Miesten mielipiteitä neitsyistä kaivataan...

Still Virgin 22

Heips!

Haluaisin tietää, mitä miehet ajattelevat naisista, jotka ovat vielä yli 20 vuotiaina neitsyitä...

Kaikenlaiset mielipiteet ja kommentit tervetulleita...Aihe voi riistäytyä käsistä, tiedän, mutta otetaan se riski =)

32

2431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

      En usko, että miehet milläänmuotoa ainakaan negatiivisesti ajattelevat, päinvastoin. Ainakin "tositarkoituksella" jos ajatellaan, niinainakin henk.koht arvostaisin paljon enemmän neitsyttä kun jotakuta 20 kaatoa omaavaa naista.

    • lassi

      tuota niin ihmeenä pidä
      sehän on jokaisen oma asia

      • Still Virgin 22

        ...jokaisen oma asia tosiaan...itse henkilökohtaisesti en ole neitsyt sen vuoksi etteikö minulla kysyntää olisi ollut vaan pikemmin sen vuoksi, etten voi kuvitella meneväni sänkyyn miehen kanssa, jota kohtaan minulla ei ole minkäänlaisia romanttisia tunteita eikä niitä miehiä vastaan ole montaakaan tullut. Yhden illan jutuille taas olen sanonut ja sanon varmaan tulevaisuudessakin: -Thanks, but no thanks-


      • aap37

        sillä useat miehet haluavat neitsyen ja on vaan parempi jos on jo ikää hieman enemmän kuin 16v. Tietysti monet miehet haluavat kokeneempaa naista. Neitsyen pystyy muokkaamaan sängyssä helpommin mieleisekseen ja opettamaan sellaiseksi kuin itse haluaa. Näin ainakin yleensä. Ei syytä huoleen, pidä ittes naisena ja ole neitsyt niin kauan kuin itse haluat.


      • Still Virgin 22
        aap37 kirjoitti:

        sillä useat miehet haluavat neitsyen ja on vaan parempi jos on jo ikää hieman enemmän kuin 16v. Tietysti monet miehet haluavat kokeneempaa naista. Neitsyen pystyy muokkaamaan sängyssä helpommin mieleisekseen ja opettamaan sellaiseksi kuin itse haluaa. Näin ainakin yleensä. Ei syytä huoleen, pidä ittes naisena ja ole neitsyt niin kauan kuin itse haluat.

        Yritän pitää itteni naisen...ei pitäs ol ees vaikeet, ku ympäril pörrää pikkusii vauveleit, jotka saa kyl äidinvaiston ja vauvakuumeen aina välil heräämää =)

        Mistäköhä löytäs miehen, joka osais antaa arvoa myös naiselle eikä vain sille...siinäpä pulma!


      • aap37
        Still Virgin 22 kirjoitti:

        Yritän pitää itteni naisen...ei pitäs ol ees vaikeet, ku ympäril pörrää pikkusii vauveleit, jotka saa kyl äidinvaiston ja vauvakuumeen aina välil heräämää =)

        Mistäköhä löytäs miehen, joka osais antaa arvoa myös naiselle eikä vain sille...siinäpä pulma!

        sulle sellainen mies. On varmasti paljonkin, jotka arvostavat naista naisena, eikä vaan sänkykumppanina. Sä varmasti löydät sellaisen ku pidät silmät ja korvat auki ja liikuskelet eri paikoissa. Enkä hieman varttuneempi mies olisi parempi, vaikea sanoa? Kapakoista ei välttämättä oikean laista miestä löydy tai ainakin se on vaikeaa, koska alkoholi veressä muuttaa ihmistä. Toivotan sulle onnea ja menestystä "etsintöihin".


      • Still Virgin 22
        aap37 kirjoitti:

        sulle sellainen mies. On varmasti paljonkin, jotka arvostavat naista naisena, eikä vaan sänkykumppanina. Sä varmasti löydät sellaisen ku pidät silmät ja korvat auki ja liikuskelet eri paikoissa. Enkä hieman varttuneempi mies olisi parempi, vaikea sanoa? Kapakoista ei välttämättä oikean laista miestä löydy tai ainakin se on vaikeaa, koska alkoholi veressä muuttaa ihmistä. Toivotan sulle onnea ja menestystä "etsintöihin".

        Kiitos ja onnea kai tarvitaanki rutkasti, et sattuu olemaa just oikeesee aikaa oikees paikas! Se o vähä niiku töitä ettis, mut elinikäisen kumppanin etsiminen kai edelleen on vaikeampaa...siltä ainakin tuntuu...Ravintoloista en ole oikeastaan ees etsinytkään, koska nykyään niissä liikkuu niin paljon pinnallisia, yhden illan haluisia miehiä, en kuitenkaan yleistä, koska luultavasti myös muunlaisia miehiä löytyy, olen varma siitä, mutta eivätpä kuitenkaan minun silmieni alle ole uskaltautuneet, ainakaan vielä =)

        Toivon vaa, et löytäisin sellasen aidon suomalaisen miehen, joka haluaa mut juuri sellaisena kuin olen...ilman kokemusta...


      • aap37
        Still Virgin 22 kirjoitti:

        Kiitos ja onnea kai tarvitaanki rutkasti, et sattuu olemaa just oikeesee aikaa oikees paikas! Se o vähä niiku töitä ettis, mut elinikäisen kumppanin etsiminen kai edelleen on vaikeampaa...siltä ainakin tuntuu...Ravintoloista en ole oikeastaan ees etsinytkään, koska nykyään niissä liikkuu niin paljon pinnallisia, yhden illan haluisia miehiä, en kuitenkaan yleistä, koska luultavasti myös muunlaisia miehiä löytyy, olen varma siitä, mutta eivätpä kuitenkaan minun silmieni alle ole uskaltautuneet, ainakaan vielä =)

        Toivon vaa, et löytäisin sellasen aidon suomalaisen miehen, joka haluaa mut juuri sellaisena kuin olen...ilman kokemusta...

        sä sellaisen miehen löydät, sehän on selvä. Tosin se voi viedä hetken aikaa ennenkuin se juuri oikea osuu kohdalle mutta odotus varmasti kannattaa. Ja sitten on mukavaa perustaa perhe ja hankkia lapsia kun tietää, että mies ajattelee sinua ja lapsia, eikä vaan itteensä, eikä pelkästään sänkyhommia.


      • Still Virgin 22
        aap37 kirjoitti:

        sä sellaisen miehen löydät, sehän on selvä. Tosin se voi viedä hetken aikaa ennenkuin se juuri oikea osuu kohdalle mutta odotus varmasti kannattaa. Ja sitten on mukavaa perustaa perhe ja hankkia lapsia kun tietää, että mies ajattelee sinua ja lapsia, eikä vaan itteensä, eikä pelkästään sänkyhommia.

        I hope so too =)


      • Beni
        aap37 kirjoitti:

        sä sellaisen miehen löydät, sehän on selvä. Tosin se voi viedä hetken aikaa ennenkuin se juuri oikea osuu kohdalle mutta odotus varmasti kannattaa. Ja sitten on mukavaa perustaa perhe ja hankkia lapsia kun tietää, että mies ajattelee sinua ja lapsia, eikä vaan itteensä, eikä pelkästään sänkyhommia.

        ...on jokaisen miehen unelma.
        Kaikille neitsyitä ei riitä, mäkin olen ollut aina myöhässä.
        Paras sijoitukseni on kolmas, siis tyttö oli kaksi kertaa ekan poikaystävänsä kanssa ja kolmannella kerralla oli mun vuoro.
        Sen lähemmäksi en koskaan haavettani päässyt ja nyt 37-vuotiaana ukkomiehenä ne haaveet on luonnollisesti haudattu kokonaan.
        Niin ikävää kuin se onkin.
        Mutta sulle vihjeeksi;älä anna neitsyyttäsi liian halvalla= esim. hetken mielijohteesta.
        Olet vain kerran neitsyt!


      • Beni
        Beni kirjoitti:

        ...on jokaisen miehen unelma.
        Kaikille neitsyitä ei riitä, mäkin olen ollut aina myöhässä.
        Paras sijoitukseni on kolmas, siis tyttö oli kaksi kertaa ekan poikaystävänsä kanssa ja kolmannella kerralla oli mun vuoro.
        Sen lähemmäksi en koskaan haavettani päässyt ja nyt 37-vuotiaana ukkomiehenä ne haaveet on luonnollisesti haudattu kokonaan.
        Niin ikävää kuin se onkin.
        Mutta sulle vihjeeksi;älä anna neitsyyttäsi liian halvalla= esim. hetken mielijohteesta.
        Olet vain kerran neitsyt!

        viestini oli tarkoitettu "Still virgin 22:lle"


      • Still Virgin 22
        Beni kirjoitti:

        ...on jokaisen miehen unelma.
        Kaikille neitsyitä ei riitä, mäkin olen ollut aina myöhässä.
        Paras sijoitukseni on kolmas, siis tyttö oli kaksi kertaa ekan poikaystävänsä kanssa ja kolmannella kerralla oli mun vuoro.
        Sen lähemmäksi en koskaan haavettani päässyt ja nyt 37-vuotiaana ukkomiehenä ne haaveet on luonnollisesti haudattu kokonaan.
        Niin ikävää kuin se onkin.
        Mutta sulle vihjeeksi;älä anna neitsyyttäsi liian halvalla= esim. hetken mielijohteesta.
        Olet vain kerran neitsyt!

        ...pitää neitsyydestäni kiinni, niin kauan kunnes löydän miehen, jolle olen sen valmis antamaan ja joka osaa arvostaa sitä...=) Ei mitään yhden illan juttua vaan mahdollisesti sitten miehelle, jonka kanssa perustan perheen ja menen naimisiinkin...hääyöhön asti en kuitenkaan aio odottaa tai kukapa tietää =)


      • ja pah!
        aap37 kirjoitti:

        sillä useat miehet haluavat neitsyen ja on vaan parempi jos on jo ikää hieman enemmän kuin 16v. Tietysti monet miehet haluavat kokeneempaa naista. Neitsyen pystyy muokkaamaan sängyssä helpommin mieleisekseen ja opettamaan sellaiseksi kuin itse haluaa. Näin ainakin yleensä. Ei syytä huoleen, pidä ittes naisena ja ole neitsyt niin kauan kuin itse haluat.

        "Neitsyen pystyy muokkaamaan helposti mieleisekseen sängyssä"? Pitäisikö 22-vuotiaan neitsyen ilahtua tuosta? Haluaako nainen tulla muokatuksi miehen mieleiseksi? Onnistuuko se ylipäätään muutoin kuin tukahduttamalla naisen omat viehtymykset ja halut (neitsyilläkin on niitä, vaikkeivät ole vielä itseään korkkauttaneetkaan)? Mitä kypsemmässä iässä oleva nainen, sitä itsenäisempi ja huonommin "muokattavissa" sanon minä!


      • Still Virgin 22
        ja pah! kirjoitti:

        "Neitsyen pystyy muokkaamaan helposti mieleisekseen sängyssä"? Pitäisikö 22-vuotiaan neitsyen ilahtua tuosta? Haluaako nainen tulla muokatuksi miehen mieleiseksi? Onnistuuko se ylipäätään muutoin kuin tukahduttamalla naisen omat viehtymykset ja halut (neitsyilläkin on niitä, vaikkeivät ole vielä itseään korkkauttaneetkaan)? Mitä kypsemmässä iässä oleva nainen, sitä itsenäisempi ja huonommin "muokattavissa" sanon minä!

        Mutta toki tuo naisen muokkaaminen sängyssä riippuu paljolti myös siitä millaisen luonteen nainen omaa, myös itsenäinen ja kypsä nainen voi olla liiankin kiltti ja antaa helposti miehelle periksi tämän paineen alla...itse en anna miehen muokata minua miksikään seksileluksi tai vain miehen mieltymysten mukaan, miehen tulee ottaa myös minun mieltymykseni ja haluni huomioon ja siihen mitä en halua en suostu. Se on jämpti!!!


      • Beni
        Still Virgin 22 kirjoitti:

        ...pitää neitsyydestäni kiinni, niin kauan kunnes löydän miehen, jolle olen sen valmis antamaan ja joka osaa arvostaa sitä...=) Ei mitään yhden illan juttua vaan mahdollisesti sitten miehelle, jonka kanssa perustan perheen ja menen naimisiinkin...hääyöhön asti en kuitenkaan aio odottaa tai kukapa tietää =)

        ...että luovut neitsyydestäsi vasta hääyönä.
        Kuulostaa varmaan aika vanhan aikaiselta, mutta en tunne yhtään naista, joka olisi katunut neitsyyden menetystään hääyönä, mutta tunnen paljonkin naisia, jotka ovat joutuneet katumaan liian "halvalla" annettua neitsyyttä!

        Kuvittele valmistautumisesi hääyöhön rakkaasi kanssa neitsyenä.
        Sen suurempaa romantiikkaa ei ole!


      • Still Virgin 22
        Beni kirjoitti:

        ...että luovut neitsyydestäsi vasta hääyönä.
        Kuulostaa varmaan aika vanhan aikaiselta, mutta en tunne yhtään naista, joka olisi katunut neitsyyden menetystään hääyönä, mutta tunnen paljonkin naisia, jotka ovat joutuneet katumaan liian "halvalla" annettua neitsyyttä!

        Kuvittele valmistautumisesi hääyöhön rakkaasi kanssa neitsyenä.
        Sen suurempaa romantiikkaa ei ole!

        kuinka moni mies suostuu odottamaan sitä hääyöhön asti??? Monikaan mies ei varmasti ole valmis avioitumaan esim. puolen vuoden seurustelun jälkeen, luulisin ainakin niin ...vai löytyykö sellaisia miehiä vielä Suomen maasta? Ja olenkohan itsekään valmis avioitumaan suht nopeasti seurustelun aloittamisesta...empä tiedä!


      • Beni
        Still Virgin 22 kirjoitti:

        kuinka moni mies suostuu odottamaan sitä hääyöhön asti??? Monikaan mies ei varmasti ole valmis avioitumaan esim. puolen vuoden seurustelun jälkeen, luulisin ainakin niin ...vai löytyykö sellaisia miehiä vielä Suomen maasta? Ja olenkohan itsekään valmis avioitumaan suht nopeasti seurustelun aloittamisesta...empä tiedä!

        Sänkyyn menemisestä tekee aina nainen lopullisen päätöksen ja joka kerta!
        Jos mies tekee sen päätöksen, vastoin naisen tahtoa, sitä kutsutaan raiskaukseksi ja se on rikos!
        Jos poikakaverisi jättää sut sillä verukkeella, ettei pääse kanssasi sänkyyn, hän jättäisi sut muutenkin.
        Voin paljastaa tässä sulle hieman omaa historiaani;

        Nykyinen vaimoni "antoi" mulle eka kerran hääyönä, vaikka oltiin seurusteltu ennen avioliittoa yli 2- vuotta!
        Hän ei ole katunut sitä päivääkään!
        Mä väitän, että kun lähtee rakentamaan yhteistä tulevaisuutta, ensin sitoutuen toisiinsa(avioliitto) ja sitten vasta sänkyyn, niin monet murheet jää kokematta.
        Ei tarvitse joka aamu miettiä, vieläköhän tuo on mun kanssa huomenna, tai kuinkahan pitkään tää meidän juttu toimii.
        Vain molemmin puolinen kunnioitus, AITO rakkaus ja sitoutuminen voi antaa turvan parisuhteeseen.
        Sanon tämän kokemuksesta, en mielipiteenä.

        Olipa ratkaisusi sitten mikä tahansa, toivon sulle vilpittömästi onnea "sen oikean" löytämiseksi.
        Vaikutat fiksulta ja sympaattiselta naiselta, olet mielestäni ansainnut hyvän miehen!


      • Still Virgin 22
        Beni kirjoitti:

        Sänkyyn menemisestä tekee aina nainen lopullisen päätöksen ja joka kerta!
        Jos mies tekee sen päätöksen, vastoin naisen tahtoa, sitä kutsutaan raiskaukseksi ja se on rikos!
        Jos poikakaverisi jättää sut sillä verukkeella, ettei pääse kanssasi sänkyyn, hän jättäisi sut muutenkin.
        Voin paljastaa tässä sulle hieman omaa historiaani;

        Nykyinen vaimoni "antoi" mulle eka kerran hääyönä, vaikka oltiin seurusteltu ennen avioliittoa yli 2- vuotta!
        Hän ei ole katunut sitä päivääkään!
        Mä väitän, että kun lähtee rakentamaan yhteistä tulevaisuutta, ensin sitoutuen toisiinsa(avioliitto) ja sitten vasta sänkyyn, niin monet murheet jää kokematta.
        Ei tarvitse joka aamu miettiä, vieläköhän tuo on mun kanssa huomenna, tai kuinkahan pitkään tää meidän juttu toimii.
        Vain molemmin puolinen kunnioitus, AITO rakkaus ja sitoutuminen voi antaa turvan parisuhteeseen.
        Sanon tämän kokemuksesta, en mielipiteenä.

        Olipa ratkaisusi sitten mikä tahansa, toivon sulle vilpittömästi onnea "sen oikean" löytämiseksi.
        Vaikutat fiksulta ja sympaattiselta naiselta, olet mielestäni ansainnut hyvän miehen!

        Voi kun sunlaisia miehiä olisi enemmän =) Toivon, että löydän edes vähän samankaltasen miehen sitten joskus, kun sä oot. Arvostan sun sanoja tosi paljon! Sä oot just sellanen fiksu ja kunnollinen mies, joka on osannut ja osaa ottaa naisen tunteet/mielipiteet huomioon. Sunlaisia miehiä ei tosiaankaan oo paljoo, usein jo miehen katseesta näkee mikä ensimmäiseksi on mielessä. Enkä mä halua suhdetta, joka perustuu pelkästään seksiin vaan tasavertaisen kumppanuuden miehen kanssa, toki rakastelu kuuluu osana siihen, mutta vasta sitten kun olen siihen täysin valmis, ei hetkeäkään aiemmin.

        Sun vaimos varmasti rakastaa ja kunnioittaa sua aivan älyttömästi ja tietää kuinka hyvän miehen on saanut itelleen, siitä oon varma!

        Lämmin halaus sulle ja hymyillään kun tavataan =)


      • Yhden miehen nainen
        Beni kirjoitti:

        Sänkyyn menemisestä tekee aina nainen lopullisen päätöksen ja joka kerta!
        Jos mies tekee sen päätöksen, vastoin naisen tahtoa, sitä kutsutaan raiskaukseksi ja se on rikos!
        Jos poikakaverisi jättää sut sillä verukkeella, ettei pääse kanssasi sänkyyn, hän jättäisi sut muutenkin.
        Voin paljastaa tässä sulle hieman omaa historiaani;

        Nykyinen vaimoni "antoi" mulle eka kerran hääyönä, vaikka oltiin seurusteltu ennen avioliittoa yli 2- vuotta!
        Hän ei ole katunut sitä päivääkään!
        Mä väitän, että kun lähtee rakentamaan yhteistä tulevaisuutta, ensin sitoutuen toisiinsa(avioliitto) ja sitten vasta sänkyyn, niin monet murheet jää kokematta.
        Ei tarvitse joka aamu miettiä, vieläköhän tuo on mun kanssa huomenna, tai kuinkahan pitkään tää meidän juttu toimii.
        Vain molemmin puolinen kunnioitus, AITO rakkaus ja sitoutuminen voi antaa turvan parisuhteeseen.
        Sanon tämän kokemuksesta, en mielipiteenä.

        Olipa ratkaisusi sitten mikä tahansa, toivon sulle vilpittömästi onnea "sen oikean" löytämiseksi.
        Vaikutat fiksulta ja sympaattiselta naiselta, olet mielestäni ansainnut hyvän miehen!

        Olen samaa mieltä kuin Beni, eli jos poikaystäväs jättää sut sen takia ettet sille heti anna, se ei edes oo sun arvoses. Olen ite ollut jo 11 v. naimisissa, enkä ennen avioitumista oo kokeillut "sitä" muitten kanssa. Miehenikin kanssa sekstailtiin eka kertaa vasta n. 1,5 vuoden seurustelun jälkeen vähän ennen naimisiin menoa ja tämä tilanne tuli ihan luonnostaan molempien tahdosta. Turha sitä on etukäteen miettiä, säästääkö sen avioliittoon vai ei, tärkeämpää on mielestäni se, että molemmat ovat kypsiä ja halukkaita siihen ja että luottamusta löytyy molemmin puolin. En ole koskaan kokenut jääväni mistään paitsi, vaikken olekaan koskaan punkannut muitten miesten kanssa, vaan osaan olla tyytyväinen omaan elämääni ja hyvään avioliittooni. Ystävättärieni kokemusten perusteella voin sanoa, ettei se kukasta kukkaan liitäminenkään välttämättä tee ihmistä onnelliseks! Että tsemppiä vaan sulle, toivottavasti löydät arvoisesi miehen - onneks niitä vielä on kuitenkin olemassa!!!


      • Still Virgin 22
        Yhden miehen nainen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin Beni, eli jos poikaystäväs jättää sut sen takia ettet sille heti anna, se ei edes oo sun arvoses. Olen ite ollut jo 11 v. naimisissa, enkä ennen avioitumista oo kokeillut "sitä" muitten kanssa. Miehenikin kanssa sekstailtiin eka kertaa vasta n. 1,5 vuoden seurustelun jälkeen vähän ennen naimisiin menoa ja tämä tilanne tuli ihan luonnostaan molempien tahdosta. Turha sitä on etukäteen miettiä, säästääkö sen avioliittoon vai ei, tärkeämpää on mielestäni se, että molemmat ovat kypsiä ja halukkaita siihen ja että luottamusta löytyy molemmin puolin. En ole koskaan kokenut jääväni mistään paitsi, vaikken olekaan koskaan punkannut muitten miesten kanssa, vaan osaan olla tyytyväinen omaan elämääni ja hyvään avioliittooni. Ystävättärieni kokemusten perusteella voin sanoa, ettei se kukasta kukkaan liitäminenkään välttämättä tee ihmistä onnelliseks! Että tsemppiä vaan sulle, toivottavasti löydät arvoisesi miehen - onneks niitä vielä on kuitenkin olemassa!!!

        Mä oon sun kans aivan samaa mieltä ja mä tosiaan toivon, et mä löytäsin nii ihanan miehen, joka osais arvostaa sitä etten oo lennelly kukasta kukkaan.

        Eikä se neitsyyden menetys tällä hetkellä oo ees mitekää ajankohtasta, en tiedä millon on, koska sitä oikeeta etitään edelleen...Jotenki vaa tuntuu, et sen oikeen kumppanin löytäminen on niin himpskatin vaikeaa...ehkä se sit joskus yllättää positiivisesti, sillo kunei sitä osaa yhtää ees aavistaa...toivottavasti kuitenkin suht pian!


    • Masa

      Musta on ihan turha kiirehtiä neitsyyden menettämisen kanssa. Sillä sen takia ei kannata seksiä harrastaa, että saisipa neitsyyden tai poikuuden menetettyä. Itse olin yhdynnässä 28 vuotiaana, enkä ole katunut että, miksi en ole aiemmin ollut. Upea rakastamani nainen.

      • Still Virgin 22

        Kiva tietää, että löytyy myös miespuolisia, jotka eivät ole teini-iässä menettäneet poikuuttaan...olen samaa mieltä, ettei siihen kannata suin päin ryhtyä, kaikki tapahtuu ajallaan. Tällä hetkellä koitan nauttia muista mielestäni seksiä tärkeämmistä asioista!


    • Eeden

      Itse sain pittä poikuuteni pitkälle yli 20 ja ehdin vielä vaikka mihin.En pidä seksi-sanasta.Nauttia miehen ja naisen välisestä rakkaudesta, johon yhdyntä eräänä osana luonnollisesti kuuluu, on luojan antimista kaikkein paras. Siitä voi nauttia vielä kypsässä iässä ja voin sanoa, että se on nautinnollista ja maukasta. Vertaan raakaa 35v omenaa. Jokainen arvaa kysymättä kumman Aatami valitsee...

      • Still Virgin 22

        Kai se vakka löytää sit kantensa ajallaa =) Tuntuu vaa, et aika menee nii nopsaa eteepäi, et mitäköhä täs viel ehtii tehä...toivottavasti paljonkin =)


    • Still Virgin 22

      kaikille vastaamaan vaivautuneille!!! Edelleen toki miehet voivat mielipiteitään kirjoittaa, en pistäisi ollenkaan pahaksi =)

      • Arska

        Sinulle Still Virgin! Pidä linjasi-et varmasti tule katumaan mikäli maltat odottaa juuri sitä oikeaa.Kuka se lienee,sen aika Sinulle näyttää,mutta kun hänet tapaat,on Sinulla hänelle annettavana jotakin hyvin arvokasta,sellaista joka on nykymaailmassa todella harvinaista-valitettavasti.Uskon että mies-mikäli on kunnollinen-osaa todellakin arvostaa pidättäytymistäsi,ja toivottavasti sitoutuu kokosydämestään Sinuun uskoen itsekin Sinun olevan ehdottomasti sen arvoinen.


      • Still Virgin 22
        Arska kirjoitti:

        Sinulle Still Virgin! Pidä linjasi-et varmasti tule katumaan mikäli maltat odottaa juuri sitä oikeaa.Kuka se lienee,sen aika Sinulle näyttää,mutta kun hänet tapaat,on Sinulla hänelle annettavana jotakin hyvin arvokasta,sellaista joka on nykymaailmassa todella harvinaista-valitettavasti.Uskon että mies-mikäli on kunnollinen-osaa todellakin arvostaa pidättäytymistäsi,ja toivottavasti sitoutuu kokosydämestään Sinuun uskoen itsekin Sinun olevan ehdottomasti sen arvoinen.

        Aion pitää linjani, kiitos vaa kannustuksesta! En tie kui moni mies arvostaa ja kunnioittaa mu päätöstäni, mut jollei ni eipä semmone mies oo sit mu arvone.

        Hyvää kannattaa oottaa, luulisin, ei mul oo mitää kiiret päästä neitsyydestäni eroo. Jos mies tosissaa mua rakastaa, hän jaksaa oottaa nii kaua kunnes oon valmis vaikka avioliittoon asti. Ei painostamisesta ainakaa mitää apuu oo!


      • Kilroy
        Still Virgin 22 kirjoitti:

        Aion pitää linjani, kiitos vaa kannustuksesta! En tie kui moni mies arvostaa ja kunnioittaa mu päätöstäni, mut jollei ni eipä semmone mies oo sit mu arvone.

        Hyvää kannattaa oottaa, luulisin, ei mul oo mitää kiiret päästä neitsyydestäni eroo. Jos mies tosissaa mua rakastaa, hän jaksaa oottaa nii kaua kunnes oon valmis vaikka avioliittoon asti. Ei painostamisesta ainakaa mitää apuu oo!

        On tosi hienoa lukea mielipiteitäsi. Kyllä se on niin, ettei siihen voi ennakkoon asettaa tarkkoja aikarajoja, milloin on oikea hetki siihen. Oma mielipiteeni on, että kannattaa seurustella pitkään. Silloin tulee tuntemaan toisen yhä paremmin. Pitemmässä ajassa näkee, onko kumppani tosissaan ja onko hän pitämisen arvoinen. Jos ollaan jo niin pitkällä, että suunnitellaan vakavissaan yhteistä tulevaisuutta, saattaa olla sopiva aika rakastelulle. Minulla sattui myös neitsyt ja osaan arvostaa vaimoani. Tässä on sekin puoli, ettei tarvitse olla mustasukkainen eikä riidellä, että olet antanut muillekin. Kiistan aiheet tulevat sitten aivan muista pienen pienistä arkisista asioista,heh. Hyvää kevättä Sinulle.


      • Still Virgin 22
        Kilroy kirjoitti:

        On tosi hienoa lukea mielipiteitäsi. Kyllä se on niin, ettei siihen voi ennakkoon asettaa tarkkoja aikarajoja, milloin on oikea hetki siihen. Oma mielipiteeni on, että kannattaa seurustella pitkään. Silloin tulee tuntemaan toisen yhä paremmin. Pitemmässä ajassa näkee, onko kumppani tosissaan ja onko hän pitämisen arvoinen. Jos ollaan jo niin pitkällä, että suunnitellaan vakavissaan yhteistä tulevaisuutta, saattaa olla sopiva aika rakastelulle. Minulla sattui myös neitsyt ja osaan arvostaa vaimoani. Tässä on sekin puoli, ettei tarvitse olla mustasukkainen eikä riidellä, että olet antanut muillekin. Kiistan aiheet tulevat sitten aivan muista pienen pienistä arkisista asioista,heh. Hyvää kevättä Sinulle.

        Ihanhan tässä punastuu... =)

        Kivaa ja auroinkoista kevättä myös sulle ja vaimolles! Pitäkää huolta toisistanne!


    • naisentarina

      Voisitteko uskoa todeksi sen, että olen jo 33 ja vielä neitsyt. En odota sitä oikeaa, vaan tunnetta että se on oikein. Neitsyyteni johtunee siitä, että olen tähänasti elänyt elämäni toisten vuoski (omaishoitajana). Itselleni en ole löytänyt sitä "omaa aikaa"...

      • pönddö

        Olet antanut pakit kaikille lähestyjille yli 10 vuoden ajan?! Ei taida löytyä tältä planeetalta sun tunteittesi tyydyttäjää. Hyvää kesän jatkoa kuitenkin :-)


    • Matti S

      No naiset ovat neitsyitä vaikka niillä olisi ollut sata miestä. Oletko kuullut naisesta,
      joka ei valehtelisi petikaverilleen olevansa neitsyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe