Huolehdin miehestäni..

vaimosi ...

Olen nainen ,hellä ja huolehtiva.
Hoidan hänen lapsiaan ja pidän myös kotini kunnossa.
Mieheni saa usein minulta huomiota.Kerron hänelle että haluan hänen syliinsä.
joskus vain hellästi muuten suutelen.
Olenko oikea nainen,en nalkuta vaan kysyn mieheltäni lempeästi *kuinka on työpäiväsi mennyt*
Laitan ruuan maukasta ja ravitsevaa.

Myös sängyssä ota huomioon mieheni..jos hän on väsynyt..en odottakkaan häneltä paljon ..vaan hän saa tyytdyttää vain itsensä

Ansaitsenko kukkaset?

25

1866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Tuo on enemmän mistä voi edes uneksia!

• salpietar

melkein voin nähdä sinut matelemassa ja täyttämässä orjattaren lailla miehesi toiveet itse kaikesta ilman jääden. Kunhan vaan tyydyttää itsensä, olen tässä vaan panopuuna, mitä sen jos jään itse ilman. Mun ukkoni rakstaisi sua ylikaiken, et vaatisi itsellesi mitään vaan palvoisit häntä ihaillen. Et ansaitse muutakuin risuja, sisko, risuja.

• oudoksuva

... se toimii molempiin suuntiin. Jos vaimo tyydyttää miehensä tarpeet tai mies vaimonsa, siitä seuraa harmoninen hyvä olo ja tasapainoinen parisuhde, niin että molemmat antavat ja saavat yhtä paljon. Jos mies huomioidaa, hän palkitsee sen ja päinvastoin. Varmasti tämä toimii myös niin, että "hyvin hoidettu" vaimo palkitsee myös miehensä. Miksei muka voisi olla kivaa, miksi pitäisi olla niin tiukkapipoisen itsenäistä ja tasa-arvoista, että hyvä olo ei saa edes tilaisuutta.

• Brittivaimon onnellinen mies

olet juuri niitä vittumaisia suomalaisia ämmiä, jotka tekevät kaikkensa, että miehellä olisi mahdollisimman kurjaa elää parisuhteessa. Minä taas voin nähdä sinut nalkuttamassa pienimmästäkin asiasta. Päänsärkysikin on jo lähes käsite maailmalla. Olen täysin varma, että tälläkin hetkellä miehesi etsii hiljakseen uutta kumppania. Varmaan löytääkin. Sen jälkeen voit tietysti ihmetellä, että miksi hän lähti....

• salpietar
        Brittivaimon onnellinen mies kirjoitti:

olet juuri niitä vittumaisia suomalaisia ämmiä, jotka tekevät kaikkensa, että miehellä olisi mahdollisimman kurjaa elää parisuhteessa. Minä taas voin nähdä sinut nalkuttamassa pienimmästäkin asiasta. Päänsärkysikin on jo lähes käsite maailmalla. Olen täysin varma, että tälläkin hetkellä miehesi etsii hiljakseen uutta kumppania. Varmaan löytääkin. Sen jälkeen voit tietysti ihmetellä, että miksi hän lähti....

palveluksen, jos lähtisi. Suhteesa mieskin voi pelata korttinsa väärin. Kiitos ieva kannanotosta, sitä mä tarkotin.

• salpietar
        Brittivaimon onnellinen mies kirjoitti:

meillä ei seksiä puutu, joten ainakaan minun maailmankuulusta päänsärystä ei voi olla kyse. Vika vaan on siinä, että parisuhteessa on oltava muutkin asiat kohdallaan kuin seksi.
        Hienoa tuokin,"jotka tekevät kaikkensa, että miehellä olisi mahdollisimman kurjaa elää parisuhteessa" Voi poika,oleko ikinä ajatellut miksi asiat menevät siihen pisteeseen, ettei yksinkertaisesti enää ole muuta jäljellä kuin nalkuttaminen? Miksiköhän vaimo nalkuttaa? Voisikohan mies jotenkin omalla käytöksellään vaikutaa siihen millainen suhde mahtaa olla, vai onko parisuhteen hengen muodostaminen ja ylläpito vain naisen asia? Mies vaan ottaa mitä annataan,vai? Käsittääkseni metsä vastaa niin kuin sinne huutaa.

• ja paljon.

,

• eku

Varmasti olet monelle ihanne vaimo. mutta älä unohda itseäsi.
      Jos miehesi otta myös sinut huomioon niin varmasti kaikki on ok mutta jos ei niin olet hyväksi käytetty. Et jaksa pitkään!

• Sara

Yritin olla mieliksi koska rakasti, hoidin lapset, laitoin ruokaa, pesin pyykit, yritin viestittää rakkauteni. Sitten hän tuli siihen tulokseen että ei rakasta minua enää. Ja halusi oman kodin, kaikki oli ollut huonosti kauan, eikä hän mitään sanonut.
        Ole oma vahva itsesi, taistele siitä, sillä sinuna sinut on rakastettava!! Elän onnellista elämää, yksin, en tarvitse yrittää miellyttää, ja uskon ettää löydän rakkauden ihan varmasti!!

• eku
        Sara kirjoitti:

Yritin olla mieliksi koska rakasti, hoidin lapset, laitoin ruokaa, pesin pyykit, yritin viestittää rakkauteni. Sitten hän tuli siihen tulokseen että ei rakasta minua enää. Ja halusi oman kodin, kaikki oli ollut huonosti kauan, eikä hän mitään sanonut.
        Ole oma vahva itsesi, taistele siitä, sillä sinuna sinut on rakastettava!! Elän onnellista elämää, yksin, en tarvitse yrittää miellyttää, ja uskon ettää löydän rakkauden ihan varmasti!!

Tulee turhaantunut olo kun tuntee yrittäneensä kaikkensa ja kuitenkin on vain tyhjää.
        On varmaan hyvä olla yksin ja tutustua itseensä että, mitä tosiaan haluaa. Oppia rakastamaan itseään muita ulkopuolelle jättämättä.
        Katsomaan peiliin tuntea itsensä ja hyväksyä.
        Olen sen tien käynyt ja jatkan sitä yhä eteenpäin. Avoimin ovin.
        Kyllä joskus kolahtaa!?

• huolehdin miehestäni..ja myös

Todellakin ...kun kirjoitin tuon viestin ...halusin tavallaan saada ajatuksia miehiltä ...tällainenko vaimon tulisi olla..
        Olen nainen ,,,hellä ja hulehtiva ..niin olen rakastanut paljon miestäni huolehtinut hänestä ..olen halunnut häneen syliinsä..ja suudellut ja pussannut muuten vaan työpäivän jälkeen huomioinut häntä ..laittanut ruokaa parhaan kykyni mukaan..ja sängyssä rakastellut sydämestäni ..en koskaan teeskennellyt...
        Mutta näinhän se on ...kun olen hellinyt ...olen usein saanut *murahduksia* ...torjumista..olen hoitanut lapsiani siis hänenkin lapsiaan kertonut mitä he ovat päivän mittaan tehneet ..*ei paljon kiinnostusta..väsyttää* sanoi hän..
        ...ruoka valmiina kun tullut kotiin..*ei kiitosta vain murahdus ja nopea hotkaisu ...Niin työpäivä ollut minullakin ...lasteni kanssa ..* ei skysymystä häneltä kuinka on mennyt*..ei huomoin osoitusta ei kukkasia tai joskus..hellästi sanottuna*haluaisitko vaihteeksi lähteä ulos*kun olet täällä aina kotona..niin sängyssä kun hyrisen hänen kainalossaan *taas murahtaa * ..olen niin väsynyt* eikös sulla ole muuta mielessä..
        Niin ansaitsenko kukkaset ? Nyt kun kaiken tämän jälkeen ...joskus itken ja huudankin ...*olen nainen! tarvitsen rakkautta ! huomaatko minut..??
        Ei ...vastausta vain ihmettely ...ei naiset saa huutaa..Niin todellakin en jaksanutkaan ..paloin loppuun.
        Niin todellakin olenko hyväksikäytetty ...niin tunnen olleeni..mutta olen jo kaiken tuon käynyt läpi ...oppinut antamaan itselleni arvon..ja tiedän itse kuitenkin olen nainen ja haluan rakastaa ja haluan että myös minua rakastetaan!.Olen suloinen ja herkkä ihminen ja vahvakin tarvittaessa mutta herkkyyttäni en halua kadottaa ..joskus saan kyllä vielä rakkautta ..vastarakkautta uskon niin..

• huolehdin miehestäni..ja myös kirjoitti:

Todellakin ...kun kirjoitin tuon viestin ...halusin tavallaan saada ajatuksia miehiltä ...tällainenko vaimon tulisi olla..
        Olen nainen ,,,hellä ja hulehtiva ..niin olen rakastanut paljon miestäni huolehtinut hänestä ..olen halunnut häneen syliinsä..ja suudellut ja pussannut muuten vaan työpäivän jälkeen huomioinut häntä ..laittanut ruokaa parhaan kykyni mukaan..ja sängyssä rakastellut sydämestäni ..en koskaan teeskennellyt...
        Mutta näinhän se on ...kun olen hellinyt ...olen usein saanut *murahduksia* ...torjumista..olen hoitanut lapsiani siis hänenkin lapsiaan kertonut mitä he ovat päivän mittaan tehneet ..*ei paljon kiinnostusta..väsyttää* sanoi hän..
        ...ruoka valmiina kun tullut kotiin..*ei kiitosta vain murahdus ja nopea hotkaisu ...Niin työpäivä ollut minullakin ...lasteni kanssa ..* ei skysymystä häneltä kuinka on mennyt*..ei huomoin osoitusta ei kukkasia tai joskus..hellästi sanottuna*haluaisitko vaihteeksi lähteä ulos*kun olet täällä aina kotona..niin sängyssä kun hyrisen hänen kainalossaan *taas murahtaa * ..olen niin väsynyt* eikös sulla ole muuta mielessä..
        Niin ansaitsenko kukkaset ? Nyt kun kaiken tämän jälkeen ...joskus itken ja huudankin ...*olen nainen! tarvitsen rakkautta ! huomaatko minut..??
        Ei ...vastausta vain ihmettely ...ei naiset saa huutaa..Niin todellakin en jaksanutkaan ..paloin loppuun.
        Niin todellakin olenko hyväksikäytetty ...niin tunnen olleeni..mutta olen jo kaiken tuon käynyt läpi ...oppinut antamaan itselleni arvon..ja tiedän itse kuitenkin olen nainen ja haluan rakastaa ja haluan että myös minua rakastetaan!.Olen suloinen ja herkkä ihminen ja vahvakin tarvittaessa mutta herkkyyttäni en halua kadottaa ..joskus saan kyllä vielä rakkautta ..vastarakkautta uskon niin..

Sinun kuuluu olla herkkä ja suloinen, olet kaunis ihminen, ja ennen kaikkea nainen. Ja sitä on saatava olla nainen ja naisellinen ja nauttia siitä. Minäkin aloin huutaa, luulin että menetän järkeni, en ole huutaja tyyppi, olen tosi kiltti. Ja haluan uskoa siihen hyvään minään, sillä se minä olen, ja jos ei toinen huomaa minkälainen ihminen on niin siinä voi huonosti. Kun päätin olla välittämättä mitä se sanoo, niin oloa helpotti aivan ihmeellisesti. En tarvinnut enää loukkaantua joka päivä.
        Mutta olet hyvä vaimo, miehesi vaan ei ehkä koskaan tule sitä ymmärtää, ei minunkaan varmasti, sillä tiedän että olen hieno ihminen ja ansaitsen kunnioitusta. Se ihmeellinen osa on että siellä ulkona on miehiä jotka kunnioittavat ja katsovat elämää ihan eri kulmasta kuin ex-mies.
        Nauti elämastäsi ja lapsistasi, ymmärrän tilanteesi ihan täydellisesti, ja ajattelen sinua.

• haluan huolehtia myös miehestä
        Sara ([email protected]) kirjoitti:

Sinun kuuluu olla herkkä ja suloinen, olet kaunis ihminen, ja ennen kaikkea nainen. Ja sitä on saatava olla nainen ja naisellinen ja nauttia siitä. Minäkin aloin huutaa, luulin että menetän järkeni, en ole huutaja tyyppi, olen tosi kiltti. Ja haluan uskoa siihen hyvään minään, sillä se minä olen, ja jos ei toinen huomaa minkälainen ihminen on niin siinä voi huonosti. Kun päätin olla välittämättä mitä se sanoo, niin oloa helpotti aivan ihmeellisesti. En tarvinnut enää loukkaantua joka päivä.
        Mutta olet hyvä vaimo, miehesi vaan ei ehkä koskaan tule sitä ymmärtää, ei minunkaan varmasti, sillä tiedän että olen hieno ihminen ja ansaitsen kunnioitusta. Se ihmeellinen osa on että siellä ulkona on miehiä jotka kunnioittavat ja katsovat elämää ihan eri kulmasta kuin ex-mies.
        Nauti elämastäsi ja lapsistasi, ymmärrän tilanteesi ihan täydellisesti, ja ajattelen sinua.

Kiitos...ihanasta vastauksestasi!
        Vaikka olenkin jo selvittänyt tieni ylös oman itseni arvostamiseen ja säilyttänyt vielä herkkyyteni ja nautin naiseudestani..tukeminen ja kannustus on vielä tärkeää!
        Mielessäni ,alitajunnassani on vielä kokemani turhautuminen ja kiitoksia ja kannustusta en ole paljon saanut.
        Siis olemme taistelleet tuon kaiken läpi..ei ole ollut mukavaa huutaa mutta kun on ollut sydän tuskaa täynnä jotenkinhan se on purkauduttava.Ja kuitenkin en minäkään ole mikään huutaja ihminen en äkäinen enkä kiukkuinen.Vaan rauhallinen ja ajatteleva ihminen ,nainen ennekaikkea.Ja herkkyyttäni varjelen sydämmessäni erityisesti ja olen ylpeä itsestäni että en ole muuttunut kyyniseksi.

• Sara
        haluan huolehtia myös miehestä kirjoitti:

Kiitos...ihanasta vastauksestasi!
        Vaikka olenkin jo selvittänyt tieni ylös oman itseni arvostamiseen ja säilyttänyt vielä herkkyyteni ja nautin naiseudestani..tukeminen ja kannustus on vielä tärkeää!
        Mielessäni ,alitajunnassani on vielä kokemani turhautuminen ja kiitoksia ja kannustusta en ole paljon saanut.
        Siis olemme taistelleet tuon kaiken läpi..ei ole ollut mukavaa huutaa mutta kun on ollut sydän tuskaa täynnä jotenkinhan se on purkauduttava.Ja kuitenkin en minäkään ole mikään huutaja ihminen en äkäinen enkä kiukkuinen.Vaan rauhallinen ja ajatteleva ihminen ,nainen ennekaikkea.Ja herkkyyttäni varjelen sydämmessäni erityisesti ja olen ylpeä itsestäni että en ole muuttunut kyyniseksi.

Sillä maailma ei ole kamala paikka, se on kaunis jos niin uskoo. Ja muista että elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi, ja olemalla surullinen. Mutta voihan kaikki muuttua, uskon siihenkin, uskoin omassa suhteessa. Ex-mies vaan ei uskonut, niin ei siihen yksin pysty.
        Tänä päivänä osaan nauraakin, ja olen iloinen ja onnellinen, nauran ex-miehellekin, hänen juttujaan, ne eivät koske minua enää. Sillä tiedän että itse olen valinnut oikein. Elämä voittaa, ja osko kovasti niin saat kaiken mistä haaveilet, eteenkin oman elämän sinuna.

• (x)

tuo on oikeaa puhetta
      ei mies aina jaksa

• ieva

mutta usein se toimii niin että toinen vetää aina ja kokoajan kotiin päin ja toinen vain täyttää odotuksia.

Olen kokeillut monta kertaa että jos olen oikein kiltti saanko vastapalvelukseksi huomiota jota kaipaan. Ei ole toiminut; mies vain ottaa kaiken tyytyväisenä, järjestää aina vaan lisää työmenoja kun katsoo että hyvinhän me kotona pärjätään yksinkin, vihdoinkin kaikki reilassa. Ja minä odotan puutteessa että järjestäin yhdenkin viikonlopun tai päivän olla perheen kanssa; ei toimi siis kaikkien kanssa, ei.

• I wonder

aihe voi olla kaikille jo tuttu. ja kai jokaisella omat tapansa.. Mut en miehenä ymmärrä. Seksi, rakastelu, pano, ne kaikki ihan eri juttuja. Jokainen omassa lajissaan ihanii. Mut parisuhtessa jatkuvasti vastanottava? puoli ihmetyttää.Mitä siitä saa? Mies; nainen. Mulle kun se on läheisyyttä, yhteenkuuluvaisuutta. Suurimmas määrin.. Puuttuu jotain vai puuttuuks multa..?

• Watson

..nautit päivästäsi.

Ansaitset kauniin ja Rakkaudella hankitun kimpun.

Silti, aivan kuin jotain olisi jäänyt puuttumaan ??
      - Intohimoa ! Ja mitä se tuo mukanaan..

Jotkut saattavat nauttia ja olla tyytyväisiä kuvaamaasi tilanteeseen. Miehet kuin naisetkin.

Suotakoon se Heille.

Jos taas löytyy muunlaisia ihmisiä. Suotakoon se Meille.

• edelleen huolehdin miehestäni.

Olenkin jo tuolla aiemmin vastannut.
        Laitoin viestini siitä tilanteesta jossa olin ja vilpittömästi yritin parhaani ja toisesta huolehtiminen tuottaa iloa ja onnea.
        Mutta siinä kävi niinkuin kävi,pikkuhiljaa aloin palamaan lopppuun ..
        tilanne on jo korjaantunut..monien mutkien tuskaisten keskustelujen kautta.
        Osa on samaakin , suudelmat , hellyyden osoitukset..muu on muuttunut juuri kertomasi intohimon puute toisessa osapuolessa on puuttunut.Olen sitä herätellyt ja poistanut itsestään selvyydet ja *vaatinut* vastakaikua..
        Hänen silmänsä ovat auenneet hitaasti tosin..mutta nyt saan jo suudelmaan vastauksen ..muu *palvelu* ei enää tule ..ruokaa laittaa myös hän ja jos makuuhuoneen puolella ei vastakaikua tule ...niin olkoon ilman...siihenkin hellyyttä on tullut lisää häneltä..
        Haluan olla silti herkkä ja suloinen nainen - ja olenkin ..
        Siis suotakoon se meille - intohimo!
        ja että intohimoomme vastataan..

• to everyone
        edelleen huolehdin miehestäni. kirjoitti:

Olenkin jo tuolla aiemmin vastannut.
        Laitoin viestini siitä tilanteesta jossa olin ja vilpittömästi yritin parhaani ja toisesta huolehtiminen tuottaa iloa ja onnea.
        Mutta siinä kävi niinkuin kävi,pikkuhiljaa aloin palamaan lopppuun ..
        tilanne on jo korjaantunut..monien mutkien tuskaisten keskustelujen kautta.
        Osa on samaakin , suudelmat , hellyyden osoitukset..muu on muuttunut juuri kertomasi intohimon puute toisessa osapuolessa on puuttunut.Olen sitä herätellyt ja poistanut itsestään selvyydet ja *vaatinut* vastakaikua..
        Hänen silmänsä ovat auenneet hitaasti tosin..mutta nyt saan jo suudelmaan vastauksen ..muu *palvelu* ei enää tule ..ruokaa laittaa myös hän ja jos makuuhuoneen puolella ei vastakaikua tule ...niin olkoon ilman...siihenkin hellyyttä on tullut lisää häneltä..
        Haluan olla silti herkkä ja suloinen nainen - ja olenkin ..
        Siis suotakoon se meille - intohimo!
        ja että intohimoomme vastataan..

Onnea yrityksees! Olen itsekin ollut vuosia sitten samantapaisessa tilanteessa, tosin en ehkä yhtä "alistuva" ja omat tarpeeni unohtava. Sitten olin vähällä uupua koko hommaan, "heräsin" ja rupesin vaatimaan myös mieheltäni jotakin: huomioimista,hellyyttä, kodin töihin osallistumista jne... tein selväksi, etten yksin jaksa ja varsinkaan ilman mitään kiitosta. Vuosiahan siinä meni, ja monet riidat riideltiin, ennenkuin hän tajusi, mistä se kenkä puristaa. Edesauttajana tässä oli hänen veljensä kuolema, joka avasi häneltä silmät näkemään, ettei kaikki ole niin itsestään selvää. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Mutta kyllä maksoi vaivan, nyt hän on mitä huomaavaisin ja ihanin mies mitä kuvitella saattaa, jota myös hoivaa mielellään - ja hän minua.

• kannattaa ainakin yrittää ...
        to everyone kirjoitti:

Onnea yrityksees! Olen itsekin ollut vuosia sitten samantapaisessa tilanteessa, tosin en ehkä yhtä "alistuva" ja omat tarpeeni unohtava. Sitten olin vähällä uupua koko hommaan, "heräsin" ja rupesin vaatimaan myös mieheltäni jotakin: huomioimista,hellyyttä, kodin töihin osallistumista jne... tein selväksi, etten yksin jaksa ja varsinkaan ilman mitään kiitosta. Vuosiahan siinä meni, ja monet riidat riideltiin, ennenkuin hän tajusi, mistä se kenkä puristaa. Edesauttajana tässä oli hänen veljensä kuolema, joka avasi häneltä silmät näkemään, ettei kaikki ole niin itsestään selvää. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Mutta kyllä maksoi vaivan, nyt hän on mitä huomaavaisin ja ihanin mies mitä kuvitella saattaa, jota myös hoivaa mielellään - ja hän minua.

Kiva kuulla että joku muukin on onnistunut..eikä aina kaikki pääty eroon ...onhan se niinkin että joskus sinnikäs työ..ja usko siihen auttaa ja lopulta tuottaa hedelmää..Hyvä me!
        *hyötyhän* tästä kamppailusta ei tietenkään tule vain meille vaan mieheni on oppinut nauttimaan huomion osoituksista ..ja molemmat ovat onnellisempia..
        Kuolema pysäyttää ..aina ..ja saa huomaamaan jokainen päivä on tärkeä ..jokaisena päivänä voit osoittaa rakkaallesi jotain pientä.
        suukko pieni halaus, silität ohimennen hänen hiuksiaan ..pieniä tekoja mutta ah..tuntuvat niin suloisilta.

• Onnellinen vaimo

..olen nainen, rakastan miestäni valtavasti.

Käymme molemmat työssä, suukotamme aamuin kun lähdemme ja halaamme illalla kun tulemme kotiin. Minä laitan ruuan, hän tiskit, tai toisinpäin, tai joskus jompikumpi molemmat jos toinen on väsynyt.

Puhallamme lasten haavat ja riitelemme pleikkarinpelaamiset, patistamme yhdessä lapset yövaatteisiin iltapalalle nukkumaan, istumme kainalokkain sohvalla telkkua töllöttäen ja joskus pyykkivuoren unohtaen.

Rakastelemme usein ja vilpittömällä halulla, miten ihanalta tuntuukaan hänen kielensä, ja kuinka nautin kun saan painaa pääni hänen nivusilleen ja tehdä hänelle hyvää...

Toisinaan osuu työmatkoja ja iltamenoja, milloin yhdelle, milloin toiselle. Reissuilta on mukava tulla kotiin kun toinen odottaa, ja on ihanaa kun rakas palaa omilta matkoiltaan, kun on ikävöinyt pitkään.

Ehkä syömme toisinaan epäterveellistä pizzaa, ja ehkä kotimme on toisinaan hujan hajan ja pyykkiä tolkuton läjä. Mutta olemme onnellisia molemmat, ja jos onnettomalta tuntuu niin siitä puhutaan heti.

Jostakin syystä minusta ei tunnu siltä että minun pitäisi kysellä muilta, ansaitsenko minä ruusuja. Minulle riittää se, että mieheni arvostaa yhteistä elämäämme, se sopii meille tämmöisenään. Jollekulle muulle ei sopisi, mutta meidän elämäämmehän tämä on!

• habaa

... näin !

Ei siihen kenenkään ulkopuolisen hyväksyntää kaivatakaan.

• Sofia-....

>Olen nainen ,hellä ja huolehtiva.
      Hoidan hänen lapsiaan>
      - hänen, ei teidän, uusioperhe?

>Mieheni saa usein minulta huomiota.Kerron hänelle että haluan hänen syliinsä.>
      -sepä somaa. Ruusunpunaisilla unissasi koet saman huomion hänen puoleltaan, vain ihan todellisuudessa?

>Olenko oikea nainen,en nalkuta vaan kysyn mieheltäni lempeästi *kuinka on työpäiväsi mennyt* <
      -täysin oikea; riippuu tietysti suhteestanne siinä mielessä kumpi soittaa viulua, vai soitatteko sitä yhdessä, ja samaa säveltä.

>Laitan ruuan maukasta ja ravitsevaa<
      -hyviä reseptejä??????

>Myös sängyssä ota huomioon mieheni..jos hän on väsynyt..en odottakkaan häneltä paljon ..vaan hän saa tyytdyttää vain itsensä >
      -siis miten, itsetyydystään et kuvaillut mitenkään?

>Ansaitsenko kukkaset? <
      -tottakai! mitäs ne yleisimmät hupi-kukat nyt onkaan; päivänkakkaroita, höystettynä kissankulta-hipuilla!
      Soma kimppu!

• Tools

Ei voi muuta sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      428
      2358
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2159
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1435
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1109
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      58
      1025
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      413
      1002
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      888
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      885
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      839
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      815
    Aihe