Keltabarbini täyttävät alkukeväästä 2 vuotta. Tulipahan tuosta mieleeni, että kauankohan näiden keskimääräinen elinikä on. Googlella en löytänyt vastausta.
Kuinka kauan keltabarbi elää?
4
1567
Vastaukset
- google
Jos haet sanoilla "keltabarbi elää" niin tulee vastaus. Eli joku sanoo että 10 vuotiaaksi, joku 8 vuotiaaksi jne.
http://www.faunatar.fi/fin/index.php?cmd=147
Jos kalasi elävät oikeissa olosuhteissa ja eivät ole kääpiöityneet (eli akvaario on 150 litraa tai siitä ylöspäin) niin ne elää kauan. - joo
Mitä muita kaloja sulla muuten on keltabarbien kanssa?
- jenski
Se riippuu miten sitä hoidetaan ja onko se yksin eläjä..? meidän keltabarbi eli .4-6 vuotiaaksi.
- Lina____
Minulla on jäljellä enää yksi keltabarbi, joka on saattohoidossa. Sen lajitoverit kuolivat jo, mutta tämä yksilö on jo yli 8 vuotias ja edelleen yhtä vireä, kuin aina ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079