Miksi juuri minä??

Hänen

Kerron nyt viimeisen pulivuotisen helvettini:
Eräänä iltana eräs kaverini soitti ja pyysi mua kahville.Kaveri oli mies puolinen muttei meillä suhdetta ollut.Hän tulikin mutta hänellä oli kuski.Kuski alkoi puhumaan mulle heti ja me tunnuttiin olevan lähellä toisiamme. Kaverini oli sanonut että me seurustellaan, mikä oli valhetta.Kun he toivat mun kotio sanoi tää uusi tutta vuus että anna äitilles mun numero ja luetteli numeronsa. Hän oli mua huomattavasti vanhempi.Myöhemmin selvisit että hän oli 32 ja mä 17.Mietin viikon ennen kuin uskalsin soittaa ja kun soitin puhuimme pitkään ja tapasimme seuraavana päivänä. Selvisi että hän on naimisissa mutta suhde on huonolla pohjalla.Hyväksyin sen vaikka olenkin pettämistä vastaan. Hän mielytti minua kovasti ja aloikmme tapailemaan lähes päivittäin, vaikka meillä oli välimatkaa yli viisikymmentä kilometriä. Sitten hän lupasi (noin 2kk päästä tapaamisesta) muuttaa pois vaimonsa ja poikansa luota.Olin tietenkin onnellinen. Tuona samana päivänä olin myöhään töissä ( 23:00 ) ja hän lupasi tulla hakemaan häntä ei kuitenkaan kuulunut ja jouduin nukkumaan rautatieasemalla. Ja menin seuraavana aamuna kello 06:00 töihin.koitin kiinni häntä mutta vastaaja oli päällä. Kun vihdoin hän vastasi hän päätti kuitenkin lyödä luurin korvaan. Lähetin muutaman viestin ja mulle tuli tylysti takaisin ex sä ymmärrä sä oot saanu pronssi tilan. Oli suuttunut, tietenkin ja pettynyt. Nielin ylpeyteni ja kärsin. laihduin suunnattomasti ja mieli oli todella maassa. Pääsin jo hänen ylitseen, melkein kun hän sitten muutti meidän naapuriin vaimonsa ja poikansa kanssa.Poika on 1vuosi 8kk. Asumme maalla joten naapuri on noin 1 km päässä.Ensiksi en edes tienny sitä mutta sitten huomasin hänet eräänä aamuna siinä pihassa ja katseemme kohtasivat. Ei mennyt kauan kun hän soitti minulle.( eroomisesta oli kulunut 9 vko.) Hän halusi tavata minut ja mennä kahville. Mä hullu suostuin ja siitä alkoi jälleen sama rumpa. Me nähtiin melkein joka päivä taasen ja harrastimme seksiäkin kuin parit yleensäkin. Emme puhuneet vaimosta, eroamisesta tai muustakaan usein. Hän kuitenkin vakuutti rakastavansa mua! Välillä hän oli taas vastaamatta puhelimeen ja ymmärsin kyllä senkin koska RAKASTAN HÄNTÄ.Ei hän hän voi puhua ollessaan kotonaan. Kuitenkin oletin että meistä tulisi jotain ja kaikki hänenkin kaverinsa luulivat että me ollaan yhes siis niin et hän olisi jättänyt muijansa. Totta kai ymmärrän häntä sitenkin että hän on ollu linnassa usean vuoden mutta miksi minä rakastuin häneen??Totta kai tuokin onni taas loppui ennen joulua kun hänen piti maksaa minulle kolmen tonnin laina. Hän ei vastannut puhelimeen joulun jälkeen ennen kuin eilen. Totta kai olin miettinyt että saanko rahojani koskaan ulos, mutta ei silla ollut toisaalta merkitystä kun se oli jo hylännyt mut taas. Kun eilen kuulin sen äänen ja sovimme tapaamisen sunnuntaiksi. Päätin olla enään kiintymättä häneen.Mutta miten voin pitää tunteeni kurissa hän on kuitenkin se mun rakkaus!Älkää nyt kritisoiko mun ikääni vaan vastatkaa niin kuin olette mieltä asiasta.Sori epäselvyyttä ja virheitä!Mulla on vaan kiire!Sanokaa vielä miten toimin sunnuntaina jotta saan rahani ja en rakastu lisää!

5

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • önski

      käytetään hyväksi
      jätä se jätkä
      se vie sulta rahat ja maineen

      • 40v

        ookko sää noin sinisilmäinen ukko kusettaa että tänne asti haisee.Kyllä näkee että nuori liha on kiinnostanut ja kun on saanut eiku so long.


    • zinaida

      sua kusetetaan tosi rankasti. Viisainta olisi sun jutella äitis kanssa asiasta, ja tajuta, että tuollaisella suhteella ei ole tulevaisuutta.Oot mennyt viel rahaakin lainaamaan! huh. Voit joko sanoa hyvästi tonneillesi tai sitten menet ulosottomiehen juttusille, laittan edes perinnän vireille. Poliisikin varmaan kiinnostuisi alaikäisen makaamisesta, mutta ehkä menee pohja, kun sä olisit valmis siihen vaikka heti. Tietääks sen vaimo? Mä en haluaisi olla se,enkä sinäkään, jakamassa samaa mulkkua.

      • Isä

        Lopeta. Unohda. Naura hänelle, ja naura myös itsellesi. Sillä sen arvoiselta tuo ikävä kyllä kuulosti. Toinen vaihtoehto olisi itkeä, mutta nauru tuntuu mukavammalta ja parantaa.

        Hanki itsellesi mukava poikaystävä jos olet seurustelua tai seksiä jatkuvasti haluava. ( Niinkuin useimmat Meistä.)
        Älä kiusaa itseäsi roskajutuila vaan nauti elämästä. On se sen arvoista.


      • Isä kirjoitti:

        Lopeta. Unohda. Naura hänelle, ja naura myös itsellesi. Sillä sen arvoiselta tuo ikävä kyllä kuulosti. Toinen vaihtoehto olisi itkeä, mutta nauru tuntuu mukavammalta ja parantaa.

        Hanki itsellesi mukava poikaystävä jos olet seurustelua tai seksiä jatkuvasti haluava. ( Niinkuin useimmat Meistä.)
        Älä kiusaa itseäsi roskajutuila vaan nauti elämästä. On se sen arvoista.

        Unohda koko mies, etsi ikioma kaveri, perusta hänen kanssa perhe, ostakaa talo, ja auto, vaikka ferrari, ja koira, tai no, ei koiraa.. tulee karvoja, sit maalatkaa talo punaiseksi ja tehkää perunamaa.. sit syökää perunoita kesällä ferrarin päällä.. tai no.. ei sittenkään.. tee niinkuin sydän sanoo..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe