettinyt että saanko rahojani koskaan ulos, mutta ei silla ollut toisaalta merkitystä kun se oli jo hylännyt mut taas. Kun eilen kuulin sen äänen ja sovimme tapaamisen sunnuntaiksi. Päätin olla enään kiintymättä häneen.Mutta miten voin pitää tunteeni kurissa hän on kuitenkin se mun rakkaus!Älkää nyt kritisoiko mun ikääni vaan vastatkaa niin kuin olette mieltä asiasta.Sori epäselvyyttä ja virheitä!Mulla on vaan kiire!Sanokaa vielä miten toimin sunnuntaina jotta saan rahani ja en rakastu lisää!

5

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • önski

käytetään hyväksi
      jätä se jätkä
      se vie sulta rahat ja maineen

• 40v

ookko sää noin sinisilmäinen ukko kusettaa että tänne asti haisee.Kyllä näkee että nuori liha on kiinnostanut ja kun on saanut eiku so long.

• zinaida

sua kusetetaan tosi rankasti. Viisainta olisi sun jutella äitis kanssa asiasta, ja tajuta, että tuollaisella suhteella ei ole tulevaisuutta.Oot mennyt viel rahaakin lainaamaan! huh. Voit joko sanoa hyvästi tonneillesi tai sitten menet ulosottomiehen juttusille, laittan edes perinnän vireille. Poliisikin varmaan kiinnostuisi alaikäisen makaamisesta, mutta ehkä menee pohja, kun sä olisit valmis siihen vaikka heti. Tietääks sen vaimo? Mä en haluaisi olla se,enkä sinäkään, jakamassa samaa mulkkua.

• Isä

Lopeta. Unohda. Naura hänelle, ja naura myös itsellesi. Sillä sen arvoiselta tuo ikävä kyllä kuulosti. Toinen vaihtoehto olisi itkeä, mutta nauru tuntuu mukavammalta ja parantaa.

Hanki itsellesi mukava poikaystävä jos olet seurustelua tai seksiä jatkuvasti haluava. ( Niinkuin useimmat Meistä.)
        Älä kiusaa itseäsi roskajutuila vaan nauti elämästä. On se sen arvoista.

• Isä kirjoitti:

Lopeta. Unohda. Naura hänelle, ja naura myös itsellesi. Sillä sen arvoiselta tuo ikävä kyllä kuulosti. Toinen vaihtoehto olisi itkeä, mutta nauru tuntuu mukavammalta ja parantaa.

Hanki itsellesi mukava poikaystävä jos olet seurustelua tai seksiä jatkuvasti haluava. ( Niinkuin useimmat Meistä.)
        Älä kiusaa itseäsi roskajutuila vaan nauti elämästä. On se sen arvoista.

Unohda koko mies, etsi ikioma kaveri, perusta hänen kanssa perhe, ostakaa talo, ja auto, vaikka ferrari, ja koira, tai no, ei koiraa.. tulee karvoja, sit maalatkaa talo punaiseksi ja tehkää perunamaa.. sit syökää perunoita kesällä ferrarin päällä.. tai no.. ei sittenkään.. tee niinkuin sydän sanoo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      419
      2302
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2129
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1435
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1099
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      58
      1015
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      403
      983
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      878
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      875
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      839
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      815
    Aihe