Muistan oman eka kertani vuonna -82 mun toyotan takapenkillä.
Olin silloin 18 v. ja tyttö oli vasta 14 v.
Silloin ei puhuttu pedofiiliasta samoin, kuin tänään ja olenkin miettinyt jälkeenpäin sitä, että kuinka yleistä tuollainen oli silloin ja kuinka yleistä se on tänään!?
Heräsin miettimään omaa silloista juttuani uudelleen,kun oma tytär täytti viimeviikolla 14 vuotta!
Silloin 14 vuotias tuntui nuorelta, mutta nyt kun katsoo omaa 14 vuotiasta, niin kyllä se vielä lapsi on!
Olen yrittänyt varoittaa "karvanoppa corolla miehistä", mutta aika näyttää olenko onnistunut.
Ottakaa kantaa ja varsinkin naiset, joilla on kokemuksia seksistä 14 vuotiaana, onko se hyväksi vai onko siitä jäänyt "arpia"
Oliko tyttö liian nuori?
5
1029
Vastaukset
- Mies
Hyvän pointin heitit. Tiedän tapauksia molempiin suuntiin ilman mitään arpia ja syvien arpien kera.
18 / 14v ei ikäerona ole paha, silloin vaan eletään sellaista aikaa elämässä, että toinen on olevinaan aikuinen ja toinen vasta pikkutyttö.
Arvet jää silloin jos mies "puhuu"
tytön sänkyyn, puhuu hempeitä ja sontaa saadakseen mitä haluaa. Kun on saatu mitä haluaa niin tyttö unohdetaan, ei hyvä.
Rippikoulussa oli aika kauheaa kun 15v tyttöjen 24v poikaystävät tuli vierailulle...
Oli hyvä tai paha niin seksi alle 16v kanssa on laissa kielletty.- =oD
varmaan tuntunut mukavalta
jokainen itse tietää
mihin ryhtyy
tietysti laki voi tulla
väliin nykyään
- Kuka vaan.....
sitten ei. Sen ikäisistä löytyy ja on ain löytynyt varsinaisia "petoja"
Itse en ollut vielä rippikoulussakaan kun 21-v. kundi raiskasi minut (olin neitsyt)luullen etten ole enää neitsyt. Huono selitys. Rangaistukseksi pakotin hänet kihloihin kanssani, toinen vaihto-ehto olisi ollut Iskän uhkaama linnareissu. Ala-ikäisiin ei pidä sekaantua. Aikuisten pitää kuleksia oman ikäistensä kanssa ja lapset keskenään.
Nyttemmin kaveri on ollut kuolleena jo vuosia. Joi raukka itsensä hengiltä vähän yli nelikymppisenä.
Ja kyllähän siitä silloin tällöin häilähtävä ei mikään miellyttävä muistikuva jää mielen sopukoihin.
Saattaa olla ettei kestävää suhdetta tule, kukaan ei ymmärrä tai muuten vaan on tunnevammainen. Riippuu kai onko se vapaa-ehtoista.- Munat pois ja linnaan!
Kaveri raiskaa sinut ja rangaistus on mennä kihloihin hänen kanssaan? Kas kun ei naimisiin saman tien? Linnaa moiselle, eikä paapomista ja avioliittolupauksia! Jumalauta!
- ex-teini
Olin itse 14 kun olin ekaa kertaa "silleen", 19vee kundin kanssa. En nyt voi sanoa että arpia olisi jäänyt, ei mua siihen pakotettu millään lailla, mutta ei se kyllä miltään tuntunutkaan, kun ei siinä iässä vielä ole ihan perillä kaikesta mitä seksi parhaimmillaan voi olla.
Nyttemmin onnellisessa parisuhteessa, seksi on ihanaa ja lapsiakin on saatu. Ollaan erilaisia, me ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241