Tietääkö kukaan onko V70 takaspoilerista mitään hyötyä ettei ikkuna olis aina sateella ajettaessa niin kurainen. Jos on hyvä ,paljonko se maksaa.
V70 takaspoileri
10
4225
Vastaukset
- Volvo Puranen
Moro ,kyllä auttaa.
Hinnat 180 euroa ja jarruvalolla 230euroa.
Firma joka myy on Keltaisessapörsissä joka myy kanssa kromikaaria autoihin.
Kromikaaret hommasin 240 olivat hyvälaatuiset.
Spoileri pitää maalata on automaalaamo keikka että maali pysyy muovissa myös talvipakkasilla.- Volvo Puranen
Minä itse köyhämiies ostin 850 taka roiskeläpät alkuperäiset maksoi 27 euroa ja auttaa ainakin takana tulijoille ei lennä kivi ja kura.
Suositellaan kaikille nimitäin tuulilasit aika tyyriitä kun nastaa lentää lasiin ei osata ohittaa tullaan välitömästi eteen vaikka moottorintien kaistaa ompi 20km edessä vapaana.
Että semmoinen tapaus
- 8pätkä
itse maksoin 250 ja siihen maalaus päälle,oma hommansa asentaa paikalleen.kyllä takalasi paskaantuu spoilerin kanssaki.
- ghh
alkuperäinen maksaa hiukan alle 500€ ja sen kyllä suosittelen ottamaan ei mitään pilipalispoilereita.
- 8050
Onhan se ihan komian näköinen... ei vaikuta millään tavalla siihen likaantumiseen.
det är faktum. - Volvomania
Olen tuhonnut jo kahteen kertaan vuoden sisällä autotallin oven täräyttämällä takaspoilerin oven alalamelliin.
Kaukosäädöllä toimiva ovi aukeaa, takaspoileri estää näkyvyyden ja kohta kuuluu kaamea rämähdys ja ovessa on takaspoilerin muotoinen vekki. - V70 classic
Kokemusta on 1,5 vuotta ilman ja vähän reilummin alkuperäisen spoilerin kanssa. Takalasi ja paeräluukku kuraantuu molemmissa tapauksissa, mutta määrässä on suuri ero. Spoilerin kanssa takalasi lähinnä kastuu auton yli tulleesta vedestä ja kurasta. Kun taas ilman spoileria auton taakse syntyvä alipaine nostaa auton alta tulevan kuran takaluukkuun ja ikkunaan. Ei tarvitse kuin 10 km märällä hiekkatiellä kesällä, niin huomaa selvän eron. Ja kuten arvata saattaa, alakautta tulee kuraa paljon enemmän. Samoten nyt lumipyryssä, lunta ei keräänny kuin aivan ohuelti takaikkunan sivureunoihin. Aiemmin meni koko takalasi lumiseksi.
- Esteetikko
Mielestäni V70 näyttää aivan linnunpöntöltä tuon spoilerin kanssa, hirvittävän ruma.
- vexi
eipä juuri hyötyä lasin puhtauden kannalta.ulkonäköä kyllä muuttaa aika paljon,mutta ei minun kokemuksien mukaan muuta iloa ole.minulla ollut spoileri niin vanhassa,kuin uudessa korimallissa.
- Jake
Kokemusta on eli jos et tarvitse spoileria ulkonäön takia niin älä osta. Pitkäaikaisen kokemuksen perusteella voin sanoa, että spoilerista ei ole juurikaan hyötyä vaan päinvastoin, lumipyryllä se ohjaa lumet takavalojen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657